Ik heb jaren terug weer eens de ongezonde gekocht en die vond ik heel vies toen. Net als gewone pindakaas, bijzonder smerig Ik ga het proberen, als het niks is dan weten we dat ook weer
Aan het begin van een lijnpoging val ik ook makkelijk 2 of 3 kg per week af. Na een tijdje wordt dat vanzelf minder. Gisteren had ik een leuke dag! Ik ging met m'n moeder shoppen, ik wilde kijken of ik in een jurkje van steps kon. Dat ging nooit, gaat tot 46 en valt nog best klein af en toe. Heel veel gepast, niet alles stond mooi of was mijn model maar ik kwam overal in. Behalve de eerste jurk, die ging amper over m'n hoofd! Maat gechecked: 34 Ik dacht echt dat ik een 46 had gepakt. Uiteindelijk de winkel uitgestapt met een jurk in maat 42 en een rok in 44. Dat kleding gewoon te groot kan zijn, who knew?
Over (on)gezond broodbeleg gesproken. Ik maak sinds een tijdje mijn eigen hagelslag. Smaakt net iets anders dan de gewone en moet in de koelkast bewaard worden maar dat mag de pret niet drukken vind ik. En chocoladepasta maak ik ook wel eens zelf, wel met suiker, maar dan kan je er minder suiker in doen dan de gewone.
Klopt, maar wat ik eerder al schreef, ik heb niet zo'n probleem met suiker. En dit is alleen goede suiker met een redelijk lage glycemische index en dan dip je dus niet zo snel daarna. Sowieso veel beter dan de originele speculoos
Ja dit is dan een betere variant. Maar smaakt het niet heel erg naar kokos. Ik vind dat nl echt heel erg vies.
Nee ik vind van niet. Smaakt meer noterig en kruidig, kokos proef ik niet. Maar dat proef ik sowieso al niet bij kokosbloesemsuiker enzo, het heeft weinig met kokos zelf te maken.
Nou, vanmorgen gewogen. Er is een kilo af door de kleine aanpassingen die ik heb gemaakt. Dat kan niet voornamelijk vocht zijn omdat het slechts aanpassingen waren en niet echt diëten dus dat is fijn. Hoe ik het nu doe zou ik het nog wel een tijd vol kunnen houden. Maar ja volgende week de tweede aanpassing en dan gaat het spannend worden.
Hoi hoi dames, Ik ga vanaf morgen echt beginnen en hier dan ook weer meeschrijven. Het is bij mij wrl net ff iets anders in verband met de maagverkleining maar goed. Ik focus me meer op eiwitten. Merk nu ook vooral dat ik niet lekker in mijn vel zit door mijn buik. Vibd het zo raar dat ik me nu een dikke koe voel en datvniet had toen ik bijna 130 woog. Morgen weeg ik me ook weer en zet ik alles in een app om het afvalproces bij tw houden. Maak vanavond ook even een eetschema voor morgen. Vind ik fijn hoef ik niet meer na te denken op de dag zelf. @victoria. Helaas zal het voornamelijk vocht zijn. In het begin val je nauwelijks vet af. Maar ka het begin is er en dat is goed toch. Worden vanzelf meer kilos dir je af gaat vallen. Eigen hagelslag. Hoe maak je het. Vind het wel een goede voor mijn dochter. Die is gek op hagelslag.
Nou morgen start ik. Dit weekend feest gehad. Vanmiddag broek gepast en ik heb maat 42 en ik wil 40. Ik neig nu naar 44. Ik ben er nu helemaal klaar mee en ben blij dat het weekend om is. Mijn man doet gezellig mee, dus ik sta er niet alleen voor!
Succes dames die morgen gaan beginnen! Hier gaat het goed, weer niet een heel gezonde dag maar het valt nog wel mee vind ik. Vind het toch lastig die dagjes weg(halve dag vandaag) en visite, daarom ben ik best tevreden Ontbijt: 200 gram Griekse yoghurt Tussendoor: perenijsje, bitterbal Lunch: banaan en 2 wasa vezelrijk met kaas en speculoos Tussendoor: halve meloen, snoepje aangeboden door mijn oudste, kon ik niet afslaan want dat doet ze nooit en dit was haar eigen snoep , paar slokjes cola Avondeten: 2,5 pannenkoek met poedersuiker Tussendoor: wortel en ik denk een babybel kaasje Heb vandaag een uurtje gefietst en een half uurtje gelopen. Qua calorieën zit ik in ieder geval goed
Voor diegene die morgen starten: veel succes! Hier een prima dag gehad. O: muesli + yoghurt + nectarine T: 1/2 banaan + abrikoos L: 2 volkorenboterhammen met huttenkase, kipfilet en 1 tomaat + grote kom salade van paprika, tomaat, paprika en bosui T: nog een grote salade A: bami en komkommer
Hi allemaal, Wij zijn weer terug van een heerlijk weekendje. Best redelijk alles volgehouden. Vrijdag geen gekke dingen gedaan. Alleen het avondeten was pizza, (hele goede Italiaan bij de camping in de buurt) maar waar we normaal nog een ijsje zouden nemen nu niet gedaan. Zaterdag overdag 1 ijsje gegeten, maar dat had normaal 2 bolletjes met slagroom geweest. Dus hoewel niet super, beter dan ik ander had gedaan. Flinke wandeling gemaakt. In de avond bbq aangezet, veel rauwkost en fruit gegeten (vers geen blik) en niet heel veel vlees. Vandaag weer een flinke wandeling en overdag gewoon normaal. Wel te weinig fruit (halve banaan) en groente (geen) gegeten. Vergeleken met een normaal weekendje weg, ben ik erg netjes geweest. Maar zo gaan de weekenden thuis natuurlijk niet zijn! Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt. Ik lees hier goede verhalen! En wat wordt iedereen lekker gecoached door elkaar! Super! Starters succes!
Haha staat er wel heel raar zo . Was op de hockeyclub van mijn man. Na de wedstrijd eerst een ijsje op en een half uur later ofzo kwamen de bitterballen voorbij. Dus niet in de ene hand een ijsje en in de andere hand een bitterbal
Zo is het toch prima, bij een weekend of dagje weg loopt het toch anders en dat moet ook kunnen. Vind een ijsje ook prima kunnen . Succes komende week weer in het normale ritme