ben bezig met de belasting in te vullen en nu kom ik op de vraagvan kinderkorting. wilt u dat diegen met het laagste verzamelinkomen de kinderkorting krijgt wat moet ik hier invullen ja of nee wat is het verschil?
Op belastingdienst.nl zoeken op kinderkorting voor een toelichting, vond het ook al zo'n onduidelijke vraag en er stond nergens een korte toelichting waar stond waar je aan moest voldoen.
ik weet dat we er recht op hebben maar bij wie moet het nu bij mij of mijn vriend dus diegene met het laagste verzamelinkomen ja of nee maakt dit nog wat uit
Ik meen dat het niet uitmaakt....maar wil jij het ontvangen, of je partner? Ik geloof dat het meestal de minstverdienende is, maar weet niet waarom eigenlijk....
je kan zelf kiezen volgens mij... vandaar de vraag of het bij de gene met de minste verzaleminkomen gestort moet worden... en anders even bellen als je het niet snap
ik heb maar gezget ja geloof ook niet dat het wat uitmaakt. iig bedankt voor jullie antwoorden. deze kan wat mij betreft weer dicht