@Fortunae jij slaat werkelijk de spijker op zn kop! En ik ben het ook met je eens we verdienen allemaal dat we goed in ons vel mogen zitten @yaro dat is helemaal bizar ongelofelijk dat het nooit opgevallen is dan. @ allemaal; wat een fijne warm welkom hier bedankt allemaal
@paula1984 wat een verhaal meid! Welkom hier! Hoop dat je je snel beter in je vel voelt zitten! Ik zat er ook een hele tijd tegenaan te hikken. Op de gegeven moment de knop om(na al veel pogingen van een paar weken en dan weer afhaken) me hier aangemeld en inmiddels 3 maanden verder en 15,4kg lichter. Het kan echt!
@paula1984 Leuk dat je je bij ons voegt en veel succes. Zal proberen vanavond alles even bij te lezen....er is weer een hoop geschreven!
Wow 43 berichten te lezen. Daar moest ik even uitgebreid voor gaan zitten. Heb dus alles zeer zeker gelezen maar lastig om alles te onthouden. @paula1984 welkom. Als ik je kan motiveren voor Weight watchers: voor mij 10kg in 11 weken. Maar had het vandaag ook met een klant over het is ook wel echt de knop die om moet en er 100% voor gaan. Ik ben dan ook zo'n Pitbull en kan prima na een verjaardag gaan en alleen wat komkommer eten maar dan moet je het ook echt willen. Die klant had het ook gedaan maar zei nog niet zover te zijn zeg maar. En ze zei ik geloof zeker dat het goed werkt maar was er gewoon niet klaar voor en vond dhet dus veel gedoe. Dat snap ik dus wel. Je moet er zelf ook helemaal achter staan succes. Oh en wat "slecht" eten betreft. Mij helpt het heel erg om voor te bereiden. Ik weet dus nooit wat ik de hele week ga eten. Soms ook gewoon pas de dag zelf. Maar op dagen dat ik vrij ben probeer ik sochtends al wat voor te bereiden. Al is het maar aardappelen schillen. Als ik namelijk de rest van de dag volgepland heb en alles loopt anders en kom relatief laat weer dan werd er in het verleden best gauw ergens wat gehaald. En dat probeer ik nu zoveel mogelijk te mijden. En als ik het dan doe dan is het bewust en verheug ik me er ook lekker op haha! Update over mezelf ik woog vanochtend 70.8 . ( Vrijdag 69.6 maandag 71.6) dus gelukkig weer de goede kant op. Gister merkte ik ook dat ik Gelukkig het vocht langzaam kwijt raak. Heb dit eigenlijk nog nooit zo gehad maar ben allang blij dat ik weer richting de 70 ga. Daar werk je dan zo hard voor en dan is het echt even super balen Mijn vriend is ook goed bezig joh. Het aparte is bij hem zie je niks geen verschil op de weegschaal maar in het echt zie ik het toch duidelijk! Ik doe nu ook telvrij maar dan in de zin van niet tellen en het zelf proberen haha. Een vriendin leent de app even om te proberen. Wil het toch ook weer op eigen kracht kunnen straks dus een mooie test met de app nog als back up
Lekker! Van welke maand is ze? We zijn hier ook bezig. Het gaat redelijk goed. Gaat er echter een luier aan,is de luier favoriet.
@iedereen... jullie kletsen te veel. Krijg ik op het moment helemaal niet bijgehouden. Ren van hot naar her, maar het is echt heerlijk. Heb mezelf zelfs al 2 dagen niet gewogen. @paula1984 wat gezellig dat je mee komt kletsen. Het is ook echt motiverend! Kleine tips, complimenten een aanmoedigingen helpen enorm! Las laatst ergens je verhaal en dat was inderdaad heftig! Des te knapper dat je dan ook nog eens je gewicht wilt gaan aanpakken! @Snoopy1979 ben benieuwd of je morgen weer om zes kunt opstaan. Vooral als jezelf ook moeilijk uit je bed komt. Ik knijp dan nog een oogje dicht. Morgen hoef ik pas laat te beginnen, dus kan rustig opstarten.
@madameV wat fijn dat het vocht weer weg trekt. Gek hè dat je soms op de weegschaal weinig ziet maar in het echt wel. @klaver85 het werk doet je goed dus?! Wat heerlijk! Mijn jongste is van mei 2015. Gaat 6 nov beginnen op de peuterspeelzaal dus dan hoop ik haar zindelijk te hebben. Vandaag ging al heel erg goed gelukkig.
Vanmorgen 86,2 op de weegschaal, dus -700 gram deze week... viel me eerlijk gezegd wat tegen na zo'n goede week maar oké... eraf is eraf @madameV , gelukkig! Het meeste is er alweer af
Goedemorgen Lieve allemaal dank voor het warme welkom hier. Juist dat kan ik goed gebruiken nu. Zojuist ontbijt op, en nu ff koffie voor mijn jongste opgehaald wordt door de bus en ik mijn oudste weg brengen naar school. Daarna "sporten" in het huishouden en ga ik kijken of ik iets van +/- 15 a 20 min kan vinden op u tube om te bewegen. @madameV wat vervelend he dat vocht. Heb je er iets voor gebruikt? Hier werkt heet water met verse gember en sap van een halve citroen daar goed voor. @Cin1985 complimenten voor jou wat knap! Doe je WW of volg je iets anders?
Hier vandaag een dag dat mijn vriendin foto’s op YouTube gaat plaatsen van de ronde die we samen zouden lopen.... Maaaarrr.... mijn dag kan niet meer stuk! Ik ben er! -20kg sinds weight watchers! Mijn ontbijt vandaag: Overnight oats met appel en kaneel
@blike1987 Soms gaat het wat minder snel dan gedacht, maar 700gram is heel netjes! Tekenen sommige mensen voor! @paula1984 Dat sporten in het huishouden moet ik ook echt gaan doen! @iedereen Vanmorgen toch even op de weegschaal gesprongen en zit op 77.1... probeerde de weegschaal nog naar een 6 te kijken, maar dat lukte niet. Met het plotselinge (eerdere) werk is wel mijn weekmenu in de soep gelopen, dus dat moet ik beter plannen omdat het voor veel rust zorgt. Vandaag denk ik dat ik kabeljauw ga halen met groente uit de oven met.... notenrijst of aardappeltjes
@yaro , whoohoo!!!! Super super!! Gefeliciteerd! @klaver85 , ja dat is ook wel zo hoor!! Net met mijn zoontje bij de orthodontist geweest, na doorsturen van mijn tandarts. Er is een melkkies niet doorgekomen, en nu zit de volwassen kies eronder en erachter er tegenaan te drukken waardoor alles in de knel komt... de tandarts en orthodontist hadden dit nog nooit gezien, ze hebben nu een overzichtsfoto gemaakt en gaan dan met elkaar en de kaakchirurg overleggen over wat te doen... Maar ik vrees dat er wat getrokken zal moeten worden Over zes weken moeten we weer terug om het plan te gaan bespreken...
Heb hem ook via jouw aangemaakt zeg maar. Het lukte alleen niet om hem in beeld te krijgen dus heb gevraagd aan beheer dit te doen maar dit is het resultaat. Kun jij helpen om mij het zelf nog eens te laten proberen ?