Knoflook

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jet75, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Hai allemaal

Ik moet even iets kwijt misschien dat iemand het herkent.
    Normaal hou ik erg van pittig en gekruid eten vooral van lekker knoflook.
    Sinds een week of drie heb ik er last van als ik iets eet waar knoflook in zit.
    Niet op het moment als ik het eet maar daarna , je weet die gas zeg maar van de geur van de knoflook daar word ik misselijk van en moet dan s'avonds gewoon van spugen.
    De geur kan ik overigens ook niet echt meer hebben en uien eten wat ik ook voorheen wel kon kan ik ook niet meer.
    S'avonds na 8 uur kan ik ook geen koffie meer drinken word ik hondsberoerd van.
    Wie heeft dat ook dingen eerst volop eten en nu tijdens de zwangerschap niet meer tegen kunnen of zelfs even van walgen?

xxx Jet

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nee geen last van gelukkig, ik kan gewoon nog volop knoflook en uien eten alhoewel ik er minder behoefte aan had de eerste 3 maanden, maar niet zo erg als wat jij hebt, sterkte joh, hoop voor je dat het gauw overgaat!

3. Sijke

Sijke Bekend lid

zo kan ik geen kip en rijst meer zien.....
    van bepaalde dingen heb ik een enorme afkeer en andere vind ik nu juist lekker, dingen die ik normaal nooit at (andijvie met spekjes). Ik heb een theorie dat je nu dus andere dingen nodig hebt of dat je bepaalde dingen niet wilt eten omdat het in deze periode niet goed is.
    Dus gewoon je gevoel en je lichaam volgen!

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Frikandellen en vietnamese loempia's kan ik niet meer zien of ruiken!

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik kan normaal al niet tegen knoflook. Als ik knoflook eet, zet ik helemaal op en heb ik 's ochtends helemaal dikke ogen en lippen. Maar een beetje is geen probleem, dat kan ik wel hebben. Maar nu ik zwanger ben, word ik hier ook niet goed van. Inderdaad, de lucht. Jakkies.

6. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    ik had in mijn vorige zwangerschap moeite met vlees.. nu heb ik nog geen last van dingen..

7. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ik heb het ook gehad met knoflook en uien; gelukkig was het gauw weer over...kon namelijk geen knoflook of ui snijden werd echt niet lekker van de geur..!nu gooi ik het overal weer volop in :)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Vlees en rode pasta saus kan ik nu niet verdragen.

Kip gaat nog wel, en af en toe lukt een rookworst. Ik heb dus nu veel vleesvervangers.

Knoflook gaat nog prima, en sinds kort kan ik ook wel af en toe een kopje koffie drinken.

9. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik heb het met gekruid eten.. als ik het eet wordt ik niet echt misselijk maar later wel.. Ik heb zoiezo meer moeite met warm eten. En idd geuren van sommig eten daar wordt ik ook niet goed van..

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Macaroni! Normaal gesproken eten we dat regelmatig, maar als ik er nu al aan denk word ik misselijk.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ha ha Zorra, dat heb ik dus ook, macaroni( pasta)

Deel Deze Pagina