Dames. Ik zit al twee avonden te klooien en ik kom er gewoon niet uit. Ik heb een uit de hand gelopen hobby en aangezien mijn fb ermee begint uit te puilen (niks qua verkoop o.i.d.) ben ik een blog begonnen op Wordpress. En op zich kom ik er redelijk uit. Ik heb nu aan de linkerkant van de site 4 categorieën staan. Home, over, hairstyles en video tutorials. Maarrrrr Onder de knop Home, hairstyles en video-tutorials komt ALLES te staan wat ik op de site zet. En dat is juist niet de bedoeling. Ik wil de filmpjes uiteraard onder video hebben en bij hairstyles sub categorieën (vlechten, twisten, staartjes etc.) maar ik loop hier dus hopeloos mee vast. Is er iemand die me hierbij kan helpen? Want ook via youtube kom ik er maar niet uit. Gr Luuz.
In principe moeten je posts gewoon onder de categorie terecht komen die je selecteert op het moment dat je de post maakt. Er kan niet heel veel verkeerd gaan mits je geen categorie selecteert.
Bij de blogs heb ik geselecteerd hairstyles en bij de video; video tutorial. Maar nog komen ze ook onder alle knoppen behalve onder 'over' Ik heb inmiddels wel een submenu kunnen maken.
Klopt inderdaad. Het filmpje staat er ook goed op. littleprincesshairstyles | Met deze blog probeer ik zoveel mogelijk leuke en simpele haarcreaties te laten zien, om de kleinsten onder ons zich als een prinsesje te laten stralen. Let niet op de teksten en filmpje. Het is een probeersel. Als het lukt zoals ik het voor ogen heb, doen we alles opnieuw
Ik denk dat je geen nieuwe posts aan moet maken, maar nieuwe pagina's. Pagina's kun je indelen onder een hoofdpagina (dus de 4 onderwerpen die jij al hebt aangemaakt).
Ja dat doe ik inderdaad. Ik ben er inmiddels achter hoe ik de homepagina aan kan passen. Maar het probleem is daarna, dat ik de andere categorieën dan niet meer kan aanklikken.
Het duurde even, maar ik ben eruit Een vriendin die daar ook blogt belde eindelijk terug en ze heeft me geholpen om verder te komen. Inmiddels een paar subcategorieën aan kunnen maken en alles opnieuw kunnen catalogiseren en nu klopt het Deze mag dicht.