Help, mijn kleine meid heeft last van hitte uitslag en zit helemaal onder de bultjes... Gisteravond kon ze ook niet slapen van de jeuk... Iemand idee wat er tegen te doen? Trek haar al bijna niks aan met dit warme weer en ook geen slaapzak meer met slapen...
Ons zoontje heeft het ook. Ik maak zijn gezichtje goed schoon met koud water. Zo verfrist het hem ook Verder gebruik ik calendula zalf. Is voor oa geiriteerde huid. Dit werkt bij hem erg goed. Verder op het forum nog een zelfde onderwerp
Zelf heb ik regelmatig last van warmteuitslag. Wat enigszins helpt is aftersun en idd calendulanzalf! Met baby's heb ik hier geen ervaring mee. Als je hem wast, dep hem dan, want het jeukt verschrikkelijk als je eraan komt.
Het ziet er nu alweer wat beter uit... gelukkig... maar ja, heb haar de afgelopen paar dagen ook echt bijna niks aangetrokken en veel gedept met een natwashandje... ben er nog niet aan toe gekomen om die zalf te halen, is het aan te raden het op voorraad te hebben?
Proberen idd met koud water over haar lichaampje,, verder kun je eigenlijk niet veel doen,, het is gewoon een manier van de warmte uit het lichaam te verwijderen,, Liam en ikzelf zitten oowk helemaal onder,, het jeukt inderdaad soms als een gek,, ( Gelukkig heeft Liam hier nog geen last van ) @zalf; ik mocht juist geen zalf eroverheen doen want dan gaan de bultjes juist dicht en dan kan de warmte er niet uit,, waardoor ze langer blijven zitten,, Liefsz
Ja, dat idee had ik ook, vandaar dat ik het nog niet heb gehaald, maar bij iedereen schijnt het te helpen... zo te lezen... dus vroeg me af of het verstandig was om wat op voorraad te hebben, mocht het weer heel warm worden van de week...
beter kun je niks doen. smeer zelf maar eens creme op als het warm wordt vindt ik altijd vreselijk!!! s`Morgens, tussendoor en s`avonds lekker met washandje wassen en dan naar bed...
Ik smeer zelf ook nooit cremes, maar als het helpt tegen de jeuk, dan zou ik het toch proberen... vind het nu zo zielig... had alleen het idee dat het gaat verstoppen en de warmte niet weg kan... vandaar dat het me een beetje tegenhoud... ik kijk het dus nog maar even aan dan...