Mijn dochter heeft binnenkort broeken nodig. Name it zat altijd goed (lange slanke meid), maar kan geen 170 vinden bij name it. Of zoek ik niet goed? Dus graag qua pasvorm zelfde model gezocht in maat 170. Alvast bedankt
Gewoon Name it gaat volgens mij maar tot 164, maar LMTD (ook van Name it), gaat wel tot 176. Misschien vind je daar iets? En anders zou ik toch kijken naar damesmaten.
Bij mijn dochter blijkt het toch te wijd? Wat is bij jou dochter lengte-gewicht? Hier 169-47 kg Mijn andere dochter, 13 jr is iets kleiner maar past wel xs, maar heeft meer puber lijf. Ander absoluut niet
165-44, smalle heupen ed. Ze past niet alles, maar bv. Primark maat 32 oid wel. En ze heeft ook een broek van Only, geloof ik.
Dat was vroeger zeker zo, nu dus nog steeds? (Dat zou geweldig zijn, ik heb bij het faillissement een voorraadje ingeslagen voor de jongste, omdat dat het enige was wat ze paste, maar dat gaat een keer op zijn natuurlijk.)
Ze heeft vandaag een opdracht gehad voor de collectie die gaat komen, broeken vallen smal. Truien niet echt.
Onze jongste is ook zo'n lang smal sprietje. Nu broek van Only en Jeans Centre aan het testen. Zitten echt perfect!