cry:na 2 dagenbruin bloed te hebben gehad heb ik gister gehoord en gezien dat het vruchtje 7 weken zwangerschap niet meer te zien was. nu afwachten tot mijn lichaam het afstoot. wist niet hoe dit voelde zo zo klein maar wat een groot verlies. weet nu wat vrouwen doormaken een miskraam, dit gun je echt niemand. alsof de grond onder je voeten weg word gehaald. voel me zo leeg en verward. hier zijn geen woorden. voor vrouwen die dit kennen en ook meemaken wens ik ook heel veel sterkte toe. de pijn is onbeschrijvelijk. andrea
Hoi Andrea, helaas weet ik ook hoe het voelt, afgelopen vrijdag hetzelfde meegemaakt voor de derde keer. En dat is flink K*T Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat het de volgende keer wel goed gaat liefs Grietje
Lieve Andrea, wat verschrikkelijk voor jullie. Ik wens je heel veel sterkte en neem vooral de tijd om hier weer uit te komen. Ik heb het ook meegemaakt en het is heel erg zwaar. KNUF!
wil jullie heel erg bedanken dit doet me wel veel. we hadden het al heel vroeg verteld in de fam met 5 wk en 4 dagen en daar hebben we geen spijt van gehad en vooral achteraf gezien,want nu kun je op hun weer terug vallen en dat is wel fijn. en zo'n forum als dit helpt veel vrouwen om dit een beetje te kunnen verwerken, omdat er ook vrouwen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt. en dat is wel fijn het verdriet delen. dankjewel. xxx andrea
Heel erg veel sterkte meid.... wij hebben het zelf ook met 5 weken aan beide ouders en vrienden verteld... helaas wel een beetje spijt omdat voor mij nu de druk groter is omdat iedereen weet dat we ermee bezig zijn.... het was niet de bedoeling dat onze vrienden het zouden weten maar omdat we een aantal feestjes hadden en ik normaal gesproken nog wel van een drankje houd zou ik gelijk door de mand vallen.... dus vriendinnen verteld en dan gaat het rond als een lopend vuurtje heh.... Nogmaals veel sterkte en een dikke knuffel... Liefs Nelleke
hallo andrea, heeft veel sterkte, ik heb afgelopen maandag precies hetzelfde meegemaakt, op de echo (zou 7 weken zijn) was niets meer te zien alleen veel slijmvlies daaraan was te zien dat ik zwanger was geweest. heb vanaf het begin af en toe een heel klein beetje bloedverlies gehad dus hield hiermee rekening. iom de gynaecoloog kreeg ik tabl om in te brengen om een miskraam op te wekken, hij vond dat ik lang genoeg bloedverlies had gehad, dit moest binnen 24 uur werken. vandaag op controle komen om te kijken of alles weg was was dat niet dan werd voor vandaag nog een curretage gepland omdat we morgen een weekje op vakantie gaan. vanmorgen om 8.30 was ik in het ziekenhuis voor controle en besloten te curreteren, om 16.00 kwam mijn man me halen. alles bij alles een heftige week die we gaan afsluioten met een heerlijke vakantie
Meiden, we weten helaas bijna allemaal hoe afschuwelijk een miskraam is. Ik wens jullie dan ook allemaal heel veel sterkte toe. liefs Grietje