Hoi dames, Ik draag nu al een poosje zwangerschapsbroeken en bij alle broeken zit aan de binnenkant (in de boord zeg maar), links en rechts, een stukje elastiek met een knoopje. Kan iemand mij vertellen waar dit voor is?? Alvast bedankt...
Haha, zo simpel dus !! In het elastiek zit een knoopsgat maar moet ik daar dan dat knoopje die ernaast zit doorheen doen?? Dan merk ik niet veel verschil met normaal...
Je kunt het elastiek heel strak trekken en dan vastzetten met dat knoopje. En hoe langer je zwanger bent hoe losser het knoopje. Tenminste bij mij wel, en vanaf 30 weken kon ik zelfs geen broek meer aan omdat het zo knelt bij mijn schaambot/net daarboven.
Zal je vast zeggen dat de broekjes van de baby kleding het ook hebben hahaha op een gegeven moment ga je het wel merken dat 1 gaatje opschuiven je al meer ruimte geeft
dat noemt men dus knopenelastiek. In het begin, nu dus nog wel, heb ik hem wel 10 knoopsgaten verder gezet....nog genoeg ruimte voor de komende weken...
hahah... moest lachen om je vraag.. als je aan het elastiek getrokken had.. had je het gezien MAar idd, zo kun je je broek kleiner maken! Succes meid!
Ideaal die knoopjes. Ze staan nu op het grootste standje Bij baby en kinder kleding zit het ook en voor mijn zoontje ideaal met zijn kleine smalle kontje.