Welkom aan de nieuwe meiden hier! Dat er maar veel kilo's verloren mogen gaan Goed bezig over her algemeen lees ik hier, top zeg!! @ hier gaat het ook wel goed met eten, gisteren wel uit eten geweest en vanmorgen dus precies hetzelfde op de weegschaal als vorige week.. kon me ook niet inhouden Maar komt deze week wel weer goed. Een - voor mij dus deze week voor de tabel
@wennepen80 en @Snoopy1979 gefeliciteerd! Hopelijk hebben jullie allebei genoten van het weekend @nelta welkom! Leuk dat je hier ook mee komt kletsen, ik doe ook ww. Dit weekend hier perfect verlopen zo trots
Even nieuwsgierig: Doen de meeste hier weight watchers of doen sommige het ook anders? Vanochtend naar de diëtist geweest. Toch nog te veel koolhydraten en suiker. Daarnaast te weinig eten... Dus even wat aanpassingen maken in mijn eten en dan hopelijk snel wat resultaat. Gelukkig mag dit tijdens een kinderwens en ook (wel aangepast) ook tijdens de zwangerschap als die er is zodat de gewichtstoename hopelijk onder controle blijft. Heb wel positieve energie weer
@Manna ik doe geen WW. Ik ben radicaal gestopt met snoepen (deed ik echt te veel) en calorieën tellen. Daarnaast een hometrainer gekocht en ben iedere avond een half uur gaan fietsen. Dit heeft mij ontzettend geholpen waardoor ik nu op mijn streefgewicht ben. Nu mag ik zo af en toe weer iets lekkers maar niet iedere dag en met mate. Zit nu ruim vier weken op mijn streefgewicht en gaat tot nu toe goed.
WoW super knap zeg! Netjes dat je al 4 weken stabiel en op je streefgewicht zit. Ik heb helaas geen plek voor een hometrainer op dit moment.. Maar is wel een goed idee
@Manna hier ook geen WW. Alle snoep verbannen, Sonja Bakker boek erbij gepakt. Daarna hometrainer gekocht. 3 a 4 x in de week daarop fietsen. Inmiddels 7 maanden verder, 21,5kg lichter.
Ook heel knap zeg!!! Sonja heb ik al eeder gedaan maar vind het zo gedoe met wat ik moet halen en recepties lezen (ben ik niet zo'n held in want ik volg ze nooit , doe altijd wat anders omdat het me makkelijker of beter lijkt). Vond dat je er wel nog best prima mee kon eten. Ik hoop eigenlijk dat ik niet zo ver kom de komende maanden omdat ik hopelijk snel zwanger ben maar tot die tijd is elke kilo er 1. En daarna weer verder. Ik zou graag in totaal 22-27 kg afvallen.
@Cin1985 blijft grappig dat jij net zo als mij radicaal gestopt bent met snoepen en ook de hometrainer. En ook al zoveel afgevallen! Moet jij nu nog veel eraf tot je streefgewicht?
Goeiemorgen allemaal, gister weer begonnen. Braaf geen chocolade-eitjes, stroopkoeken en Tony's op (ook al liggen ze wel in de kast). @paula1984 wat lekker van je weekend!!! @Manna hopelijk heb je snel resultaat in de vorm van een zwangerschap @Cin1985 en @Cloud9 ik probeer ook af te vallen dmv niet snoepen. Heb geen hometrainer maar wandel veel en ga het schema van blogilates doen. Succes weer allemaal deze week.
@riean mag ik jouw lengte nog voor de tabel? En klopt het dat je begingewicht 75.2 is en je zaterdag 75 woog? Is jouw weegdag zaterdag? @nelta en @Manna willen jullie ook in de tabel? Mag ik dan jullie lengte, startgewicht, huidige gewicht en jullie weegdag?
@Manna ik doe wel ww @Snoopy1979 dank je wel weer voor de tabel En wat heb je een leuke nieuwe snoopy foto
Haha ja heb de lente in m'n bol Drukker op mijn werk dus die tabel schoot er vorige week bij in. Nu wacht ik even op klaver85 en anders plaats ik 'm sowieso eind van de dag.
Ja is bijzonder dat het zo snel is gegaan door een relatief kleine aanpassing!! Denk dat ik in streefgewicht aan ga passen naar 75 kg. Dan nog ruim 12 kg te gaan. Maar nu naar 82 is eerst nog mn tussenstap. Ik mag trouwens morgen naar de gyn!! Huisarts heeft me gisteren doorgestuurd en mag morgen al!!! Hoop zo dat ze me al willen helpen!