Knop om, afvallen!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Fortunae, Jun 4, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

Jan 5, 2014
    672
    260
    63
    Female
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    #3261 Cin1985, Dec 29, 2017
    Last edited: Dec 29, 2017
    @yaro wat goed!! Ga heerlijk genieten van de vakantie!

@Snoopy1979 die tabel pas 9 januari vind ik ook niet erg:oops: kan echt de knop met geen duizend paarden omkrijgen nu...Gisteren overdag ging heel goed, maar de avond!?!? Begrijp wat je bedoelt met de ontspanning! Wel nu afgesproken dat we symbolisch alles wat er qua slecht eten 2 januari nog in de kast ligt weggooien en dan écht weer Sonja volgen...! Net de boodschappen al gedaan voor vilgende week en geen snoep erin gegooid. Heb er aan de ene kant ook wel weer 'zin ' in.. klinkt gek misschien, maar als we maar weer in de flow zitten komt het goed!

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mijn flow is ook totaal verdwenen even :confused: vandaag heb ik een "time-out" met snoepen want het liep de spuigaten weer uit.
    Denk +1 nu weer hier.
    Maar goed pas 9-1 weer tabel vind ik ook meer dan prima hoor :thumup:
    Volgende week woensdag is er weer ww en laat ik dan nu precies uit eten gaan met mijn man :D
    Dus 10-1 weer en hopelijk dan weer stabiel terug op gewicht :roflmao:

3. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

Jan 5, 2014
    672
    260
    63
    Female
    NULL
    @paula1984 t wordt ons niet makkelijk gemaakt met die feestdagen! Beter afschaffen:roflmao: of gewoon 2 dagen alles in één! Dit is gewoon niet te doen:|:confused:

4. paula1984

Haha heel december is een kwelling :roflmao:
    Gisteren heb ik ook bewust weer echt normaal gekookt.
    Hier helpt het ook niet dat mijn man een vreetbui heeft sinds hij vakantie kreeg vorige week vrijdag :|

Cin1985 likes this.
  5. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

Jan 5, 2014
    672
    260
    63
    Female
    NULL
    @paula1984 die mannen ook...:rolleyes: Hier hetzelfde! Steeds wordt er weer iets lekkers ergens vandaan getoverd! Daar gaat je motivatie dan:p Maar ach, ik stop het wel zelf in mn mond :| T is goed dat ie 2 januari weer gaat werken! Dat klinkt niet heel lief:eek: Maar voor het eetpatroon wel beter ;)

paula1984 likes this.
  6. paula1984

Haha hier pas 9-1 :p maar het is zo gezellig het en dan ga ik dus overstag:rolleyes:

Cin1985 likes this.
  7. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

Jan 5, 2014
    672
    260
    63
    Female
    NULL
    @paula1984 zooooo herkenbaar! Bij gezelligheid hoort eten... en ook al is er 20kg vanaf, toch kan ik dat beeld niet loslaten:rolleyes: Maar nu is het wel even echt extreem. Straks weer terug in het ritme, dan volgt de flow vanzelf en zijn die kilo's er ook hopelijk weer snel vanaf! Ook weer meer bewegen gaat hier helpen... We hangen nu heel 'gezellig' heerlijk op de bank :D

paula1984 likes this.
  8. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

Nov 17, 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    De tabel per 9-1 is helemaal prima. Was na de kerstdagen iets gegroeid maar viel al met al best mee (79,6 kg). Voor mijn gevoel zou het meer moeten zijn met alles wat naar binnen is gegaan. Vanochtend was het alweer 79 kg maar heb de afgelopen dagen veel extra gefietst. Oudjaarsdag gaan we uiteten. Daarna weer in het normale ritme. Iedereen vast een fijne jaarwisseling en op naar een nieuw en gezond jaar!!!

Cin1985 likes this.
  9. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Allemaal alvast een goed nieuwjaar gewenst! Ik moet er dan ook echt weer even flink aan! Ben meer dan een kilo aangekomen de laatste weken.

10. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

Jan 5, 2014
    672
    260
    63
    Female
    NULL
    Lieve meiden, ik wens jullie alle goeds voor 2018! En dat we met zn allen maar veel kilo' mogen verliezen:p

11. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

Nov 17, 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Iedereen de beste wensen voor 2018 en hopelijk mogen we onze afval doelen behalen dit jaar!!!!

Cin1985 likes this.
  12. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Gelukkig en gezond 2018 voor iedereen!

13. Sprankeltje

Sprankeltje Actief lid

Sep 20, 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    Iedereen een mooi gezond en gelukkig 2018 toegewenst !

14. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,605
    8,357
    113
    Female
    Allemaal gelukkig 2018 gewenst!

Wij teren nog op wat kerstrestjes die bijna op zijn. We gaan geen lekkernijen meer kopen.

We moeten even low budget eten dus een supergezond dieet met veel groente en magere vleeswaren zit er niet in. Ook ontkomen wij nu niet aan pasta, stamppot en rijstmaaltijden. Maar ik hoop wel dat het weglaten van chips, chocolade en snoep een verschil gaat maken.

Op zo n dieet waar ik nu aan ga ben ik eerder wel gewicht verloren, maar toen had ik alle tijd en energie om flink te sporten. Hopelijk val ik er nu alsnog iig iets mee af.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Iedereen een gezond, gelukkig en slank nieuwjaar gewenst!

Ga nu langzaam weer starten met gezonder/minder eten.
    Ik kan geen oliebol meer zien... (en hebben er nog heel veel liggen, veel te veel gebakken gister). Heb nog taart die we hadden gehaald voor de visite die vandaag nog kwam voor de verjaardag van de oudste. De chocoladetaart is bijna op en ben ik niet zo van maar we hebben nog wel wat appeltaart en dat vind ik wel erg lekker, dus ga zo een stukje nemen. Heb ontbeten met een banaan en 2 mandarijnen en verder niets op dus dat kan best vind ik ;). En dan morgen echt weer aan de slag met gezond eten en weer meer bewegen want dat is er de afgelopen dagen niet echt van gekomen. We gaan zo nog wel met z'n allen even het bos in.

16. Blijdorp

Pf nou hier vandaag de restjes aan het wegwerken. Dat zijn er nogal wat! Morgen weer aan het gezonde eten en bewegen. Morgen ook maar ff wegen, dat wordt dan t low-point haha.

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Hier ook aardig wat restjes maar het meeste geef of gooi ik weg. Heb nog aardig wat sla over en dat eet ik wel vandaag op ;). En heb dus een stukje taart op. Heb ook nog broodjes over maar doe die als avondeten met kaas, ham, tomaat en ui in de oven. Is toch nog een beetje gezond ;)
    Ik houd gewoon mijn weegdag op zaterdag, was afgelopen zaterdag 83,8 ofzo. Nu een stukje meer :oops: dus hopelijk zaterdag weer rond de 83!

Blijdorp likes this.
  18. klaver85

klaver85 Bekend lid

Nov 26, 2014
    757
    182
    43
    Goedemorgen dames!

Zo te lezen heeft hier ook iedereen goed genoten van de feesrdagen. Hier was het ook vaak net iets teveel van het goede, maar och...
    Mijn man gaat vanaf vandaag ook er weer op letten en heeft gisteravond

19. klaver85

klaver85 Bekend lid

Nov 26, 2014
    757
    182
    43
    (Mijn telefoon ging helemaal vast, dus even in twee delen)

Mijn man heeft in ieder geval gisteren de kasten vakkundig geleegd, die moet wel buikpijn hebben.

Met oud op nieuw kaasfondueen we elk jaar. Grote ketel voor ons, bak brood, wijntje en zitten op de grond.. heerlijk... kan wel de komende dagen geen kaas meer zien en mijn buik is redelijk van slag.

Straks maar eens op de weegschaal gaan staan, en ben zeker iets bij, maar dat gaat er ook wel weer vanaf

Blijdorp likes this.
  20. Blijdorp

Zo vandaag gezond begonnen: yoghurt met banaan ipv afbakbroodjes:(. Nu thee met niks ipv kerstkransjes...:cry:

Niet gewogen vandaag, helemaal vergeten vanochtend dus dat gaat gewoon naar vrijdag :D

klaver85 likes this.

Share This Page