Hey dames, Ik ben vandaag begonnen om mijn wenkbrauwen in te smeren met knoflook.... ieuwwww het stinkt wel hoor. Maar ik doe het alleen maar omdat het moet want ik heb namelijk niet zo heel veel wenkbrauwen en mij is aangeraden om knoflook in te smeren zodat je volle wenkbrauwen krijgt.Ik ga het alleen maar op een zondag doen. Doordeweeks kan ik het mijn collega's niet aandoen om zo rond te lopen hihii. Ik hoop dat het wel werkt ik hou jullie op de hoogte
Hihi, succes. En als het niet lukt, heb je iig de vampieren op afstand te houden.. maar ehm, ik geloof niet zo dat het gaat werken hoor. maar wieweet
Nou een vriendin van mij heeft het ook geprobeerd en geloof me. Ze heeft nu zulke mooie wenkbrauwen! Ze gebruikt nog niet eens een wenkbrauwpoeder of wenkbrauwpotlood.
mijn vader heeft een kaal hoofd ik zal er eens wat knoflook over heen wrijven. wat werkt er voor dikke haar? pizza?
In sommige culturen wordt het al eeuwen gebruikt. En ja, of het werkt of niet zal per persoon verschillen. Feit is wel dat de vrouwen van die culturen vaak dik en gezond haar hebben. Wat ik er van heb begrepen moet je wel geduldig zijn en het op de koop toenemen dat je niet echt lekker ruikt. Bovendien kan je ook knoflook shampoo kopen
whihihihihiihh ik kom niet meer bij hier. nou zo word ik nooit bevrucht als je knoflook op je gezicht smeert.
Klinkt erg gek maar ben benieuwd misschien moet ik het stiekum op mijn man smeren. Die heeft nu nog maar zo weinig haar.
Hihihi, ik ga nooit meer mijn lippen aflikken na een lekkere pizza Straks krijg ik een snor! Maar zonder gekheid: ik geloof wel in de werking van sommige ouderwetse huismiddeltjes, misschien stimuleert knoflook wel de groei van haarzakjes ofzo. Je weet maar nooit, toch?
Misschien doordat knoflook de doorbloeding stimuleert? By the way, je kan ook een andere manier kiezen: je wenkbrauwen laten tattoeren. Ik heb het bij een aantal mensen gezien en het zag er behoorlijk echt uit.
ik vind het wel raar maar wie weet help het wel het zijn de dingen die je zegt dat kan niet dan dan wel werken he