Mayonaise Yoghurt Melk Evt. wat citroensap Knoflook uiteraard Klein beetje zout Peterselie (diepvries)
Mayonaise, yoghurt, knoflookpoeder, peterselie en bieslook Vind het veel lekkerder dan uit zo'n flesje ofzo
een collega van mij maakte hem laatst ook zelf, mayo, en ketchup, en daar teentjes knoflook doorheen , yum yum
bieslook in beetje olijfolie laten wellen helft light mayo helft griekse yoghurt peper en zout knoflook naar smaak, hangt er vanaf hoeveel je van de rest gebruikt, ik doe het op gevoel. Ik houd van frisse, wat dikkere saus.
Super super bedankt voor alle reacties. Nu maar eens gaan kiezen welke we nemen haha, maar voorlopig genoeg variatie voor de volgende keren Super bedankt nogmaalS!
Fles frietsaus (zo'n glazen met groene dop) Azijn Italiaanse kruiden Peper Zout Veel knoflook Jum! Suiker
Slasaus, mayonaise, peper, zout, knoflook en wat worchestershiresaus( niet teveel). En dan minimaal een dag in de koelkast.
lees mijn succesrecept er nog niet tussen, dus spam ´m ff: mayonaise (gebruik miracle whip, maar das in NL niet verkrijgbaar geloof ik, dus dan dan doe je mayo met joghurt) 1 of 2 teentjes knoflook gesnipperd uitje (heel fijn) citroensap, scheutje pezo (peper&zout) kervel en dan komt ie: pakje slagroom (of half) goed lobbig kloppen en erdoor spatelen. heeeeeerlijk bij de bbq op stokbrood. ik varieeer nog weleens met de kruiden, maar kervel moet er wel bij (dus lente-uitje/peterselie/bieslook)
Mijn succesrecept: ongeklopte slagroom mayo knoflook Bieslook De ongeklopte slagroom en mayo mengen tot de gewenste dikte is bereikt. Dan knoflook persen (naar smaak) en er door mengen. Bieslook snijden en er door mengen. Bij voorkeur een nachtje in de koelkast laten staan zodat het goed op smaakt komt en smullen maar.
Ik heb er ook nog een Mayonaise Koffiemelk Bieslook Peterselie Knoflook Krijg ook zin in de knoflooksaus nu...