Ook gehad. Kreeg bij eerste gesprek te horen dat het er niet goed uit zag en dat ik rekening moest houden met het ergste. Na grafie, echo en punctie bleek het goedaardig te zijn. BV liep bij mijn dochter aan die kant echter wel bar slecht en het geeft regelmatig een vervelend gevoel op die plek nog. Maar verder geen drama Maak jezelf niet al te gek... Succes morgen
Sorry voor de late reactie. Alles bij elkaar had ik een verschrikkelijke dag met vanslles bij elkaar. Gisteren vroeg in bed en even niet meer aan zw pagina gedacht. Nou, ik heb de ha gisteren gebeld. Natuurlijk met vakantie... Dus naar een vervangende. Gelijk doorgestuurd voor een echo (ben onder de 30 -29- dus dan doen ze dat schijnbaar zo). Smiddags gelijk een echo en het leek iets van een cyste of een ander ding (naam vergeten). Beiden zouden goedaardig zijn dus niets aan de hand gelukkig! Wel over 3 maanden nog een keer een echo om te kijken hoe bet er dan uit ziet. Dankjewel voor jullie medeleven!
Ja is zeker fijn..! Over drie maanden nogmaals is stiekem wel een beetje spannend. Het zag er toch goed uit?? Nou ja, niet over nadenken en we zien wel..!
Ik kon m'n schrik behoorlijk in bedwang houden, maar ik merkte achteraf wel dat ik me een beetje emotioneel voelde. Kwam ook door alles wat die dag nog eens samen kwam, maar toch ook door onbewuste spanning.