Goeiemorgen, Over 18 dagen ben ik uitgeteld! Ik werd wakker met een droevig gevoel. Ben 2 dagen nu verkouden en wordt erger. Voel me moe en grieperig. Ik heb geen koorts gehad. Heb het idee dat ik de baby minder voel vel als anders. Heeft dat te maken met de verkoudheid dat ik me zo voel? Weet als ik ongerust ben dat ik mag bellen, maar het zal toch wel niks zijn denk ik dan.... Weet niet wat ik moet doen... Herkend iemand dit?
Als je je zo ongerust maakt dan zou ik zeker even bellen met je gyn. Je gyn zal beter kunnen beoordelen dan wij of het iets is ja of nee. Ik wens je heel veel sterkte!
2 dagen voordat ik ging bevallen voelde ik me ook ziek Ik wil je natuurlijk geen hoop geven maar ik hoor vaker dat mensen eerst ziek worden net voordat ze gaan bevallen.
Ik heb dit ook, tis begonnen en paar dagen nadat ik de griepprik kreeg. Ben nu al 2 weken ziek, begon met verkouden en toen begon die rothoest die me wakker hield. De zelfzorgmiddelen die je mag hebben in de zwagerschap werkte niet bij me dus ben naar de huisarts geweest, daar kreeg ik een inhalatieapparaat en nu na 3 dagen voel ik me pas langzaam wat opknappen. Maar verder voel ik me ook depri, zal wel aan het weer liggen
Ik heb gister gebeld. Ik ben ook even langs het ziekenhuis geweest. Ze hebben een hartfilmpje gemaakt en de standaard controles. Ik vond het raar om op zondag te bellen, had eerst de huisartsenpost gebeld maar zei stuurden me toch naar het ziekenhuis. Het was heel normaal dat je belt als je ongerust bent zei de assistente in het ziekenhuis. Sommige kwamen wel 4x.... Het stelde me enorm gerust. Met de kleine is alles OKÉ! Het heeft er gewoon mee te maken dat ik me zo ellendig voel. Verkouden, hoofdpijn, de hele mikmak. Terwijl ik nooit ziek ben. Had ook nog even een depri bui, begon te twijfelen aan van alles en kon het ook even niet droog houden. Het hoort er allemaal bij! Dus....... ben je ongerust, gewoon bellen!