Hallo meiden, Ik ben vandaag negen weken en twee dagen zwanger. We hebben met zeven weken al een echo gehad omdat ik heel erg onzeker ben en graag wil weten of ik wel echt zwanger ben en of er een kloppend hartje was. De echo hoefde niet eens inwendig, ze zagen het vruchtje gelijk heel duidelijk, evenals het hartje welke we zelfs ook nog hebben horen kloppen, heel bijzonder! A.s. Maandag heb ik de echte termijnecho en ben weer mega nerveus. Volgens mijn vriend heb begin ik al een buikje te krijgen en worden mijn heupen ronder. Alleen wat mij opvalt is dat mijn buik het ene moment dikker is dan het andere en daar word ik erg onzeker van. Is dit wel normaal?? Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik ben op dit moment 12 weken zwanger en mijn buik is nu een combinatie van vet en darmen Volgens mij kan het ook nog niet zijn dat je buik al van de baby komt omdat na 12 weken pas de baarmoeder boven het schaambot uit komt..
Ah oké. Die onzekerheid is zo vervelend. Is ook mijn eerste zwangerschap dus nog zo nieuw allemaal. De verloskundige zei na de echo dat de kans op een miskraam nu veel kleiner is omdat het hartje zo mooi klopte, maar toch blijf ik mega onzeker. Als mijn borsten een dagje minder gevoelig zijn denk ik al dat ik een miskraam krijg........
Dat komt al heel snel, zo'n rondingen. Ik had het ook al vroeg. Bij mij is na het eten of inspanning mijn buik ook dikker. Hoort er gewoon bij, net als wanneer je niet zwanger bent. Maak je geen zorgen, dat komt allemaal goed.
Ik heb pas sinds deze week een babybuikje.. Het verschil met sochtends en s'avonds is ook groot, door mijn darmen. Mijn borsten zijn ook alleen in het begin van mijn zwangerschap erg gevoelig geweest en nu haast helemaal niet meer! Wel al 2 cupmaten gegroeit.
Ik ben nu bijna 15 weken en heel voorzichtig begin ik wat te zien en te voelen. Heeeel subtiel. Dus kan best een tijdje duren, no worries.
Bij mij kwam het echte buikje pas na 23 weken. Daarvoor af en toe een avond dat het al heel wat leek Vanaf een week of 30 ging mijn buik een beetje in de weg zitten, nu is ze ingedaald en gelukkig weer meer ruimte
Ik ben nu 18 weken, en begin nu pas een buikje te krijgen. En dan is het mijn 2e kindje terwijl ze zeggen dat bij een 2e het sneller zou gaan. Komt vanzelf goed
Ik begin nu een bolling te voelen boven mijn schaambeen. Ik heb wel een buikje, maar dat zijn vetjes en darmen.
Ik ben 3 weken korter zwanger, maar ik had dat gevoel ook al heel erg! (de bolling) Volgens verloskundige kan het alleen niet. Liefs,
ik ben nu bijna 18 weken maar 2 weken geleden vroeg de HA of ik al wist of ik er 1 of meerdere kreeg het is er echt maar 1 maar weet van mn eerst ook dat ik met 17 weken al echt een buik had,nu nog eerder dus bij de eerste maakte ik me ontzettend druk om alle reacties van iedereen dacht echt dat ik abnormaal was maar ik weet nu uit ervaring dat het zo weg is na de bevalling maak me dus nergens meer druk om. kortom ik had dus ook al vroeg een buik(je) al geloof ik wel dat je darmen zeker een rol kunnen spelen
Sluit ik me bij aan. Maar verschilt ook weer per persoon vanaf wanneer het echt een duidelijke babybuik wordt. Bij mij begon je het vanaf 15 weken ongeveer een beetje te zien
Ik ben bijna 22 weken zwanger en mensen die het niet weten zien het ook niet... Nog niet veel te zien. Mag van mij nu wel beetje komen
Bij de eerste pas met 20-23wk. Toen had ik ook pas zwangerschapskleding nodig. Nu de tweede, 9 maanden na de geboorte van de eerste zwanger geworden, zie ik met 16/17wk al een buikje en draag ik nu al zwangerschapsbroeken
Hahaha, ik hou der ook niet! Neh, ff zonder gekheid, ik zal haar niet meer zien denk ik, was alleen voor counseling gesprek. Ga maandag bellen voor overdracht naar verloskundige. Liefs,
Ik heb meer een 'taart' buik, alsof ik teveel heb gegeten haha. Dan is het meer in evenwicht met mn borsten, die van B naar cup F zijn gegroeid
Ik moet nu al wel zwangerschapsbroeken aan, had ik al met 6 weken. Zat op het werk voortdurend met het knoopje van mijn broek los en wilde de rits het liefst ook los doen maarja dat ging ff te ver. Het verschilt wel per moment dus zullen nu idd wel de darmen zijn. Ben al wel 2kg aangekomen en mijn heupen worden al ronder.