Hier ook niet super. Overdag prima maar 's avonds drama....chocolade chips borrelnoten komen allemaal voorbij en kan me niet beheersen. Geef dan maar de schuld aan alles wat er gebeurt maar eigenlijk ben ik natuurlijk gewoon mezelf aan het saboteren.... Vandaag maar weer een nieuwe poging.
Ik mag nu 1400 calorieen eten, via een app zie ik hoeveel vetten, eiwitten en koolhydraten ik mag eten om mijn doel te bereiken. Misschien eerst 1 maaltijd eten met koolhydraten langzaam opbouwen.
Hey dames! Qua leven gaat het prima, afvallen wven niet mee bezig geweest. Over dikke twee weken ga ik op vakantie en dan schuif ik weer aan
Hoi welkom. Ik doe ook ww sinds november '17. Ik heb verschillende dames gehoord die idd ka hebben gedaan eerst wat aankomen als ze weer normaal gaan eten. Kan persoonlijk ww aanraden vind het heerlijk en voelt niet als dieet. Is het ook niet , maar een levenstijl verandering. Sucses!
@Sprankeltje m' paashaas is verbannen naar de kelder zonder stukjes eraf Hier vanavond weer wegen. Goede week gehad dus word weer een mooie min. Vrijdag pannenkoeken boot voor verjaardag oudste en zaterdag is hij echt jarig. Ga toch mijn best doen voor een - volgende week
@paula1984 top gedaan en de kelder is een hele goede plaats voor de paashaas. Kan hij niet smelten en nog beter hij zit in z'n donkere hol daar is hij oo z'n best en vooral ver uit de buurt Gaan voor die min vanavond en als je een beetje extra oplet op de andere dagen en een lekkere maar niet super foute pannenkoek kiest moet die min voor volgende week ook lukken. Je hebt gelijk trouwens zou het gewoon niet moeten hebben maar het ergste is dat ik het gewoon bewust laat halen....dat gaan we dus niet meer doen. Deze week zal nog geen min worden maar alles wat er momenteel gebeurt begint zich wat te stabiliseren en vorm te krijgen. Heel veel uiteindelijk positieve en toch spannende veranderingen de komende weken gaan mij weer de drive geven om door te pakken en dan wordt die min wel gewoon weer een feit. @yaro het lijkt erop dat je op een plateau zit. Misschien een idee om 1 weekend even nergens op te letten en wat extra's eten zodat je lichaam schrikt en uit de spaarstand gaat. Uiteindelijk ga je dat plateau doorbreken maar lees wel vaker dat dit bij sommige best lang kan duren. Zo frustrerend...maar je kan het dus doorzetten hoor
@Sprankeltje je kunt het. Het is een process in je hoofd waar eerst vrede mee gemaakt moet worden. Voor ik me aanmelden uiteindelijk bij ww is er bijna a en half jaar aan vooraf gegaan aan mentale strijd. Nu koop ik pas "iets" op vrijdagmiddag of zaterdag waar mijn man en ik die avond lekker van snoepen. 1 ding en op is op. Afgelopen weekend was dit bijvoorbeeld mix van katjang,amandelen,pinda's en pompoenpitten. 9p per 50 gr. Ik heb een bakje afgewogen en alle losse pinda's eruit gehaald want die vind ik toch vies. En ja dat paashaas in zn hol daar hoort hij ook haha. Qua pannenkoek denk ik dat ik voor een boeren pannenkoek ga. Die ziet vol met groeten. Zonder de kaas en ik vraag om extra groenten erbij of door.
@paula1984 nee ik ben gestopt met weightwatchers. Dat was een grote oorzaak voor het aankomen. Veranderingen, geen klik met de nieuwe coach (heel commercieel en niet persoonlijk) en met WW at ik alsnog te slecht, al was het dan minder ivm de punten. Ik merk wel echt extreem dat ik zonder cola light echt veeeeeel en veeeeeeel meer snaaidrang heb. Normaal kon ik snaaidrang stillen met cola light, maar nu..... en buiten dat helpt niks. Andere light dranken krijg ik veel maagzuur en van water drinken wordt de snaaidrang niet minder. Ik heb wel 8 weken in het vooruitzicht waarbij mijn man mij op de vingers kijkt. Hopelijk werkt dat met de scherpe randjes. Hij moet geopereerd worden aan zijn heup en is daarna 8 weken thuis. Maar zelf kijk ik ook nog richting mogelijke operatie. Daar ben ik heel bang voor en dat zorgt voor stress. Sowieso ben ik 1 bonk stress. Zo extreem momenteel. Maar goed, heb maandag en dinsdag weer lekker fanatiek gesport. Morgen hopelijk weer.
Yaro, sterkte @ww, ik vind het ook prima te doen . Haal vaak nog ongeveer 20 weekpunten over. Ik doe trouwens online en geen cursus, want dat is echt niks voor mij
@yaro vervelend dat de wijziging van het programma en coach je zo heeft tegengewerkt. Misschien dan toch een keer een diëtiste proberen of een tijdje werken met voorgeschreven weekmenu's op jouw situatie afgestemd. Dan kun je wennen aan gezonde keuzes zonder dat je deze in eerste instantie zelf hoeft te maken. Het gaat je lukken alleen je moet voor jou de manier vinden die werkt en past bij jou. Succes !
Wat een goede resultaten halen jullie! Ik wil nog steeds verder met meer puur eten. Maar merk dat ik dat erg lastig vind. Helemaal omdat je meer variatie hebt als je gluten kan eten. Ga een plan maken om glutenvrij en vrij van toegevoegde suikers te eten. Maar daarnaast heb ik ook mijn fructose intolerantie. Ik kan hooguit 3x per week een kinderbanaantje hebben. Alleen maar groente snacken verveeld zo snel en een koekje tussendoor zit al bomvol suiker (glutenvrije koekjes). Waar een ander veel makkelijker lekker een stuk fruit pakt, kan ik dat gewoon niet. Nou ja, ooit kom ik er wel.
@Snoopy1979 voor deze week -1500 gr Had een goede werking maar zo goed had ik zelfs niet verwacht. Incl.een volle week mijn menstruatie dus ik ben heel erg tevreden. @yaro wat ontzettend naar en lastig moet dit alles voor je zijn. Zou willen dat ik je kon helpen
Ja ik eet ook haast geen tussendoortjes. Soms wat fruit, maar ik houd daar niet zo van. Soms een bakje yoghurt, maar dat is het vaak wel.
Ik kan het alleen zelf oplossen. En tot die tijd praat ik hier niet actief mee, want waar ik eerder fanatiek was vervuil ik nu het topic met negativiteit. Vind ik zelf niet zo fijn.
@yaro je vervuilt helemaal niks. We zijn hier niet om te oordelen of te veroordelen. Je hebt het gewoon even moeilijk en dat mag, helemaal niks mis mee. Als je wil en het helpt gewoon blijven komen en je verhaal vertellen daar zijn we voor een pb mag ook als je een keer je ei kwijt wil denk dat daar vast meer voor openstaan. Het is niet makkelijk het hele proces en er speelt veel meer dan simpel weg eten maar alles heeft daar invloed op. Dus blijf als het je helpt en neem afstand als dat beter voor je voelt. Hier deze week echt niet in het ritme. Zet op andere vlakken wel goede stappen dus hou me daar even aan vast. Probeer mezelf even een beetje in het gareel te houden de komende dagen (etentje, dagje uit,paasdagen...). Dan na de pasen maar eens kijken of ik weer goed in het ww programma kan stappen. Voor mij werkt het en het voelt goed maar dan moet ik het natuurlijk wel doen.... @paula1984 dat is een mooie score tijdens je weegmoment. Dat moet een heerlijke motivatie lekker zo doorgaan. Hoe is het met Mr. Paashaas schreeuwt hij nog vanuit de kelder ? Volgens mij mag ik je feliciteren met jr zoontje vandaag toch ? Doe het gewoon als ik mis zit dan is dat maar zo haha Gefeliciteerd en geniet vanavond van de pannenkoek
Hallo ik kom me hier voorstellen ik ben een jojo . Ik was 30 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap omdat ik werkelijk dacht een vrijkaart te hebben om te eten wat ik wou(wel gezond maar met veel overbodige dingen of grote hoeveelheden)En na mijn bevalling raakte ik wat kilo,s kwijt maar niet mijn snoep gewoonten dus ik kwam weer aan,Maar daar doe ik mij best meer te bewegen en snoep te laten. Ik ga voor een kilo per maand en dat bereik ik door de mergpijpen en soesjes te laten staan en elke dag een uur bewegen op zo zomerse mix van youtube Mijn BMI is nu 29 maar ik heb voor mijn zwangerschap een keer 32 gehaald maar toen had ik daar geen problemen mee ik wist dat ik een grote kleding maat moest kopen maar was heel zelfverzekerd maar nu is dat niet zo e ik ben het zat dat mijn benen tegen elkaar aan schuren.