1 van de sportschool medewerkers dacht dat ik nog veel meer dan 20 kg was afgevallen sinds ik daar voor het laatst was. Blijkbaar zie ik er toch wel slank uit dus Haha. Was wel leuk om te horen.
@Cin1985 , lastig hé? zulke verjaardagsdagen! @Treez, ik loop denk zo'n 3-4x per week hard op de loopband @Snoopy1979 , volgens mij heb je het weer keurig opgepakt!! Klasse! @yaro , jij bent ook goed bezig! Wat fijn om zo'n mooi compliment te krijgen! @paula1984 , hoe was je weekend weg? Wat leuk dat het een fijne groep is van WW dan is het ook niet erg om er heen te gaan! @klaver85 , sterkte met het sterfgeval!
Zo even bijschrijven Durf niet zo goed te wegen nog, dus heb gister in de avond gewogen met kleding aan, kleding was denk ik 1,5 kilo en het verschil met avond en ochtend is altijd tussen de 0.5 en 1 kilo. Dan zou ik nu ongeveer 84 kilo wegen, 2 kilo meer dan 1,5 week geleden... oeps! Ik ga zaterdag wel braaf wegen maar als dat tegenvalt nog even op de manier van gisteravond en pas als ik zeker weet dat ik weer rond de 82 zit ga ik 's ochtends wegen Verder voelde ik me gister weer heel goed, vandaag weer wat minder, moet en een beetje lamlendig weer, zit toch een virusje vervelend te doen denk ik. Vanochtend dus maar niet gaan sporten, misschien morgen. @Cloud9 dat is wel een hele aanpassing, van streef 65 naar 77! Knap dat je dat zelf zo inziet dat 77 gewoon beter bij je past! @blike1987 goed bezig zeg op de loopband! En wat goed 1.1 kilo eraf!!!!! @Cin1985 haha netjes hoor op de verjaardag . Lekker genieten is ook belangrijk! Hopelijk kom je de volgende weken onder de 90! Oh een dakkapel, wat fijn, lekker extra ruimte en licht! @Treez succes met loslaten dan . Tegen de tijd dat ik op gewicht ben moet ik dat ook gaan doen, denk dat ik dat erg lastig ga vinden, maar ja, je hele leven alles bijhouden wat je eet is ook zo wat. @madameV eigenlijk moet je het inderdaad zo doen dat je doordeweeks niet snoept of echt heel weinig, en 1 dag in het weekend los mag gaan. Maar ja, soms loopt het even anders, lastig is dat. Zolang ik niet in een dipje zit kan ik goed met mate snoepen gelukkig. En als ik eens in de 3 maanden een dipje heb van 1,5 week moet dat ook geen probleem zijn op zich. Maar nu ik nog vol aan het afvallen ben vind ik het wel heel vervelend. @yaro fijn dat je zo lekker gesport hebt! Fijn dat mensen zien dat je zoveel bent afgevallen @paula1984 oh fijn iedereen weer zo goed als opgeknapt. Fijn dat het eten goed gaat en de ww coach en groep leuk is! Veel mensen die veel moeten afvallen? @klaver85 lastig dat je nog geen structuur hebt kunnen opbouwen. Misschien een paar blikken soep in huis halen voor het geval je geen tijd/zin hebt om te koken? Is in ieder geval beter dan (de meeste) afhaal . Maar lees dat je weer een planning gemaakt hebt, dan komt het vast goed
@blike1987 mooi resultaat! @yaro goed dat je ben wezen sporten. Ik heb er echt geen puf voor. Ben vorige week maar 1x geweest en deze week ook nog maar 1x. We hebben ook slechte nachten de laatste weken met de kinderen. Dus dat werkt ook niet mee Aan het energie niveau @Snoopy1979 zo is dat. Helemaal niet erg als je het maar weer oppakt. Vind het ook weer heerlijk dat de touwtjes iets losser zijn maar dat maakt het wel moeilijker. Dit weekend maar eens even zien. Vorig weekend was ook extreem. Denk dat ik nou nog zwaarder ben dan vorige week maar nog niet op de weegschaal gestaan. Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Lees alles maar kan het niet altijd even goed onthouden helaas. Allemaal weer veel succes
@klaver85 wat fijn dat het werk zo goed bevalt. Een weekmenu werkt hier trouwens ook altijd erg goed! Sterkte met het sterfgeval, is toch altijd weer een triest moment. @blike1987 Wow wat een mooi resultaat! Je gaat ook echt de goede kant op! En kanp dat je al zo goed en lang kan hardlopen. @paula1984 Wat fijn dat de cursus jou zo goed bevalt. Goed dat je dat doet! @yaro knap hoor dat jij zo veel sport. Ik durf niet eens de sportschool in maar doe het gelukkig thuis. @Cin1985 Je hebt je goed ingehouden met de verjaardag en toch genoten! Goed hoor en op naar onder de 90kg! @Snoopy1979 Snap dat je nu niet goed durft te wegen maar hopelijk zit je snel weer op de 82 kg en gauw daar verder onder! Mijn aanpasing is best wel drastisch inderdaad maar als ik nu in de spiegel kijk zie ik daar iemand staan waar ik verder mee kan in het leven en met een veel gezonder gewicht dan een paar maand geleden. Daarbij ben ik bang dat als ik nog meer afval (dus 65 kg ipv de 77 kg) ik dan overal ga afvallen en niet bij mijn buik en dus er niet meer in proporties goed uitzie. Dan wordt ik denk ik ingevallen met een buik zit ik ook niet op te wachten. Daarbij heb ik van het weekend veel nieuwe kleding gekocht en allemaal in maat 40/42 en dat vind ik zelf erg netjes (zie mij nog niet direct in maat 38 ofzo). Daarbij voel ik mij nu ook erg goed en ik denk dat 77 kg beter bij mijn bouw zal passen dan 65 kg. Verder gaat het hier uitstekend. Kan mij goed inhouden met het snoepen en snaaien en de weekmenu helpt ook goed bij mij. Ik heb inderdaad een enorme steun aan mijn man en dat is erg fijn. Hij heeft nooit wat gezegd over mijn overgewicht (hij heeft mij zo ontmoet ooit dus hij wist het) maar is nu wel ontzettend trots op mijn prestatie. Hij helpt mij op de goede manier!
@Snoopy1979 vervelend dat er toch een virusje in de lucht hangt. Hopelijk ben je snel weer terug rond de 82. @madameVbalen van de slechte nachten. Met weinig puf 1x sporten vind ik al een prestatie hoor. Ik zou mijzelf dan ook echt moeten dwingen.
@Cloud9 super dat je zo goed gaat. Ik snap je wel met je streefdoel. Ik heb zelf meer moeite dat door te voeren. Heb nu met mijzelf afgesproken dat ik onder de 80 het belangrijkste vind en dat ik sowieso door moet tot juli, dan loopt mijn contract bij WW af. Maar vanaf dat ik onder de 80 ben ga ik al proberen het meer los te laten. En echt fijn dat je man zo’n steun is. Hier hetzelfde verhaal. Ik was op mijn lichtst 95 kg in het begin van de relatie met mijn man. Had toen al 2 kinderen. Nu ben ik dus al ruim 10kg lichter dan hij ooit had gezien. Ik moet zo nog wegen, maar heb net gemeten en ik ben nu gewoon 15 cm in de taille kwijt!! Sinds mei dit jaar. 3 cm in de laatste maand. Mijn armen en benen zijn gelijk gebleven deze maand, maar dat vind ik al positief met het sporten (mijn spieren pompen snel), totaal 7 cm op 1 been en 4cm op 1 arm. En mijn heupen 2cm deze maand, totaal 13,5 cm sinds mei. Borst 2cm deze maand en in totaal 9cm eraf. Update, gewicht -200 gram ten opzichte van gisteren. 82,1 kg
Even ego, woog vanochtend 82,6 dus 100 gram meer dan vorige week zaterdag. Morgen weegdag en wellicht toch iets afgevallen dan? Maar ben hier al zo blij mee! Wellicht kan ik de 80 op mijn verjaardag (over 3 weken) nog wel halen!
@Snoopy1979 wat goed zeg! Valt toch weer mee. Vandaag nog even een streng dagje en je zit er misschien wel onder. Het zal wel een mijlpaal zijn om 80 te halen op je verjaardag. 81 is natuurlijk ook een mijlpaal. Niet te streng voor jezelf worden als het net niet lukt . @yaro 15 cm smaller is een hele prestatie. Ik neem aan dat je inmiddels ook wel andere broeken heb moet kopen of in ieder geval de broekriem strakker heb moeten aantrekken. Leuk complimentje in de sportschool @blike1987 3 a 4 keer per week hardlopen is echt super goed. Ik heb heel veel hardgelopen, maar sinds dat ik de halve marathon heb gelopen, ben ik de laatste weken niet meer van de bank af te slepen. Ik kan mij even niet meer motiveren om te sporten. Ik denk dat ik teveel en te hard heb getraind. Ik ben nu aan het bedenken hoe ik weer wil gaan starten met sporten, maar dan wat relaxter?!? Ons eigen bedrijfje is online sinds vorige week. Ik ben er super trots op en we hebben zelfs al een paar aanmeldingen voor het eerste weekend. Ik denk dat ik de link hier niet mag plaatsen? Mocht iemand nieuwsgierig zijn, mag je altijd PB-en
@Snoopy1979 wat goed!!! Mooi streven om dat voor je verjaardag te halen, maar vergeet niet dat wat je nu bereikt hebt ook al heel goed is, voor als het toch niet lukt. @Treez lastig om dan de motivatie weer even terug te vinden hè. En wat super van je bedrijfje!! Ik zou wel graag de link willen zien. Andere broeken heb ik zeker. Van 44-46 naar 40. Ik heb een broek maat 30 (jeansmaat) liggen en die kreeg ik 3 maanden geleden niet verder dan mijn knieën. Nu gaat hij aan, maar nog niet dicht. En het is geen stretch, dus veert ook niks mee. Die broek wil ik sowieso aan kunnen.
@yaro ik heb je een berichtje gestuurd . Wat ben je veel kledingmaten kwijt . Wow echt super knap. Maat 30 gaat vast lukken. Ik heb net een afspraak gemaakt voor skiles. Was ik eigenlijk dit jaar niet van plan, maar ik vind het leuk en het is een goede motivatie om weer te gaan sporten. Ik heb een privéles geboekt, behoorlijk prijzig, maar dan weet ik tenminste zeker dat ik ga. Ik vind het anders echt veel te zonde van mijn geld haha.
@Treez ziet er echt supernetjes uit de site zeg! Dat moet vast goed gaan lopen. Succes!! Ik hoop dat 30 haalbaar is. Had begrepen van iemand dat dat maat 38 zou moeten zijn? Ben zelf niet thuis in die maten.
Jeansmaat 30 komt volgens mij overeen met 40 dacht ik @yaro. Anders pas ik 38 wow! Maar heb deze week via die vrouw bijna alles in 40 dus geloof het niet hihi. @Treez wat fijn al aanmeldingen! Snap dat het spannend is Voor de lijst zet me maar op gelijk gebleven. Was vanochtend hetzelfde als vorige week zaterdag. Na zo'n slechte week valt het me nog heel erg mee. Vanavond ook patat op dus het zal morgen vast niet minder zijn hihi. Wat stom hè. Eigenlijk wil ik nog 2 kg maar de motivatie is ver te zoeken
Hier weer een goede dag gehad, ben heel benieuwd naar morgen! Maar ben zo blij dat ik weer richting de 82 ga . Hopelijk mag ik snel mijn ticket weer aanpassen en knoopjes naar de andere pot doen @Cloud9 en toch vind ik het knap dat je dat inziet, ik heb daar wat meer moeite mee . Toen ik nog jong was (21 jaar) afgevallen tot 59 en dat was echt te dun maar ik zag dat niet. Nu is mijn streven rond de 70 dus wel wat realistischer maar ik zou zelf maar moeilijk kunnen omschakelen naar bv 75 kilo. Fijn dat je man zo'n goede steun is. Die van mij niet hoor, die ging chinees halen vanavond en vroeg of ik ook wilde terwijl hij weet dat de kinderen en ik op vrijdag altijd tussen de middag warm eten . Verder is hij heel lief hoor Toen ik hem leerde kennen woog ik trouwens rond de 65 kilo denk ik. Maar hij woog toen ook zo'n 20 kilo minder dan nu @yaro netjes je gewicht! Lopen we weer een beetje gelijk . En die centimeters kwijt zijn het belangrijkst! Grappig dat je in maat 40 zit, wij hebben nu volgens mij ongeveer hetzelfde gewicht en lengte maar ik pas maat 42 nog net niet. Ligt er wellicht ook aan welk merk natuurlijk (hier c&a skinny jeans). @Treez het is voor mij een goede motivatie om voor de 80 te gaan op mijn verjaardag maar als het niet lukt en 81 weeg vind ik het ook prima. Het idee dat het nu nog kan lukken geeft me zoveel goede moed en een goed gevoel, dus daar profiteer ik maar van Ga misschien nog uit eten in de tussentijd (weet ik maandag of dinsdag via datumprikker), hoop eigenlijk daarna, maar goed, anders maar gewoon niet teveel eten (bij de Griek...) Ik herken het wel dat je na veel sporten er opeens klaar mee bent. Zeker voor jou, je doel gehaald en dan is het even lastig weer motivatie te vinden. Leuk dat je gaat skiën, al eerder gedaan? Ik heel lang geleden maar vond het altijd erg leuk Ik heb je een pb gestuurd voor de site, ben erg benieuwd! @madameV ergens ben je denk ik ook wel tevreden met je gewicht nu, waardoor de motivatie wat moeilijker te vinden is. Als je ongeveer gelijk blijft is dat voor jou toch prima . Misschien dat de motivatie voor die 2 kilo nog wel komt
@madameV lekker patat! Fijn dat het nog meeviel. @Snoopy1979 ja dat heb ik altijd. Mijn zussen en ik zijn ook even lang, maar als ik evenveel weeg als hun heb ik 2 maten kleiner en als we dezelfde maat dragen ben ik 10kg zwaarder. Volgens mij komt dat doordat ik meer spiermassa heb. Ben ook echt breder gebouwd. Ik draag overigens ook nog wel 2 broeken maat 42 welke absoluut geen stretch hebben. Maar liefste draag ik stretch en dat is nu maat 40. Mijn zomerjas is zelfs maat 40 die ik 2 maanden geleden gekocht heb. Wel vervelend dat je man dan chinees gaat eten. Hier hebben wij ook chinees gegeten dus morgen sowieso iets zwaarder (eten dan pas 20.30). Morgenmiddag ook nog mc donalds. Een echte zwak van mij. Hopelijk kan ik een verstandige keuze maken.
@madameV Denk dat je al aardig content bent over je gewicht en dat je motivatie daarom wat weg is. Je zit natuurlijk ook al erg goed. @Snoopy1979 Je gaat die 80 kg echt halen hoor en uiteindelijk de 70 ook! Wel even minder dat je man chinees ging halen maar je hebt het gelukkig overgeslagen. Erg goed hoor. Wat betreft maten van kleding kan dat natuurlijk ook erg schelen mbt de bouw van iemand en welk merk. Heb vorige week bij C&A een spijkerbroek gekocht in maat 40 en twee mij M&S in maat 42. Daar zat duidelijk verschil in en bij M&S kwam ik echt nog niet in de 40. Ik ben allang blij dat ik nu in een meer gemiddelde maat zit dan de 46/48 waar ik vandaan kwam (heel soms ls iets klein viel zelfs 50). Merk nu toch al dat ik overal makkelijker kleding kan kopen die goed passen dan dat ik altijd toch keek bij de wat grotere maten winkels. Was gisteren bij de DIDI (echt nooit wat gekocht wat dat paste ik echt niet) en kwam daar nu naar buiten met een super leuk jurkje. Dat voelt dat best even erg goed! Voor de lijst was ik vanochtend 82,2 kg. Weet niet wat er gebeurt is want er is super veel af in 1 week (woog namelijk vorige week dacht ik 84,1 kg). Heb netjes gegeten en van de week heb ik drie dagen niet kunnen fietsen op de hometrainer omdat ik een spier in mijn been had die niet lekker zat (kon amper lopen). En dan is er nu toch zo veel af....snap er niet zo veel van maar ben er blij mee. Zo komt mijn doel wel erg snel dichterbij!
Wat gaat iedereen goed! @Treez wat goed! Lijkt me allemaal zo spannend! Ik hoop dat het enorm goed gaat lopen! Zou wel graag even spieken op de site. En een halve marathon... ben al altijd blij als ik 5 tot 10 ren... maar ik heb er ook niet echt lol in, fietsen dan weer wel. @yaro en @Snoopy1979 nog heel even en dan is die 7 toch echt in zicht! Knap! Is maar 30 niet een beetje een tussenmaat? @blike1987 top! @Cloud9 je moet doen wat goed voelt. Wie weet hoe het gaat als je gewoon gezond eet zonder je er.al te veel op de focussen. Het is sl een hele prestatie! @hier weer richting 77
Wat fijn dat iedereen de motivatie weer heeft gevonden! En dat er goede keuzes gemaakt worden! @Treez wat leuk dat de site onlline is gegaan! Hopen op nog meer aanmeldingen nu! En knap hoor een marathon! Ik zie mezelf het niet doen, hihi! @Cloud9 wauw zeg!! Wat een hoop eraf ineens Ook wel eens lekker zo'n 'cadeautje' als je het niet verwacht! @Snoopy1979 knap hoor dat je dan toch niet zwicht voor het lekkere eten als je man het haalt Hier heb ik een man die met me mee doet en dat is maar goed ook Hij maakt vaak nog bewustere keuzes dan ik. In het verleden kon ik daar dan niet zo goed tegen. Maar nu mijn knop radicaal is omgeslagen vind ik het zo fijn dat we nu al zover zijn gekomen! Als je het alleen doet is het nog zwaarder! @yaro af en toe moet het kunnen! Heb zoveel bewondering voor jou! Al meer dan 30 kg kwijt en je streefdoel komt in zicht! Een voorbeeld ben je! @madameV kan me er wel wat bij voorstellen dat het lastiger wordt als je doel in zicht komt. De teugels wat vaker laten vieren. Als je je er maar bewust van bent en niet de andere kant op slaat. Wie weet komt die motivatie ineens weer! @blike1987 wat ga je goed!! @klaver85 nog gecondoleerd .. altijd moeilijk zoiets... Wel fijn dat je weer de goede kant op gaat! @hier, zoals sommigen al zeiden, die 1kg is er alweer af. Inmiddels ook ongesteld geworden, en zelfs nog een halve kg extra kwijt en dan is vandaag nog niet eens mijn weegdag. Benieuwd wat er maandag op de weegschaal staat.
Hmm.... vrouw van vandaag is niet heel motiverend vind ik. Vrouwen die super gelukkig zijn met maat 42 (wilde dat ik dat kon) en diegene die veel zijn afgevallen en dunner zijn dan die maat 42 die doodongelukkig zijn door het hangende vel..... dat is hier ook een grote angst, want ik heb al overduidelijk los vel op armen, borsten, buik en benen. En vind dat zoooo erg! @Cin1985 wat goed zeg!!! Lief dat je dat zegt, maar ik voel mijzelf absoluut geen voorbeeld. Het is moeilijk echt te beseffen wat ik bereikt heb. @klaver85 ik vind 29/30 is 38 dus dat 30 dan eigenlijk 38/40 is klinkt heel aannemelijk. In die tabel staat 31/32 als 40 dus dan zou dat wel kloppen denk ik. 29 - 38 / 30-38/40 / 31-40 / 32-40/42 enz. Daar ga ik dan maar even vanuit. @Cloud9 wauw wat een goed resultaat in de afgelopen week zeg! Super goed! Denk dat het idd erg verschilt per merk en winkel. Hier juist de ervaring dat MS heel groot valt. Al had ik ook 1 broek van ms in maat 46 destijds die viel als een andere ms broek maat 44. Ik weet van mijn huidige broeken maar 2 zo uit mijn hoofd waar ze vandaan komen. Een pantalon maat 42 van C&A die is geen stretch en heb bijna een riem nodig en een strecht broek van Shoeby maat 40. Oh en een stretch maat 40 van een kleine plaatselijke boetiek. Weet zo het merkje niet. De chinees van gisteravond heeft 0 effect gehad. Vanmorgen nog steeds 82,1. Heel blij mee. Hopelijk maandag op weegdag weer onder 82.