knoop doorgehakt!Gaan voor een 2e!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door dana26, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    Haaai allemaal! :p
    4 jaar geleden was ik hier ook, en heb inmiddels een zoontje van bijna 3. Ik vond eerst 1 kindje prima, en genoeg.Ik ben gezegend met een gezond kind en ben er dolgelukkig mee. Eerlijk gezegd dacht ik nooit echt over een tweede.
    Totdat ik met mijn vriend gesprekken kreeg over een broertje of zusje voor ons zoontje, ging ik toch weer stiekem nadenken over een tweede, over hoe het zou zijn enz. En over leeftijdsverschil met mijn zoontje en mijn eigen leeftijd en gezondheid.
    Toen besefte ik eigenlijk dat als we een tweede zouden willen hebben we dan niet meer te lang moesten wachten, en heb dus besloten geen 3e prikpil meer te zetten.

Ook kreeg ik van een vriendin te horen dat zij zwanger is,en toen kreeg ik weer helemaal vlinders! Zoveel dat ik er bijna in de war van raakte. Mijn verlangens naar naar nog een kindje zijn herboren!!
    Moet zelf wel weer even wennen dat we nu graag een tweede kindje erbij zouden willen, en denk veel na over hoe dat zou zijn, welke dingen er dan moeten gebeuren of veranderen enz enz..

Het kan een tijd duren voor mijn menstruatie weer op gang komt ( zoals ik overal lees) dus ik wacht rustig af ;) en wie weet komt er dus met de tijd een tweede dondersteen bij :p

2. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Nou hopelijk is het gauw raak.... dat zou toch wel fijn zijn niet dan?
    Veel plezier hier weer op zp!

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ook ik hoop dat het snel raak mag zijn:)

veel babbelplezier hier op zp!!

4. Mamavanjenl

27 jul 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal blij!! Hoop dat het snel raak is mop!

Deel Deze Pagina