Hallo allemaal, Omdat ik de laatste weken veel aan jullie bijdragen heb gehad (omdat ik steeds op dit forum terecht kwam bij t googlen van vragen) vond ik het tijd om mezelf voor te stellen en uiteraard mee te kletsen! Ik ben 29 jaar en ben onlangs gelukkig getrouwd.. We zitten in ronde twee voor een kindje! Hoeveel er kan gebeuren in een paar dagen is soms onvoorstelbaar.. Op de dag van mijn aanmelding (zondag)had ik een zeer licht positieve test maar nog te onduidelijk om echt te durven zeggen; ik ben zwanger! Vanochtend deed ik er nog een en deze was stukken duidelijker (Zie bijlage) Ik zag vergelijkbare testen op het forum die met de dag donkerder worden en daar hopen wij ook ontzettend op! Ik wil alle aankomende mama's feliciteren met hun zwangerschap, en alle mama's die zwanger willen worden heel veel succes wensen. Omdat ik regelmatig lees dat het niet iedereen mee zit om zwanger te worden en te blijven ben ik van plan me aan te melden voor moeders voor moeders om zo hopelijk een bijdrage te leveren.. Ik wens iedereen die een moeilijke tijd meemaakt veel sterkte, succes en veel geluk toe wensen... Hopelijk tot schrijfs allemaal, Liefs, D
Wat een snelle reactie, dankjewel! Ja, denk je dat ik echt echt zwanger ben? Ben nog beetje onzeker hoor, maar gezien de ervaringen van veel vrouwen en de het aantal dagen voor m'n nod ben ik best positief Liefs, D
Welkom en gefeliciteerd. Is de streep duidelijker geworden. Ik had 6 dagen voor mijn NOD een super lichte streep, elke dag werd hij iets donkerder. Geniet ervan!