Zo te zien geeft iedereen genoten. Hier ook vanmorgen 76.8, dus ook even slikken. Hier voornamelijk van de afgelopen week. Vandaag vrij en wel al aan het koken voor morgen, dan is dat in ieder geval weer geregeld.
Ik heb nog een zak soya whey liggen mss die eens open maken (is van mn man) Tuurlijk ik heb er ook eigenlijk geen moeite mee voor het eerst in m' leven Kun jij ook weer de slag te pakken krijgen bij ww?
Precies Hier ook mijn man vandaag weer begonnen (mis de gezelligheid wel hoor) heb al 2 wassen gevouwen en er draait er 1 die 2 trappen op moet daarna en de bovenverdieping is al gezogen. In de vakantie doe ik ook echt het hoognodige dus kan lekker aan de bak haha. Oudste is weer (lopend) weggebracht naar school dat scheelt idd ook, beweging in de vakantie is niet zo bijzonder...van de koelkast naar de bank telt vast niet
@Zonnestralen fijn hè als je ritme weer terug is! @klaver85 goed bezig door al te koken voor morgen! @paula1984 melk is overigens 3 punten zag ik. Dus ik eet zo een 1 punt lunch. Heb ook al snacktomaatjes gehad. Ik vind het lastig, puur omdat het anders is en ik dus heel snel in de stress schiet als punten nu anders zijn. Maar sinds zaterdag tel ik keurig. Gisteren had ik zelfs 43 punten opgemaakt door de broodjes en warme chocomelk onderweg. Maar goed, die 25.000 stappen die ik gelopen heb hebben dat ook wel weer verbrand denk ik. Vandaag beweeg ik niet zoveel.. spierpijn!! Maar gelukkig geen pijn meer aan mijn knieën.
Haha ik moet even kijken hoe ik de tabel in ga vullen dames! Heb allerlei gewichten van allerlei data genoteerd maar nog niet van iedereen van nu en van een week geleden volgens mij. Dus ik zal er morgen wel wat van brouwen als ik het gewicht van @Sprankeltje heb . En dan volgende week weer normaal Afgelopen dagen zijn nog niet gegaan zoals ik wilde, vanaf vandaag weer in het normale ritme, hopelijk helpt dat! @Blijdorp beetje laat antwoord maar feestje was erg geslaagd! De meiden hebben het erg naar hun zin gehad! Nu deze week nog trakteren op school en bij de sporten en dan is het weer klaar met de verjaardag . Vandaag gaat ze naar de bso maar die ben ik helemaal vergeten... maar ze gaat meestal al in de vakantie en trakeert dan, maar nu vielen die maandagen met kerst en nieuwjaar. Ze heeft het er zelf ook helemaal niet over gehad. Tja dan maar niet of misschien nog volgende week
Ik vind het nieuwe systeem heel erg makkelijk. Zelfs als je overdag teveel heb gegeten omdat je bijvoorbeeld in de stad was kun je nog steeds diner maken voor 0 punten als het zou moeten
Mag ook mee komen kletsen dames? Ik ben nu goed op weg en moet die figuurlijke stok achter de deur hebben. Hopelijk lukt me dat door hier mee te komen kletsen. Loop 3x in de week hard. Zn 5km per keer. Daarnaast probeer ik erg op voeding te letten. Gezonde tussendoortjes Wat meer op mijn koolhydraat inname letten, moet van mijzelf minstens 1 maaltijd per dag koolhydraat arm eten.
@mam1991 welkom! Laat maar weten of je ook in de tabel wil (te zien in mijn profiel) @Lisalisalisa jou zag ik ook voorbij komen, ook welkom trouwens, blijf je hier meeschrijven?
Pf nou hier is t weekend echt bagger geweest. Maar goed ik leef vandaag op blauwe bessen met yoghurt, 9 rijstwafels en 1 dropje dus dat compenseert lekker. Vrijdag eindelijk een afspraak bij de huisarts ivm die irritante "cyclus". Zaterdag niet ongesteld geweest en zondag weer wel Zo erg is mn lichaam nog nooit van slag geweest. Geef dan die cyclus van 60 dagen maar weer terug. Heeft iemand tips om een beetje betaalbaar koolhydraatarm te eten? Heb t een tijd gedaan en dat werkte echt onwijs goed. Alleen toen at ik best dure ingrediënten in salades en 20 feb krijg ik mn laatste salaris...
Ik vindt koolhydraatarm eten over het algemeen gewoon duurder dan een plakje brood met wat beleg. Hier vooral: Salade van bijv komkommer/tomaat/mozzarella/sla Yoghurt/kwark met fruit Omelet Het is vrij eenzijdig allemaal, daarom dat ik voor mijzelf 1 maaltijd kh arm moet eren ipv alles. Savonds laat ik gewoon de aardappels weg en eet dan extra groenten en een mager stukje vlees.
hier waren e dit weekend oo romantisch weekend. Veel eten en drinken dus ook er waren toch 1,5 kg bij... Hopelijk ook snel weer er af!
oh hier ook minder koolhydraten. soms vervang ik ze, soms schrap ik of soms gewoon minder koolhydraten. Vandaag havermoutpap met appel, kaneel en thee als ontbijt. witloof soep met stukje brood. zoete aardappel pizza met spek, kaas ,ui en ruccola salade met tomaat en balsamico!
@mam1991 1 maaltijd per dag is idd wel handig. Misschien dat ik t ook 's avonds doe. Al is t met vegetarisch eten wel wat lastiger soms @Lisalisalisa zoete aardappel pizza? Klinkt jummie!!! Zelf gemaakt?
@Blijdorp ja avond eten is makkelijk inderdaad. Lunch vindt ik het lastigst, eet dan toch graag een broodje. Zorg dan voor een gezond beleg, vanmiddag bijv gekookte ei erop gedaan. Ontbijt is hier standaard kwark/yoghurt met wat fruit en muesli. Wat eten jullie zoals?
@paula1984 4x Mac in 3 weken? Wow. Maar heerlijk dat je hebt genoten. Moet ook kunnen toch. Beter zo als al dat halve denk ik en er gewoon weer voor gaan. Ik vind het wel een beetje best merk ik. Hoef niet zo nodig teug na 68. Weeg 69.5 en dat vind ik prima. Nu wil mijn vriend graag afvallen en heeft mijn steun nodig. Dat snap ik wel waar ik meer ga snoepen doet hij dat ook. Maar eerlijk gezegd baal ik er gewoon al van dat hij niet de discipline had om afgelopen zomer en daarna al met me mee te doen. En nu moet het dan toch gebeuren terwijl ik "klaar" ben. Dat maakt het toch lastiger. Ben wel vandaag weer voor t eerst in de sportschool geweest. Die hadden me heel december niet gezien haha! Welkom nieuwe dames. De stok achter de deur helpt zeker. @Lisalisalisa zie bericht van Snoopy hierboven. Ze vraagt of je ook in de lijst wil? Veel succes iig
Ik at ook wel koolhydraatarm brood. En vaak soep tussen de middag met bv maar 1 boterham en wat fruit oid.
@mam1991 ik eet eigenlijk de gewone standaard dingen, maar niet teveel. 's morgens vaak 2 boterhammen, wel goed stevig natuurdesem. 's middags vaak ook of wat vruchtenkwark.en wat fruit. 's avonds probeer ik lekker maar gevarieerd te koken. Gisteren hadden we bijv kabeljauw met gebakken aardappeltjes en gegrilde groente, vandaag varkenshaas met en paddenstoelensaus, rijst en rauwkost en morgen een goed gevulde pasta saus en pasta.
Danke Lees altijd met bewondering als mensen aan de shakes etc gaan. Ik zou dan binnen een halve dag, stront chagrijnig bij de mac staan.
Net gewogen en 75.7 en hoewel ik eigenlijk weer naar de maandag wilde gaan qua wegen, denk ik dat ik beter deze kan noteren in de lijst. Anders zou ik nou enorm naar boven schieten en volgende week weer heel veel kwijt zijn in een week.