@madameV, jij ook je streefgewicht behaald zie ik, wat ontzettend goed zeg! Ook weer een mooi lijstje deze week. Hopelijk mag ik maandag ook weer onder de 90.
@blike1987 we gaan ook vol goede moed verder al merk ik dat het vanavond zwaar is maar gelukkig niks in huis @Johanna01 vervelend altijd dat vocht maar het is ook fijn dat het er ook weer snel vanaf gaat @Snoopy1979 wandelen is zo heerlijk maar vergt met dit weer altijd wat moed Goed dat je dan toch naar buiten gaat ! Wandelen is voor mij buiten Yoga de enige beweging op het moment. Probeer op het werk elke pauze te gaan wandelen en soms 's avonds thuis.
Even ego maar ben het even zat! Van het weekend keurig 81,7 kg maar nu al drie dagen lang boven de 82 kg! En dat terwijl ik niets snoep en mijn keurig aan mijn eetpatroon houdt, wordt er even moedeloos van...... Zo even mijn frustratie kwijt.
@Cloud9 herkenbaar! Is ook om moedeloos van te worden. Verder lees ik later terug (andere pagina) Hier ondanks wandelen gisteren en wel wat lekkers gehad te hebben vandaag hetzelfde als gisteren. 82,2 kg. Gisteren was mijn knie weer pijnloos maar door het korte rondje gisteravond (denk maar 4km ofzo) nu wel weer flink pijn. Dus vanavond weer geen FIT. En maar even een paar dagen goed rust houden, al wil ik zo graag sporten.
@Sprankeltje oh wat balen zeg! Maar na de periode is het er vast snel weer af. @blike1987 leuk die competitie met je man. Werkt heel motiverend. Wilde ik in het begin ook maar hij weigerde pertinent mee te doen. En herkenbaar hoor, als het lang goed gaat en het gaat dan eens fout dan gaat het ook goed fout. @Johanna01 wat fijn! En die 88 moet vast lukken!! @Snoopy1979 bedankt weer voor de tabel!
Hier gisteravond nog even lekker op de loopband gestaan, naar buiten in dit weer is echt niet te doen... bleeegh Hopen dat het dit weekend weer wat beter is zodat ik weer eens lekker de natuur in kan gaan. @Sprankeltje , dat werkt bij mij ook het beste, om gewoon maar niets lekkers in huis te hebben bij een snaaibui! Maar dat is nu na 11 november toch wat lastiger... hopelijk eten de kinderen snel hun snoep op @Cloud9 , grrr, ja dat is frustrerend ja! Maar volhouden meid! Je zult straks zien dat er ineens een kilo af is ofzo! @yaro, Jammer dat je man niet mee wil doen! Geeft mij echt even een motivatieboost! En hoop dat hij er ook weer wat fanatieker door wordt... want hij mag ook zeker wel een kilo of 8 kwijt
Dank je! @yaro en dat incl friet met snack op vrijdag en een dagje efteling +mac dus ik gok dat ik.het vocht nu weer kwijt ben Lang leve vieze bleekselderij thee
@Cloud9 ow dat is balen en snap je frustratie toch proberen door te gaan en dan wordt je straks beloond met mooie cijfers. @yaro waardeloos die blesures, je wil zo graag en dan probeer je wat en moet je weer rust houden. Ik heb loop tegen hetzelfde probleem aan met blesures, om die reden ook de sportschool moeten opzeggen; elke keer dat ik ging kon ik weer 4 weken niet. Het is lastig maar heb me er bij neer gelegd en probeer nu veel te wandelen en hoop binnenkort thuis wat te kunnen gaan sporten. @paula1984 Super gedaan zeg daar kun je trots op zijn en geeft energie om door te gaan ! Goed bezig !! @blike1987 hier is al het snoep al op want maar een 4 huizen gelopen, het was de eerste keer en toch allemaal wat spannend dus daar gelukkig geen voorraad van. Voor mezelf nu niks meer in huis en voor de kleine ook maar even niet iets wat ik ook lekker vind. Hier gisteren vooral in de avond best moeilijk gehad maar wel volgehouden dus best wel blij en nu weer een frisse start voor vandaag.Vanmiddag even naar de fysio en vanavond naar de yoga dus vanavond is alweer een stuk makkelijker. Op zich gaat doordeweeks ook wel maar zijn de weekenden bij mij vaak het struikelblok dus ik heb me voorgenomen om eens een weekend gewoon vol te houden en alleen een uitzondering te maken voor een lekkere cappucino met een stukje chocolade erbij.
@Sprankeltje , hier zijn de weekenden ook het lastigst hoor! Er is altijd wel iets, leuke avond met vrienden, lekker uit eten of een verjaardag... Wat ik tegenwoordig wel doe is op zaterdag en zondag vroeg mijn bed uit en dan een uur gaan wandelen, dan begint de dag al heel positief! En als ik dan toch iets neem, dan heb ik gelukkig al wat caloriën verbrand!
Oke ik zat even foto's te kijken van de efteling en de vakantie...vakantie was 4 november... (bovenste) de 2e vande efteling afgelopen zaterdag...het verschil van 5 kilo...ik ben echt in shock... View attachment 549899
Goedemiddag! Gister ging toch niet zo goed helaas, me gisteravond weer laten gaan met chips en chocola. Heb er zo de balen van. Vandaag weer goed bezig maar weet nu al dat ik het vanavond moeilijk ga krijgen. Het is heerlijk weer dus misschien als ik thuiskom (rest zit dan bij dansles) even wandelen. Of misschien toch 30 days shred doen, is er nog steeds niet van gekomen, en dan hoef ik sowieso 's avonds niet en het scheelt een keertje vroeg opstaan Weekenden vind ik ook lastig, en etentjes. Dit weekend Sinterklaasviering op mijn werk, lekkere amandelstaven en kruidnoten met schuimpjes. Denk dat ik wel iets ga nemen maar ga proberen me in te houden. Zit vaak wel wat wachttijd bij en soms is het wat saai en dan eet ik al snel meer dan de bedoeling was. @blike1987 ja ik vind het heerlijk om te wandelen, net als fietsen. Wat een stap weer als je jongste naar school gaat . Hier gaat de jongste volgend jaar ook de vrijdagmiddag naar school. De oudste sinds vorig jaar al en ik mis echt die halve dag met haar. En volgend jaar dus ook met de jongste. Maar ja, hoort erbij. Leuk met dat lijstje met streepjes dat je man ook meedoet! Hier ook héél veel 11 november snoep. Wij lopen nooit Sint Maarten maar waren bij familie die dat wel doen. Maar daar pak ik niets uit, is echt van de kinderen, ze mogen er elke dag iets uit. Kunnen ze nog wel een half jaar mee vooruit denk ik @Sprankeltje ik vind wandelen met elk weer lekker, ook in de regen, maar loop liever zoals vandaag met een zonnetje . De avonden zijn nu zo donker, dan ga ik niet graag meer naar buiten. Goed dat je gisteravond toch hebt volgehouden! Slim om eens een weekend zonder teveel snoepen vol te houden, misschien verval je dan wat minder snel in je oude patroon. @Cloud9 wat balen! Kan je moedeloos van worden inderdaad! Knap als je het niet snoepen dan volhoudt. Dat gewicht gaat vanzelf wel weer naar beneden! @yaro nou dat is weer een meevaller, dat je gelijk bent gebleven! Zou inderdaad je knie even goed wat rust geven. @paula1984 wow wat goed! Lang leve de bleekselderij Wow wat een verschil die foto's! Je ziet het echt al heel goed! Hier merk ik ondanks mijn snoeperij de afgelopen dagen dat mijn spijkerbroek maat 44 echt te wijd gaat zitten. Van het weekend eens de maat 42 indragen, want die zit echt nog wel een beetje te strak
@Snoopy1979 jammer van de slechte avond. Deze tijd is ook echt moeilijk. Sinterklaas viering, kerst etc. Heb ook nog een feest van mijn werk in december met eten. Weet nu al dat het moeilijk wordt. Wel goed dat je zoveel fietst en wandeld! Hopelijk gaat voor jou vanavond beter.
Hier ook bezweken gisteren en vandaag voor de Chocoladeletters en kruidnootjes .. tijd geleden dat ik me zó heb laten gaan Maar is ook stress en drukke tijd die er nu aan komt... Sint is geweldig, ook op school, maar morgen ook de 10-minutengesprekken... en daar zie ik na 11 jaar voor de klas, nog steeds, altijd tegenop Mn buurvrouw appte me gisteren dat ze ongesteld was geworden, ze hadden 2e ivf poging en had zo met haar te doen... Ging meteen bij mij ook weer ff diep, verdriet om onze eigen miskraam... en wilde meteen zelf ook niet nog een maand 'rust' die we hadden ingecalculeerd... Vruchtbare dagen komen eraan dus gaan we er toch deze maand weer voor. Maar voor morgenavond mezelf wel ingedekt: geen patatje halen met de collega's maar mn eigen tosti mee met cup a soup! Vrijdag wel patat maar dan kan ik er goed van genieten... dat 'verdien ' ik na zo'n week gewoon
Nou het lijkt al wel beter te gaan . Kwam heel hongerig thuis en heb toen wat chocola op. Toen dacht ik, of ik ga nu relaxen en snoepen of ik ga nu sporten. Heb voor het laatste gekozen . Ben nu best een beetje trots op mezelf en nu vanavond lekker relaxen maar dan zonder teveel lekkers Wij hebben op het werk ook altijd wel iets van een kerstlunch ofzo, maar er zijn dan ook wel gezonde dingen. En met oud en nieuw natuurlijk oliebollen, blijven dan altijd thuis omdat mijn oudste dan net jarig is geweest en bakken ze dan zelf, zo lekker! Maar daarna is het weer even klaar met al het lekkers @Cin1985 oh jee jij ook de fout in gegaan. Ja geloof wel een stressvolle periode voor de leraren. Wist niet dat er ook leraren opzagen tegen de gesprekken, zelf (als ouder dus) vind ik het altijd heel leuk. Ben je 'bang' voor lastige ouders? Wat sneu voor je buurvrouw Collega van mij heeft pas een miskraam gehad en nu is nu weer bezig met zwanger worden, ik ben van alles op de hoogte, zo spannend! Dit weekend moet ze ongesteld worden, of liever niet natuurlijk Jij ook weer succes, snap dat je nu liever toch niet die maand rust neemt, wie weet is het deze ronde wel raak.