Hier gaat het nog steeds goed. Heb net zelfs een (gratis) stolletje weggegooid omdat die over de datum was. Lag er al heel lang maar ik ga die dus echt niet eten, zoveel calorieën en slechte voedingswaarde Morgen weegdag, woog vanochtend hetzelfde als gister, hoop morgen iets eraf maar vrees van niet, misschien wel iets erbij. Geen reden toe want ik eet goed maar gewoon een gevoel Morgenmiddag/avond verjaardag, ga nu echt proberen niet teveel te eten!
@klaver85 dat van de schuddebuikjes ben ik. Lekker hè @yaro wow goed bezig! @Snoopy1979 netjes. Het kan ook niet elke dag na beneden gaan. Probeer daarom ook te minderen met wegen maar dat is lastig hè haha Ik ben onverwacht vrij. Had de kids al bij oma dus maar ff gebruik van gemaakt en een groepsles mega walk gedaan vanochtend ( crosstrainer ) super intensief Mijn lijstje O 2 beschuitjes hagelslag, boterham boterhamworst Yakult light T peijnenburg zero L appel boterham boterhamworst Optimel aardbei kwark T niks A zelf gemaakte pizza, inclusief de bodem zelfgemaakt dus valt mee qua calorieën T geen idee nog Kon de laatste tijd slecht na t toilet. Al weken eigenlijk . Beetje gegoogled schijnt ook door light producten te komen dus ben nu aan de Yakult en heb wel het idee dat het helpt.
Vanochtend weer weeg moment en zit op 85,7kg!!! Vorige week was het 86,8 en nu nog 0,7 tot mijn volgende doel. Vandaag en morgen een verjaardag dus moet mij gaan inhouden. Heb al besloten de taart over te slaan en dan misschien iets van tafel te pakken. Hierbij nog mijn lijstje van gisteren: O: twee boterhammen met ham en kaas, en een bakje yoghurt L: pistolet met ham en ei en wat losse komkommer T: twee dunne crackers A: Stamppot sperziebonen met een gehaktbal T: een rijstwafel
Voor de lijst 70.1 yes doorzetten word beloond. Na weken tussen 70.6 en 71.6 te blijven hangen nu 0.7 eraf deze week. Hopelijk volgende week de 6 in beeld, mijlpaal!
Goede resultaten dames! Hier ook, woog 83,6, eindelijk lager dan voor mijn vakantie eind augustus en 1,5 kilo minder dan vorige week!
@madameV ik gebruik psylliumvezels van het kruidvat, 1 schepje per dag in de ochtend en goed drinken, ik kan nu eindelijk gewoon normaal naar de wc elke dag Maar voor eenmalig een verstopping ook te gebruiken
Bedankt wat betaal je ervoor en hoelang doe je er dan mee? Ik ging voorheen ook niet elke dag maar elke 2 zou toch wel fijn zijn. Yakult is best duur €2.65 voor 7 dagen. Dus alternatieven zijn best welkom
Het kost 2.99, het is een potje van 125 gram en ik neem altijd 1 grote schep in de ochtend, heb net gewogen, is 8 gram . Dus doe er 15 dagen mee. Psylliumvezels schijnen verder ook heel gezond te zijn, dus meer voordelen dan alleen maar goed kunnen poepen
Vandaag dus verjaardag gehad, heb een minstukje taart op, 6 chipjes, 2 chocolade chipjes, avondeten een soepkom vega nasi met een beetje satésaus. In de auto een paar stophoestjes om niet in slaap te vallen (meestal rijdt mijn man maar ik was met alleen de jongste, rit van 200km). Had het net ingevoerd in myfitnesspal en kwam op te weinig calorieën uit en had ook best honger, heb wat skyr genomen en een blokje chocola. Nu lekker naar bed, ben moe Ben best trots op mezelf
Gisteren de verjaardag goed doorgekomen. Het gebak overgeslagen en alleen wat kaas en worst gepakt. Dus dat ging goed totdat er gevraagd werd of we bleven eten en er dus uiteindelijk pizza gehaald werd. Ben al niet zo gek op pizza maar nu zeker niet. Een klein stukje genomen. Vanochtend voor de de zekerheid gewogen maar was 100 gram lichter dan gisteren dus de schade is er niet. Nu vandaag nog een verjaardag. Hopelijk kom ik die ook goed door. @Snoopy1979 volgens mij begin je weer goed in de flow te raken. Gaat goed zo.
Klinkt inderdaad goed Snoopy ik merk ook een beetje andere mindset hihi super hoor @Cloud9 succes met de verjaardag vandaag komt vast goed. Ik heb vanmiddag met collega's een lunch of high tea oid maar ga proberen wel bewust te kiezen. Was van plan zo te gaan sporten maar heb nog zo'n spierpijn van vrijdag. Men die les was echt zwaar haha. Denk dat ik maar een x oversla
Wat gaat het állemaal goed! Lekker! Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt! Gisteren voor de eerste keer maanden nog eens op stap geweest en ook een twee wijntjes gedronken. Ben doodop! Toen we eindelijk in bed lagen nog geterroriseerd door een mug en de kleinste draak was om 6 weer daar. @Snoopy1979 wat goed! Zo te horen zit je helemaal weer in een goede flow! @madameV de aanhouder wint. Die vezels heb ik ook gehaald en werken inderdaad prima. Gelukkig heeft mijn lichaam.zich weer herpakt en heb ik er minder last van! @Cloud9 Dank je! Als je gisteren het hebt kunnen afslaan, lukt dat vandaag ook! @anderen, kan niet meer teruglezen en met een paar uurtjes slaap in mijn geheugen niet op zijn best!
@Snoopy1979 wat fijn dat het zo goed gaat! Je hebt de smaak weer goed te pakken hè volgens mij. @madameV wat goed van die les zeg! Geloof best dat je spierpijn hebt ja Haha. @Cloud9 wat goed zeg tijdens de verjaardag van gisteren. Vandaag lukt vast ook zo goed! Gisteren was ik 83,3, logisch want vrijdag avond laat chinees gegeten. Gisteren alleen niet kunnen lunchen (vergeten mee te nemen) maar in ruil daarvoor 5 bonbons gehad. Mijn zusje ging trouwjurken passen in de bruidswinkel van mijn andere zus dus daar was ik bij. Savonds kreeg ik spontaan wat koorts en dat lijkt nog steeds aanwezig te zijn. Weegschaal gaf vandaag 82,7 kg aan. Wel besloten om mijn weegdag weer terug naar maandag te zetten. Op de vrijdag merk ik dat ik toch wekelijks over mijn weekpunten heen ga.
Goeiemorgen allemaal! Hier een paar baaldagen achter de rug... die teen waar ik zo last van heb.. blijkt helaas toch gebroken te zijn! Niet dwarsdoor, maar er zit wel een scheur in het bot... Gaat nog wel even last geven dus, en was zo lekker bezig met lopen Qua eten ook niet zulke goede dagen gehad, toch teveel gesnaaid en gesnoept... En ben ook al een paar dagen niet op de weegschaal geweest, durfde niet zo goed... Maar moet er wel weer even flink tegenaan, want donderdag komt de diëtiste weer en dan wil ik toch wel weer wat kwijt zijn! Even een paar dagen knallen dus! Helaas gaat mijn man vanaf morgen weer een week naar het buitenland, dus dan zit ik de avonden alleen thuis, vind ik dan wel lastig hoor! jullie nog plannen voor deze mooie dag? Vanmorgen met een vriendin alweer een uurtje gewandeld, vanmiddag misschien even naar de dierentuin!
@blike1987 oh dat is wel heel erg balen zeg!! Hopelijk geneest het snel! Ik snap wel dat de avonden alleen lastig zijn. Hopelijk toch wat afgevallen als de diëtist komt.
@blike1987 vervelend! Kan ook.akelig pijn doen! Niet teveel stil.staan bij je slechte dagen, maar nu gewoon weer oppakken! Iedereen heeft er wel.eens een.paar slechte dagen bij! Ik geloof dat we heeeeel weinig gaan doen! Moet nog een paar manden strijken, en we moeten echt get gras afdoen vandaag. We gooien wel de bbq nog eens aan. Ik heb nog twee mooie entrecote's in de diepvries, gooien we er wat groente op en wat breekbrood.
@klaver85 lekker bbq! Hier gaan we zo misschien nog ff het bos in. Met dit weer baal ik verschrikkelijk dat ik geen fatsoenlijke wandeling mag maken.