Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Meiden, ik lees dat veel van jullie hartstikke goed bezig zijn! Toppertjes, stuk voor stuk!

Hier voor de lijst ook sinds tijden weer een keer een - op de weegschaal (maakt een klein rondedansje) huidig gewicht 87,2kg, afgevallen totaal 21,7kg, afgevallen deze week 0,3kg
    Ook al is het niet veel, alle beetjes helpen :D

Snoopy1979 vindt dit leuk.
  2. Sprankeltje

Sprankeltje Actief lid

20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @lijst 90 helaas een + deze week maar dat lag wel in de lijn van de verwachting. Deze week heb ik teveel niet geluisterd naar mezelf en geen goede keuzes gemaakt. Schop onder m'n kont en schouders er onder.

Merk dat ik er in z'n algemeenheid er een beetje doorheen zit. Even een manier vinden omdat om te draaien richting dw positieve vibe.
    @Cloud9 goed bezig. Fijn dat je de balans gevonden hebt en kan vasthouden.

@Cin1985 alle kleine beetjes helpen inderdaad dus top gedaan !

Cin1985 en Cloud9 vinden dit leuk.
  3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    #3783 Snoopy1979, 19 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2018
    Dit is wel heel weinig toch? Nu beweeg ik ook veel (fietsen en wandelen) maar zelfs zonder beweging zou ik het hier niet op redden. Misschien reken ik verkeerd maar ik kom rond de 800 calorieën uit, terwijl het minimum toch wel rond de 1400 zou moeten liggen. Of was dit eenmalig dat je zo weinig at?

Wat goed dat je nu onder de 100 zit! :thumup:

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Leuk weekend gehad hier, wel meer gegeten dan ik van plan was, balen, maar ja, nu weer verder. Deze week doordeweeks weer geen snoep en niet teveel zoetstoffen/suiker, het voelt alsof me dat weer gaat lukken! Lukt me in ieder geval veel beter dan toch een beetje nemen, dan sla ik snel door. Misschien is dit voor mij wel de manier ;). Ik was doordeweeks (in 5 dagen dus) totaal 3 kilo afgevallen en dit weekend 1.7 kilo aangekomen. Als dat zo blijft val ik per week 1,3 kilo af ;). Maar dat snelle afvallen was wel na een weekendje weg met veel eten, dus dat vertekent wel wat. Maar dit weekend ook veel gegeten/gesnoept dus wie weet. Maar wil de weekenden niet meer zoveel snoepen, wel wat meer eten dan doordeweeks, even wat meer loslaten. Maar door dat snoepen ga ik me lichamelijk ook zo slecht voelen, dat wil ik eigenlijk niet meer. Maar een extra boterham of tosti of een frietje en een klein beetje koek/snoep moet kunnen in het weekend.
    Vrijdag is de jongste jarig en ga ik met haar naar de wok, zin in! Vooral ook omdat het voor haar een verrassing is. Ga me wel proberen in te houden!

@Sprankeltje lastig dat je er een beetje doorheen zit, lastig is het dan om goed te op letten. Even een schop onder je kont van mij ;), misschien helpt het :)

@Cin1985 fijn dat er weer wat af is!

Cin1985 vindt dit leuk.
  5. Sprankeltje

Sprankeltje Actief lid

20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @Snoopy1979 bedankt voor de schop

Vanmorgen begonnen met yoghurt, banaan en havermout vlokken en net een zoete aardappelsoep gegeten dus vandaag in elk geval goed begonnen. Daarnaast een relax sesie gedaan thuis dus even de diepe ontspanning opgezocht. Even weg uit het hoofd en het denken.

Leuk dat je gaat wokken. Altijd een feest zeker met kinderen erbij.

Snoopy1979 vindt dit leuk.
  6. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Is inderdaad weinig maar ik red het er op. En nooit zwak of zwaar honger of zo;)

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Maar val je er wel goed op af? Als je te weinig eet, val je toch juist ook niet af?

8. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nou kijk naar mijn resultaten :thumup:
    Crachdieet is niet goed ik weet het maar wil snel resultaat hebben zodat ik weer snel voor een afspraak bij de fertiliteitsarts kan bellen

9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wauw dames wat een goede resultaten!!!

Hier paar dagen weggeweest en dus niet gewogen, durf het ook niet eerlijk gezegd. Heb me nogal laten gaan :rolleyes: zaterdag maar weer wegen en hopen dat ik dan weer op het gewicht zat voordat ik weg ging :D

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh ja met dat doel snap ik het wel ;) Als je daarna maar weer normaal gaat eten.
    Maar zorg er wel voor dat je goede voedingsstoffen eet, anders krijgt je lichaam tekorten en dat is ook niet bevorderlijk om zwanger te raken.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    @Manna oh herkenbaar hoor je laten gaan met een weekendje weg ;). Nu weer knallen!

Hier weer doordeweeks zonder snoepen. Had gister honger en alleen nog een melkliga liggen dus daar 2 van op. En in de avond nog een lolly, had zo'n behoefte aan iets zoets! Maar chocola gehaald (voor de kinderen en voor mij in het weekend) maar niets van op :thumup: Dus ben tevreden :). Misschien zelf toch ook maar weer de tabel in gaan ter motivatie. Weeg nu 87,3, vind het zo erg omdat ik rond de 80 zat, maar ja, het is niet anders en we gaan er maar weer voor. Moet toch weer gaan lukken!

Blijdorp vindt dit leuk.
  12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
  13. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    OW ik zou zo hetzelfde kunnen typen hoor. Maar 1 positief ding het is je eerder ook gelukt dus je kan het haha

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier weer de tabel. Heb mezelf ook weer up to date gezet, hoop dat ik zaterdag weer rond de 86 zit of eronder, dit week 1.7 kilo eraan gegeten :oops:. Ga wel vrijdag wokken dus misschien het gewicht van vrijdag maar pakken dan ;)

knop.JPG

@blike1987 hoe gaat het met jou? En @yaro?

15. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Haha leuk dat gelijk blijven ook groen is. Thnx @Snoopy1979

Je krijgt t vast wel weer te pakken.
    Ik merk dat ik snel ongesteld ga worden: kort lontje en visioenen van chocolade en chips. Tot nu toe me in kunnen houden. Eet alleen wel megaveel cracottes :roflmao:

16. yaro

yaro Niet meer actief

@Snoopy1979 ik doe mijn best, sport goed en eet goed maar alleen zwaarder geworden.. paar dagen geleden zelfs 91,5 kg :eek: vandaag 90,3 maar nog steeds zwaarder dan 1,5 week geleden.

Schiet mij maar lek.. ben er wel klaar mee onderhand. Ik ga maar de nadruk leggen op goed sporten zolang het nog kan. Kan alleen benen, buik en rug trainen. Met cardio alleen wandelen. Met andere cardio komt er druk op mijn pols en verder mag ik mijn pols nog altijd niet belasten. 9 weken geleden 1 verkeerde klap met boksen en nu aan het wachten op de uitnodiging van de plastisch chirurg. Waarschijnlijk PTSS letsel, polsmeniscus. Staat waarschijnlijk een kijkoperatie op de planning.

17. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @yaro jeetje meis! Dat schiet ook niet op dan.. ben je zo goed bezig en dan val je niet af... misschien moet je lichaam er even aan wennen?? Of zit je op een plateau?? Kan me voorstellen dat je het dan op sommige momenten even hebt gehad.. maar ga door hoor! Je bent goed bezig!! Je bent echt wel een voorbeeld voor mij! Al zoveel afgevallen!

18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik begrijp dat je het red ( niet echt) maar dit is wel de reden dat je lichaam nu of straks blokkeerd en je aan gaat komen :oops:

19. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Eet in het weekend wel meer andere gezondere opties.
    En door de week wat minder.

20. yaro

yaro Niet meer actief

@wennepen80 ik snap het wel met jouw motivatie. Probeer alleen straks als je je doel bereikt hebt (of eerder) langzaam op te bouwen en niet ineens, want dan kom je heel snel weer aan.

@Cin1985 dank je! Al voel ik niet eens meer hoeveel ik al kwijt ben. Baal zo van de 90 in beeld. Jij gaat zo goed! Daar kan ik niet tegenop hoor. Niet meer.

Deel Deze Pagina