Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vandaag weer een goede dag gehad en voel me goed! :)

@Sprankeltje ja die strijd en hoe je je dan daarna voelt omschrijf je heel goed. Had gister eigenlijk gesprek bij de huisarts maar heb woensdag gebeld en zo goed geholpen. En dat topic van mij heeft me ook goed geholpen. Alleen nog niemand gebeld want weet even echt niet wat ik wil. Moet nog even bezinken.

@Blijdorp ik herken je gevoel helemaal! Goed dat je het weer oppakt, leuk dat je dan ook weer meer gaat schrijven, ga ik ook doen :)

@wennepen80 wat een mooi resultaat! Motiveert weer om zo verder te gaan!
    Walgen niet doen trouwens, gewoon een foutje en weer verdergaan!

@madameV ik dronk altijd in de avond al zwarte vruchtenthee met melk en een zoetje. Probeer wat minder zoetstoffen binnen te krijgen en dan is honing beter. Drink overdag wel altijd (groene) thee zonder iets erin. En ik eet altijd iets van chocola in de avond, kan het gewoon niet laten ;). Maar het lukt me nu om me te beheersen, hopelijk blijft dat zo :)

wennepen80, Cloud9 en Blijdorp vinden dit leuk.
  2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Morgenavond uit eten bij de wok, maar heb geen zin om me vol te vreten dus dat komt wel goed geloof ik. Wil dat soort dingen niet laten schieten omdat ik bezig ben met afvallen.

Blijdorp vindt dit leuk.
  3. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    @Snoopy1979 Fijn dat het gisteren weer goed ging! En vanavond veel plezier bij de wok, je mag best ook genieten!

@wennepen80 Wat een mooi resultaat en nog even en dan onder de 100!!!

@madameV Het is inderdaad mooi hoor als je tussen de 69 en 72 schommelt! En inderdaad is het wel in de gaten houden dat je de range niet optrekt en er echt tussen blijft. Ik vind het echt een prachtig resultaat.

Hier gaat het ook goed. Heb alles goed onder controle (vanochtend weer gewogen en 74,8) en blijf keurig tussen mijn range zitten van 74 tot 76. Gisteravond onder the Voice toch ook genoten van een klein beetje chips en dat is dan echt genieten en nu zonder consequentie (keurig afgemeten en dan gaat het goed). Iedereen een fijn weekend en succes!

wennepen80 vindt dit leuk.
  4. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Bedankt! Ja blijft ook altijd een worsteling he. Vind het nu vooral heel moeilijk omdat ik bijna niet snoep en wel meer beweeg. Als ik dan in ieder geval nog langzaam afviel maar ook niet

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Bedankt voor het hartelijke welkom. En dames wat knap al zoveel afgevallen!

In het verleden wel vaker ook afgevallen.... Herken ook de strubbelingen die jullie hier noemen. Vandaag verjaardag en morgen ook, maar even goed opletten dat ik de mist niet in ga

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi @Manna leuk dat je mee komt kletsen :)

Manna vindt dit leuk.
  7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi, mag ik hier ook meekletsen?

Ik zit ook wel in het nieuwe WW topic, maar daar is het erg rustig.
    Vijf weken geleden gestart met WW en inmiddels 6.6kg kwijt. Nog ongeveer 10 te gaan.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    @nelta jij bent uiteraard ook welkom :)
    Ik vind het ook super hoeveel we hier nog kletsen, echt fijn!

@Cloud9 wat fijn dat je nog zo goed gaat!

@Manna balen dat je toch niet afvalt! Eet je niet te weinig? Dat kan ook nog ;)

Cloud9 vindt dit leuk.
  9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier gaat het lekker en voel me weer goed, zo fijn! Had echt een megadip. Hoop dat ik er nu wel uit ben, hoop ook nog na het wokken vanavond ;)
    Heb er zin in maar dus bang om daarna weer in een dip te komen en ook een soort angst om de controle even los te laten. Wil gewoon genieten vanavond en niet denken oh zal ik dat wel doen maar dan kom ik weer aan... dus ga proberen te genieten en alleen te nemen waar ik echt zin in heb.

10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    Welkom Nelta, wat goed dat je al zoveel kwijt bent!
    Snoopy, fijn dat het lekker gaat, eet smakelijk vanavond, de wok vind ik altijd wel een kwelling hoor, de toetjes vooral....succes!

Voor de lijst: tjonge, ik ben 2 ons afgevallen. Nouja, beter dan niks natuurlijk. Dus ik ga vol goede moed verder

Cloud9 vindt dit leuk.
  11. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dat zou heel goed kunnen hoor. Daarom vind ik het fijn om ook even de diëtist alles weer uit te laten rekenen en richtlijnen te krijgen haha. Ik vergeet ook vaak te eten en op het werk heb ik geen koffiepauzes dus dat is al lastig om je tussendoortjes te eten

Ik hoop dat je vanavond lekker kan genieten van het wokken. Je kan daar gelukkig nog wel enigzins gezonde keuzes maken haha. Fijn dag je uit je dipje bent

Snoopy1979 vindt dit leuk.
  12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha die toetjes vind ik juist niet zo ;) behalve de wafels die ze hier bakken dan.
    Maar ik kan gerust 3 keer wokken en dan van al het lekkere wat ze hebben wat nemen en dan is het alsnog een calorieënbom ;)
    2 ons is zeker beter dan niets! Inderdaad vol goede moed weer verder :)

13. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ojee vandaag 4 jaar getrouwd en natuurlijk hebben we dan gebak:cool:
    Vanmiddag langs mijn schoonmoeder in het ziekenhuis geweest en het werd weer heel laat voor mijn zoontje met eten dus snel even langs de burgerking :|
    En ja ik heb een cheeseburger op:$
    Verder niks meer eten hoor vanavond :roflmao:
    Klote weekend:mad:

14. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Voor op de lijst, ik weeg nu 83,8. Ga steeds meer verschil zien, mensen gaan het nu ook zien, dat geeft ook wel weer motivatie.

@wennepen80 gefeliciteerd!

Nieuwe meiden welkom, gezellig!!

15. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    OW balen is dat dan he! Hier vanmiddag ook niet helemaal gelukt om niet te snoepen. Morgen weer een nieuwe kans

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier heerlijk gegeten bij de wok maar wel last van mijn buik nu, terwijl ik me toch niet volgevreten heb dacht ik ;). Maar goed, wel weer even van genezen en morgen gewoon weer verder :). Denk morgenochtend even een stukje wandelen.

@wennepen80 gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wij zijn vandaag 19 :eek: jaar samen :) (en bijna 6,5 jaar getrouwd).

wennepen80 en Manna vinden dit leuk.
  17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier vierden we vandaag de verjaardag van de oudste en de jongste. Maar ik had nog genoeg weekpunten en nu nog steeds over. Dus het mocht!

wennepen80 en Manna vinden dit leuk.
  18. Sprankeltje

Sprankeltje Actief lid

20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    Hier gisteren en vandaag even ww losgelaten. Ik weet dat je ook zou moeten kunnen genieten binnen de punten maar bewust even gekozen om het los te laten. Uiteraard teveel en niet gezond gegeten maar weet dat ik het morgen weer ga doen. "Helaas" volgend weekend een weekendje weg in een hotel met z'n tweeën dus daar zal ik ook niet tellen. Daarna een hele tijd niks dus weer volledige focus. Voor de lijst; ik ga morgen en volgende week niet wegen dus zet me maar stil.

19. Sprankeltje

Sprankeltje Actief lid

20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @Snoopy1979 gewoon doen wat goed voor je voelt. Fijn dat het topic je ook geholpen heeft. Als je wat kwijt wil of steun zoekt dan kan het hier misschien ook of in een pb. Soms helpt het alleen al als je even je verhaal of gedachten kwijt kan.
    @nelta welkom ! Wat goed van je dat je het binnen de punten hebt gedaan. Dat was eerst ook mijn plan maar heb het losgelaten. Was vast niet slim maar voelde op dat moment prima.

@Snoopy1979 @wennepen80 gefeliciteerd met jullie trouwdag

@Meisje@12345 fijn als mensen het gaan zien en er wat van zeggen. Dat motiveert vaak nog meer dan de weegschaal

Snoopy1979 vindt dit leuk.
  20. Sprankeltje

Sprankeltje Actief lid

20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @Snoopy1979 gewoon doen wat goed voor je voelt. Fijn dat het topic je ook geholpen heeft. Als je wat kwijt wil of steun zoekt dan kan het hier misschien ook of in een pb. Soms helpt het alleen al als je even je verhaal of gedachten kwijt kan.
    @nelta welkom ! Wat goed van je dat je het binnen de punten hebt gedaan. Dat was eerst ook mijn plan maar heb het losgelaten. Was vast niet slim maar voelde op dat moment prima.

@Snoopy1979 @wennepen80 gefeliciteerd met jullie trouwdag

@Meisje@12345 fijn als mensen het gaan zien en er wat van zeggen. Dat motiveert vaak nog meer dan de weegschaal

Deel Deze Pagina