Knock Knock...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door SimplyMe, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo allemaal

Ik ben hier vaak komen kijken tijdens mijn vorige zwangerschap en heb het altijd heel fijn gevonden om wat herkenning te kunnen vinden. Vandaar dat ik hier, nu ik opnieuw zwanger ben, weer even kom kijken en deze keer wat actiever mee te schrijven.

Ik woon samen met mijn vriend en we hebben nu een zoon van 12 jaar en twee dochters, een van 10 jaar en een van 9 maanden. En nu dus een vierde kleintje op komst.

Geheel onverwachts, wel gepland trouwens, alleen hadden wij niet verwacht dat het zo snel zou lukken. De jongste krijgt nog borstvoeding en mijn cyclus is daardoor pas net weer begonnen en was nog heel rommelig, wel eisprong, maar te korte luteale fase. Ik had dus pas verwacht over een paar maanden een vruchtbare cyclus te hebben.

Deze maand merkte ik eigenlijk al heel snel dat er iets aan de hand was. Mijn tepels deden ontzettend zeer als zij dronk, maar ik dacht dat dat door de tandjes kwam. Er komen nieuwe tandjes door en daar kan het speeksel zuurder van worden. En daar had ik al vaker last van gehad, dus niks speciaals, maar het ging niet over.

En mijn menstruatie kwam ook niet en die kwam meestal zo'n 7 tot 8 dagen na de eisprong, dus begon ik mijzelf een beetje gek te maken met het idee "zou het?"

11 dagen na de eisprong toch een testje gedaan en ik kreeg een heel licht streepje te zien. :confused: :confused: :confused:

Maar ik vond het streepje echt heel licht en begon te twijfelen aan de betrouwbaarheid, want ik voel echt helemaal niks. Besloten om even een paar dagen te wachten en dan nog een keer te testen.

Vanmiddag voor de zekerheid twee verschillende testen gekocht en die geven alletwee een hele duidelijke tweede streep weer, dus...

Ik ben zwanger....

Ik kan het alleen nog niet geloven.

2. Ramonamvjejo

Ramonamvjejo Actief lid

4 mei 2008
    112
    0
    0
    Limburg
    welkom en gefeliciteerd

3. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

Liefs wolly :)

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom en gefeliciteerd :D
    Geniet maar van de zwangerschap!

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    welkom en gefeliciteerd

6. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Bedankt allemaal voor het welkom heten. :D :D :D

7. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel lees- en kletsplezier toegewenst op het forum :)

8. wow een 4e al onderweg. ik hoop dat ik je snel mag volgen :)
    welkom hier ;)

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Welkom hier en super gefeliciteerd met je zwangerschap!

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Welkom en gefeliciteerd!

11. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886