Voor de zoveelste keer heeft ons internet eruit gelegen. Wordt er gek van iedere maand is het wel 1 of 2 x raak. Wij willen tv + internet + bellen en dan gratis bellen naar vaste nummers. Welke hebben jullie en wat vind je er van? Kom er namelijk niet uit op internet.
Wij hebben al 4,5jaar kpn en nog nooit problemen gehad... Zijn er super tevreden over. Volgens mij kun je voor 10euro per maand onbeperkt bellen naar vaste nummers.
tegenwoordig voor 15 euro naar vast en mobiel ik heb ook kpn maar dan alleen internet+bellen en tv van digitenne zit er wel over te denken om een compleet pakket te gaan nemen.
Wij hebben telfort internet, maar of het aan hier ligt of niet soms zijn we ff een minuut of een paar internet kwijt. Trouwens bij al 2 laptops en de tablet dus denk het aan hun ligt. Word je soms wel moe van!
Waar woon je? Want mocht je kabel willen ligt het aan het gebied waar je woont, ik woon in zeeland en heb zeelandnet! Prima internetprovider!!!
Wij hebben XS4ALL voor internet en bellen (ze hebben ook tv, maar dat hebben we niet.) Het bevalt ons prima. Internet ligt er zelden uit. (Misschien 1 keer per jaar of 1,5 jaar) De servicedesk is ook prima: je betaalt gewoon het normale tarief, in plaats van de dure nummers zoals bij ziggo. Je wordt goed geholpen. Ik heb een keer een probleem gehad om de nieuwe laptop aan ons vorige modem te koppelen. Dat lukte dus echt niet. Ik heb vrij lang met ze aan de lijn gehangen, uiteindelijk. De medewerker heeft daarom besloten om even op te hangen en terug te bellen, zodat hij mij verder niks zou kosten! Uiteindelijk bleek een nieuw modem nodig te zijn en dat hebben we gratis gekregen, op voorwaarde dat we nog minimaal een jaar lid zouden blijven. Dat was geen probleem, want ik ben erg tevreden. Hiervoor hadden we ziggo. En dat is fijn zolang het werkt, maar als je eenmaal problemen hebt! AAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!
Ik heb 'Online'. Het gekke is is dat internet er per dag zeker 3x uit ligt, vaak gelukkig niet lang maar af en toe kan het wel een uur duren. Terwijl we een tijdje terug verhuisd zijn en in onze vorige woning dezelfde provider hadden waarbij dat dus nóóit gebeurde. Vraag me echt af hoe dat kan.
Wij hebben ook Online...Hier precies het zelfde, internet ligt hier er ook regelmatig uit! Ben zelf ook al aan het kijken voor een andere!
Hier ook KPN. Het complete pakket. Laatst storing met internet. Kwam er zelfde dag nog monteur. Probleem opgelost.
kpn hebben wij 65 euro en daarbij zit internet televisie en telefoon gratis bellen naar mobiel en vast.