Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

@Snoopy1979 voor de lijst 81.4 o_O Ik ging op de weegschaal staan en toen nog een keer en nog een keer. Dacht dat hij stuk was en alleen 81.4 aan kan geven maar mn wasmand was maar 3.5 kg :roflmao:

Hoe was het feestje trouwens?

madameV vindt dit leuk.
  2. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Heb mezelf weer op een water, thee, koffie regime gezet op 2-1. Maar ga denk ik koffie ook maar schrappen... Vanochtend geen koffie op en om 12u hoofdpijn! Hoe bedoel je verslaafd? ;)

En merkte net bij de lunch waar de ongemerkt calorieën vandaan komen: restjes van mn dochters lunch...

3. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    hier was het vanmorgen al 64.9
    Gaat me een beetje snel, maar ik klaag niet.
    Heb wel al bijna elke dag mijn beweging gehad: wandelen, postnatale kine en vandaag onze xbox kinect nog eens gebruikt om te 'fitnessen'. Heb vanmiddag gezondigd door een klein flesje bij mijn middageten te nemen. En eigenlijk heb ik sinds maandag nog geen andere frisdrank of snoep genomen. Ben best wel trots.
    Voor de rest heel veel groenten en fruit, kip en ei en weinig koolhydraten.

Toen ik op 69 stond dacht ik af te vallen tot 64. Nu ik al 64,9 ben doe ik lekker door denk ik.

Iedereen is goed gestart/herstart precies! Fijn!

Blijdorp vindt dit leuk.
  4. yaro

yaro Niet meer actief

Hier denk ik in de vakantie de afgevallen 2kg wel weer aangekomen. Helemaal door de all you can wat sushi van gisteravond.
    Maar ik heb heel erg genoten en er echt geen spijt van. Morgen wegen en weer in het ritme komen. Zondag 18km winterwandeling lopen. Heeeel veel zin in maar ga wel bij voorbaad mijn knie in tapen.

Zal vanaf hier ook weer een beetje actief mee proberen te praten.

blike1987, madameV en Cloud9 vinden dit leuk.
  5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dus dit weekend weer melden voor de lijst? Ik ga me morgen weer wegen. Ben benieuwd woog deze week 70.5 en ik zat zo mooi op 68. Hopelijk zit ik alweer onder de 70. Wat er snel aankomt gaat er vaak snel weer af toch lees ik wel eens?

Succes allemaal dames

En idd yaro als je er heerlijk van genoten hebt fijn juist toch

blike1987 vindt dit leuk.
  6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Yes dit weekend voor de lijst wat je afgelopen week bent afgevallen ;). Jij wil er dus weer even in @madameV?

7. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    En net gewogen voor de lijst. Ben nu 77,9kg!!! Echt heel dicht bij mijn doel van 77 kg. Twijfel alleen nu of ik niet even door zal gaan tot 75kg. Mooi rond getal en dan heb ik (voor mijn gevoel) iets meer speling. Heb mij namelijk voorgenomen om nooit meer boven de 80 te komen. Met 75kg heb ik dan wat meer speling bij eventuele uitschieters. Maar voor nu heel blij en gaan vrolijk verder.

blike1987 en madameV vinden dit leuk.
  8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Supergoed @Cloud9 !

@Snoopy1979 nee hoor hoeft er niet opnieuw in. Ik doe wel aan een soort meldplicht ik? Beetje stok achter de deur.

Waar ik begin van de week nog 70.5 woog was ik vanochtend 69.3 dus best content. Vind wel weer moeilijk in het ritme te komen zeg.

Cloud9 vindt dit leuk.
  9. yaro

yaro Niet meer actief

Wat goed @Cloud9 en @madameV

Hier 85,2 oeps....
    Op naar beneden dan maar weer..

Cloud9 vindt dit leuk.
  10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Inderdaad heel goed @Cloud9 en @madameV!

Hier afgelopen 2 avonden lopen snoepen, zo stom! Lig nog in bed :oops:dus zo nog even wegen ;)

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    En vanaf komende week weer in het normale ritme met kinderen naar school en zelf weer al mijn dagen aan het werk. Hopelijk helpt mij dat, ook met hier weer wat meer meeschrijven ;)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ok 83,1 dus niet noemenswaardig aangekomen de afgelopen dagen. Ben ook wel redelijk actief geweest de afgelopen dagen, dat zal hebben geholpen ;)

Vol goede moed weer verder!

yaro vindt dit leuk.
  13. yaro

yaro Niet meer actief

Ff snel voordat ik ga slapen. Vanmorgen zwaarder dan gisteren en zwaar opgeblazen buik (ook ongesteld geworden).
    Wel bijna 20 km gewandeld vandaag. Nu alleen veel pijn in beide knieën. Hopelijk trekt dat snel weg want voor zondag weer 15km op de planning staan (meer heuvelachtig gebied).

14. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Ha meiden, gaat hier best lekker! Hou me weer netjes aan het gezonde eten en bijna elke dag op de hometrainer. Van morgen gaf de weegschaal 89,7 aan... Nog wel wat werk aan de winkel om weer op mn lichtste te komen:(:cry:

yaro vindt dit leuk.
  15. yaro

yaro Niet meer actief

Komt vanzelf weer @Cin1985

Ik zit er ook nog ver vanaf.
    Vandaag ondanks enorm spierpijn 84,5..
    Begonnen met een eiwitshake (niet denken over wat te eten in het ochtendritueel vind ik toch wel fijn).

16. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @yaro inderdaad niet zelf na hoeven denkjem vind ik ook wel weer even fijn. Welcome back Sonja B.:p

yaro vindt dit leuk.
  17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nou vandaag dus weer na 2 weken kerstvakantie op de weegschaal geklommen en +3:rolleyes:
    Dat had ik dus wel verwacht heb echt niets gelaten.
    Vandaag weer gewoon normaal en weer fris verder.
    Zeker 6 potten ijs op met m'n man...2x uit eten geweest chips nootjes pannenkoeken toastjes 4x Mac en 2x pizza :rolleyes:
    Dat was bewuste keuze en ik baal er dus ook niet heel erg van.
    Vandaag weer gewoon goed gestart en verder ernee:thumup:

18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@yaro hoe voer je een shake in op je app?

19. yaro

yaro Niet meer actief

Scannen of zelf aanmaken en dan de magere melk erbij tellen. Kan ook met water natuurlijk maar dat vind ik zelf echt niet lekker. Ik kom dan op 2 punten voor de shake en 2 voor de melk. Ik gebruik body en fit whey perfection.

Die 3kg zijn er vast zo weer af!

paula1984 vindt dit leuk.
  20. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    @paula1984 Het is een stuk makkelijker om de boel weer op te pakken als alles weer back to normal is hè.

Mijn vriend is weer gestart met werk. De kinderen zijn een stuk rustiger. En ik heb weer meer energie. Ik heb een keukenkast leeg getrokken en ben begonnen aan een grote keuken schoonmaak. Lekker in beweging zonder het door te hebben en door het bezig zijn minder de neiging om tussendoor te snacken :)

Blijdorp, yaro en paula1984 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina