Hier gaat het toch niet zo goed, zit ook even helemaal niet lekker in m'n vel. Snoepen helpt dan niet, maar ja, die vervelende cirkel hè... Heb wel goed nieuws, onze cavia's zijn de 8e geboren! Zaterdag op kraambezoek en over een maandje mogen ze mee naar huis Bekijk bijlage 554990 Bekijk bijlage 554991
Ah wat een schatjes!!! Ik herken het niet goed in vel en snoepen... Heb hier echt een enorme stressperiode. Trek het echt niet en had ook weer een soort flashback naar mn pnd. Dus alles wat voor handen komt, eet ik op Wel rot dat je niet goed in je vel zit!!!
Ja uiteindelijk wel denk ik. Maar ik wilde meer andere groepslessen proberen en dit is daar de tijd voor denk ik. Maandag ga ik boksen proberen. Woensdag toch weer de FIT waarschijnlijk (al voel ik nu niks aan mijn spieren en na de les gisteren ook niet) en dan maar kijken wat het beste bij mij past. @Snoopy1979 balen dat het slecht gaat. Hopelijk gaat het snel weer beter! Maar wat een lieve cavia’s! @Blijdorp ook balen dat jij je niet zo goed voelt en het eten daardoor slecht gaat. Hopelijk gaat het snel weer beter. Hier vandaag een dipdag. Morgen weer een nieuwe dag.
@yaro wat vervelend zeg. Ik herken dat ook wel een beetje. Dat kwartaal is om en dan veranderd het. Terwijl ik het ook fijn vond dat je juist wist hoe de les ging op dat moment. Hopelijk kun je je ook vinden in de andere lessen die je wil proberen. @Blijdorp pas je wel op dat je ook niet te weinig gaat eten? Dat deed ik in het begin ook. Ik zie erg veel fruit maar dat is ook fruitsuikers hè. Een keer magere kwark soep of yoghurt misschien een tip voor je? Is maar een idee hoor. @Snoopy1979 bedankt weer voor de lijst. Balen dat je even een dipje hebt @paula1984 fijn dat je ervan hebt genoten toch. Ik vind het nog wel moeilijk. Ik vind het goed zo. Maar wil ook niet boven de 70 komen. Dus zo tussen de 68 en 70 is prima. Vanochtend was 69.3. maar ik start meestal de dag heel netjes en dan heb ik op mijn werk eind vd dag toch de snoeppot in mijn vizier en dan kan ik meestal ook niet 1 snoepje nemen. Vandaag was ik vrij maar ik had zo'n drukke chaotische dag dat ik me onbewust heel netjes heb gedragen. En nu vanavond hou ik dat maar vol haha. Allemaal weer veel succes. Xx
Als eerste: wat een schatjes!!!!! Cavia's zijn zo leuk! Jammer dat je niet goed in je vel zit. Is echt balen. Hopelijk kom je er snel uit en kan je weer goed door.
@Snoopy1979 wat een dropjes. Hier nooit een cavia gehad en ook niet in de planning, maar bij anderen vind ik ze enig! Wat rot dat je je niet lekker in je vel voelt. Dat maakt alles altijd moeilijker. Een digitale knuffel. @madameV. Ik snap je denk ik wel, maar gewoon meeschrijven helpt misschien dan net genoeg. @Blijdorp dat met het fruit viel mij ook al op, misschien inderdaad eens heel kijken. Een collega van me werkt enorme hoeveelheden fruit naar binnen, met muesli en weegt toch echt een paar kilo teveel. Ze krijgt ongemerkt zoveel suikers en kcal binnen... @hier het gaat redelijk, de algelopen maand natuurlijk iets meer gesnaaid en dan merk je toch dat je meer trek hebt. Ik kan het wel aardig onderdrukken. Gisteren een stukje gaan rennen. Wat een verademing. Zo tegenop gekeken, maar merkte dat ik geen last meer van mijn heupen had, dus nu heeeel rustig weer opbouwen
En zojuist gewogen en voor de lijst 77,6 kg. Niet veel af van de week maar heb het ontzettend druk op mijn werk en dat merk ik wel (ook met eten). Dus best tevreden.
Ha meien ! Ook een welkom aan de nieuwe meiden; dat we met zn allen maar veel kilo's kwijt mogen raken! Hier goed bezig. Ook al voor de 3e dat ziek. 2 dagen koorts gehad, die is nu gezakt. Hielp ook wel, meteen een kilo kwijt Kreeg weer geen meldingen dus veel terug gelezen. Bedankt voor de tabel @Snoopy1979 Fijn weekend allemaal! Dat er maar veel goede keuzes gemaakt mogen worden
Voor de lijst: huidig gewicht 88.5kg, afgevallen deze week: 1,2kg, afgevallen in totaal 20,4kg. Ben weer op de goede weg!
Voor de meldplicht 63.3 zaterdag heb me daarna maar niet meer gewogen. Wat een eet weekend pff. Nu weer netjes gedragen.
@Snoopy1979 voor de lijst gelijk aan vorig week Zal vanavond weer gaan bijlezen en hier wat actiever worden.
Zal straks de lijst bijwerken... voor mezelf sla ik deze week maar even over Kost me heel veel moeite om weer in het goede ritme te komen, maar zal echt moeten want ga me er niet beter op voelen...
Dames ik weeg ff niet meer tot 1 maart. Zit nu tot over mn oren in de emoties en mn eten gaat ook tot over mn oren. Gister gehoord dat mn vriendengroep wel door had dat ik niet lekker in mn vel zat na de bevalling (pnd) maar dacht dat het dan beter was me met rust te laten ipv te helpen... 4x ongesteld geweest in 8 weken, uitstrijkje gehad en binnenkort inwendige echo ivm mogelijke placentaresten. Geen idee wat dan het vervolg is... Had van de week een soort flashback naar mn pnd (kan dit?). Werk 3 weken 40u ipv 27u en er is pas een student van ons overleden, wat volledig genegeerd wordt door het grootste deel van het docententeam maar nogal hard binnenkomt bij mij. Het is gewoon even te veel om nu ook nog te lijnen.
@Blijdorp ach meis wat ontzettend naar allemaal! Richt je nu even op jezelf, dat afvallen komt daarna wel weer! Denk goed aan jezelf! @Snoopy1979 komt wel weer goed, binnenkort zet ook jij de knop weer om!! @hier echt een nare week achter de rug.. gelukkig wel afgevallen, maar ook doordat ik ziek was. Mentaal ook naar vandaag toe aan het werken geweest. Nu ik me lichamelijk weer beter voel grijp ik toch ook weer naar de slechte dingen. Vandaag de uitgerekende datum van mn Ma-kindje en och wat hakt het erin.. wilde ook nog een wensballon oplaten, maar met dit weer en die wind zit dat er ook niet in.. net met zl en mn moeder even wat wezen drinken. Moet er ook wel even uit.. wil aan de ene kant ook helemaal niet alleen zijn.. Aan de andere kant kruip ik t liefst in mn bed (met heel veel chocola..) en kom ik er pas over een hele tijd weer uit.. Blij dat ik vandaag en morgen nog niet hoef te werken!
@Blijdorp doe maar rustig aan. Heel vervelend dat je in deze situatie zit zeg! @Snoopy1979 vervelend dat je de draai niet kan vinden zeg! Ik kan je de hand schudden. @Cin1985 sterkte vandaag!! Hier gaat het slecht. Veeeel dingen aan mijn hoofd wat tot eten lijd. En dan ook gewoon 2kg aangekomen in enkele dagen terwijl ik zoveel dan ook niet eet. Na de veranderde training woensdag zakte de moed mij echt in de schoenen. Ik had veel stress voor het aankomende onderzoek van mijn dochter en hoe school met haar omgaat. Ze heeft zo’n slecht zelfbeeld, is zo negatief dat ze alles heeel zwaar oppikt. En de directeur (ib’er) wilde weten hoe zij zich echt voelt achter haar superblij masker die ze op school op zet en kwam met het idee van een schrift. Kan zij dingen in schrijven en de juf en ik. En de juf begint met de mededeling dat er vooral positieve dingen geschreven moeten worden, waardoor dochter al niet meer durft om er iets negatiefs in te zetten. Dan denk ik gelijk, wil je haar nou leren kennen? Of vind je haar ‘perfecte leerling’ masker gewoon wel makkelijk? Nu druk druk druk met allerlei vragenlijsten. Ze krijgt een volledig begaafdheidsonderzoek, sociaal emotioneel onderzoek en onderzoek naar executive functies om er achter te komen waarom ze nou echt vastloopt. Ze doet het helemaal zichzelf aan, het probleem zit in haar. Maar hoewel ik dat ook had kan ik haar zo niet helpen. Vandaar de keuze om zo uitgebreid te testen. De ware ik van dat meisje naar boven krijgen en daarop kunnen inspelen. Ze is zoooo goed in verbergen waar ze in haar hoofd mee bezig is. Nou ja, veel gedoe dus. Maar wel wat positiefs. Ze heeft haar heil gevonden in de muziek. Dansen deed ze al graag maar ze valt buiten de groep. Nu bezig met blokfluit maar ze doet in 3 maanden waar de meeste een jaar over doen. Nu gaat ze dus starten met saxofoon les. Dat vind ze zooo gaaf. Dus iets positiefs en uitdagend voor haar. Zelf kom ik dus weinig toe aan het aanzetten tot gezond eten. Wel zondag weer 15km gewandeld. En gisteravond ben ik wezen boksen. En ik zou ik niet zijn aks ik nu niet op de bank zou zitten met een behoorlijk overbelaste (of verrekte) pols door het boksen.... en we hobbelen maar weer verder.
Volgens mij hebben er een aantal (onder wie ik) behoorlijk last van de blue Monday (al is het inmiddels alweer Tuesday ). Hoop dat we allemaal snel ons dipje te boven zijn! Alleen @Cin1985 en @Cloud9 gaat goed! Super van jullie dames! (al was het bij jou @Cin1985 ook wel doordat je ziek was, toch goed ) @Cin1985 sterkte vandaag, lijkt me een moeilijke dag. Even rustig aan, misschien toch wat chocola en het dan weer oppakken. Je mag je best even rot voelen. Al hoop ik dat je je snel weer beter voelt natuurlijk! @bllike1987, hoe gaat het met jou? Al even niet hier geschreven. @klaver85 wat was jouw gewicht gister? @Lisalisalisa wat was jouw gewicht vanochtend? @paula1984 hoe gaat het met jou, ook al even niet hier geschreven. @yaro bij jou dus hetzelfde als bij mij, balen! Wel heel fijn dat je dochtertje een uitlaatklep heeft gevonden in de muziek! @Blijdorp, sterkte met de situatie, is vervelend je zo voelen. Blijf lekker meeschrijven als je wil, ook al gaat het niet om afvallen dan
Hier verheug ik me vooral op de cavia's, maar moet nog zo'n 3 weken wachten, duurt lang! . Wel afgelopen zaterdag op kraambezoek geweest, was zo leuk! Van mijn man hoeft het allemaal niet zo, maar hij vindt het leuk voor mij en de kinderen. Maar hij kwam zelf met het idee om zelf een hok te maken die precies in een nisje past in de woonkamer. Vond ik zo lief! Dus druk aan het kijken wat we precies willen en hoe we dat het beste kunnen maken. Verder druk bezig met te kijken voor de mei- en zomervakantie. Gaan in de meivakantie naar Brighton en New forest national park in Engeland, moet alleen nog de overnachtingen in Brighton zoeken. In de zomer 2 weken kamperen in Frankrijk, 1 weekje Normandië en een weekje wat zuidelijker en oostelijker. Heb daarvoor alles al uitgezocht. Moet alleen alles nog met mijn man overleggen en dan boeken