Knoop doorgehakt! Stoppen

Discussion in 'Borstvoeding' started by happymama, Jun 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,112
    263
    83
    Wat een herkenbaar verhaal! Hier deed onze knul hetzelfde, echt de borst weigeren, wegdraaien, huilen (krijsen..) Was zo een drama om hem eraan te krijgen, fles lukte wel...

Op een gegeven moment lukte het me alleen nog maar om liggend te voeden. Ben bij een LK en osteopaat geweest, maar konden me niet helpen. Het CB adviseerde te stoppen met BV...

En nu gaat het weer goed (wel is het een onrustige en pittige drinker!).

Maar goed, wat je ook doet, je hebt het al zes maanden gegeven, super goed! Als het te veel drama geeft moet je andere opossingen gaan zoeken (wat je zelf aangeeft, combineren, kun je toch nog genieten van de momentjes samen).

2. happymama

happymama Niet meer actief

vandaag de eerste dag met fles. hij slaapt zelfs beter! maar ik kan wel janken eigenlijk. heb nu zelfs t gevoel dat ik nog een baby wil. dan kan ik weer voeden haha...

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ach meid toch! Knuffel hem maar extra vaak en geniet van de voedingen die goed gaan. En probeer toch ook maar te genieten van de fles geven, en anders van het feit dat hij beter slaapt...

*knuffel*

4. happymama

5. happymama

de Bv loopt al flink terug. ben benieuwd hoelang de ochtend voedingen nog duren.

6. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Hè meid wat vervelend, naar de rust voor Jou en voor je manneke is ook heel belangrijk, t is toch al heel knap dat je bijna 7 mnd bv hebt gegeven! Dat is toch zeker een hele prestatie! En hij heeft zeker veel baad bij Jou melk gehad, geniet van jullie momentjes in de ochtend, je kan de fles momenten ook speciaal maken toch? Veel huid op huid contact. Sterkte meis.

Share This Page