Haha zag alleen al de titel en begreep wat je bedoelde. Gewoon een doos tissues voor het ergste op te vangen als manlief eruit gaat. en dan gewoon me ondergoed aan met een inlegkruisje. Meestal wel naast me bed liggen en dan gewoon heeeeerlijk slapen en hopen dat t raak is natuurlijk
hier hebben we een handdoek erbij maar sinds deze maand gaan eerst de billen een kwartier de lucht in en dat scheelt aanzienlijk in het lekken na dat kwartier door naar de wc met de handdoek tussen me benen
Ik vind 't erg herkenbaar, ik loop ook altijd met een handdoek tussen mijn benen naar beneden, alleen heb ik geen ervaring met 'in schaamhaar vastplakken', die heb ik namelijk niet! Hihi. Op dat opzicht doe ik 't liever zonder condoom haha! Ik vind ook altijd, want ik heb wel dat 't 1 a 2 dagen daarna nog steeds er uitloopt, dus draag dan altijd inlegkruisjes, alleen ik vind 't ook zo enorm stinken als je naar 't toilet gaat. Maar ja. 't Hoort er nou eenmaal bij, dus we leggen ons er maar bij neer! Door dat 'vieze troep' heb ik nu wel een mooi klein wondertje in mijn buik! <3
Super herkenbaar! Hier inderdaad ook een handdoek onder de bibs. Het vastplakken alleen niet herkenbaar, haal t overtollige haar tijd weg. Nadien ga ik altijd naar het toilet. Maar toch op die manier zwanger geworden.
Hier heb ik doekjes klaarliggen waarmee ik het hele boeltje sandwich voordat mn vriend eruit gaat. Zo is hij ook gelijk redelijk schoon. In 1 beweging dek ik mezelf af en gooi ik mn kont omhoog voor een half uurtje. Daarna met de doekjes nog tussen mn benen naar de wc. Als ik een keer vreselijke wiebelbenen heb dan wil ik de wc nog wel eens overslaan, maar dan word ik wakker met een natte plek in mn broek. Bah. Dus liever savonds nog naar de wc. Als t echt een plakkerige knoeiboel is dan heb ik nat toiletpapier liggen. Heb t een keer gekregen om uit te proberen en nu gebruik ik dat daar voor. Werkt best goed!
Helemaal als je in je vruchtbare periode zit heb ik gemerkt.... Baarmoeder staat dan meer open om op te nemen ofzo..
hahaha, wij vroegen ons altijd af hoe andere dat dan deden, of was ik de enige waar het er weer bij uitliep? wij hebben een heel eigen systeem, ligt aan het standje, maar het komt er op neer we tellen 1, 2,, 3, en bij drie gaat er snel een handdoekje tussen wat alles opvangt, daarna ga ik lekker slapen, mocht het op de dag gebeuren, ja dan is er wel eens na de handdoek dat als ik me te snel weer aan kleed dat er nog wat na komt, super irritant, dan trek ik maar weer een schone onderbroek aan.
Is inderdaad altijd een knoeiboel ja! Maar zoals velen zeggen,blijf ik nu ook wat langer plat liggen..dat vermindert het druipen toch ook een beetje haha
Whaha allemaal last van. Ik zeg altijd: "schat haal eens een handdoek ofzo". Dat doet hij altijd netjes.
Ja hier ook last van. We hebben altijd tissues naast bed staan. Maar is soms ook de reden waarom ik niet wil, zeker als we bijvoorbeeld nog een feestje of verjaardag hebben. Dan wil ik niet weg met zo'n druip geval.
Hier ook. Ik pak dan vaak zijn boxer. Die die houd ik er dan tussen of ga er ff op zitten en laat t eerst eruit lopen. Als alles zon beetje weg is moet ik vaak toch meteen plassen. Dan loopt er idd nog wat uit. Daarna ff n inlegkruisje in je broekje. Als je vind dat t plakt of zoals je zegt smorgens in je schaamhaar kun je je natuurlijk ook van onderen even wassen met n washandje.
Ik rende eerst ook altijd naar de wc met een handdoek tussen m'n benen. En dan liep er heel veel uit. Nu blijf ik minstens 30 minuten liggen met een handdoek en een kussen onder m'n billen. En ik moet zeggen dat er nu bijna niks meer uitloopt als ik dan daarna naar de wc ga. Bij mij plakt het gelukkig nooit aan schaamhaar, want dat scheer ik altijd weg. Vind ik veel hygiënischer.
Is nochtans niet zo, het wéghalen is net minder hygiënisch. En volgens wat ik vandaag op Vice las (Haar. Veel haar. | VICE Netherlands) blijkbaar ook al helemaal weer uit de mode...
Wat grappig om te lezen! Onze badkamer met wc zit aan de slaapkamer vast, dus ik hoef altijd maar 3 meter af te leggen voordat het eruit kan lopen. Dat red ik meestal net . De laatste tijd ook wel vaker blijven liggen en niet naar de wc gegaan (kans vergroten), maar sinds ik (daardoor??) een keer blaasontsteking heb gehad doe ik dat toch niet meer. Netjes direct alles eruit. En dan maar hopen dat er wel wat zwemmers al weggezwommen zijn uit het kwakkie richting mn baarmoeder
Daar heb ik me nog nooit zo druk over gemaakt, veeg het meeste af bij het plassen met wat wc papier. Meestal vallen we allebei meteen in slaap En misschien heb ik niet zo'n megaspuiter als man Maar dit is toch niet anders dan voorheen? Tenminste, bij ons niet, wel anticonceptie maar geen condoom.
Dit dus. Plassen kan blaasontstekingen voorkomen. Ik ga altijd meteen naar de wc. Nouja, meteen. Blijf eerst even knuffelen he Hebben een handdoekje klaarliggen voor direct erna en als de verrassing meer is dan gepland neem ik die gewoon mee naar de wc. Na zoveel jaar huwelijk heeft "sexy" een ander begrip gekregen. Het liefst zou ik douchen, maar daar hebben we vaak geen puf meer voor haha. 's zomers is dat wel erg fijn, lekker fris je bedje in.
Hier staat vl op, pakt een handdoek en ik poets me zelf schoon. Blijf wel liggen, heeft vorige zwangerschap geholpen