Ik wil vanavond shoarma eten (dat ik daar nu al trek in heb) maar ik moet morgen om 17.30u bij de tandarts zijn. Denken jullie dat dit kan? Of slaat die man dan stijl achterover???
Hmmm.. mijn tandarts heeft altijd een mondkapje om hahahaha Ik zou het gewoon doen. Ik neem aan dat de meeste lucht dan wel weg is Veel pepermuntjes eten morgen en goed je tandjes poetsen voordat je naar de bekkenbeul gaat LOL
ehh waarom niet ik neem aan dat je je tanden poetst.. en evt. even sopoelen met mondwater.. ik zie geen probleem, is bijna 24 uur later..
Dacht ook dat het wel zou kunnen. We zijn dan inmiddels bijna 24 uur verder... Heerlijk, ben er dol op, haha
Eet smakelijk!!! Hij ruikt wel viezere dingen hoor hahaha geloof mij maar. En anders een stukje peterselie eten neutraliseerd de geur.
Bij de Etos zag ik laatst speciale kauwgom die de knoflookgeur neutraliseert, mss die voor de zekerheid aanschaffen?
Als het 's ochtends was, zou ik het niet doen. Maar aan het eind van de dag wel.. Gewoon goed poetsen, evt wat mondspoelmiddel. Maar als je een dagje eet/drinkt ben je ook een hoop geur kwijt..
Haha idd dat je daar zo vroeg al trek in hebt Maar gewoon lekker eten, die tandarts ruikt wel viezere dingen. Zo heb ik afgelopen maandag een wortelkanaalbehandeling gehad en toen de boel open lag rook het ook niet erg fris...bah... Kwam van de ontsteking. Dus ze zijn wel wat gewend. Succes bij de tandarts en alvast eet smakelijk!