En tip! Meer dan 4p per dag overhouden word niet geadviseerd. Kan een keer gebeuren maar niet standaard doen. Je lichaam gaat dan in de spaarstand
Ah thnx voor de tip! Zou op dit moment niet weten hoe ik punten overhoud. Heb net dingen zoals macaroni op zitten zoeken Had denk ik gister een gelukstreffer
Wat goed, weer 600 gram eraf! Klopt het dat je ww tussendoor niet kan opzeggen? Stel dat ik het echt niets vind... Ik zit te denken om die van 7 maanden te nemen, dan wordt het voor mij in totaal eur 109.70. Ik vind 1 maand te duur voor als ik het wel wat vind Ik vind het wel gek dat als ik jouw link gebruik ik meteen naar deze site ga (https://www.weightwatchers.com/nl/invite-a-friend), gaat het dan wel goed?
Ja volgens mij wel. Even @Blijdorp vragen die heeft het gisteren al gedaan. Nee tussendoor kun je niet opzeggen. Ik heb toen gelijk een jaar abbo gedaan. 109 euro voor 7 maanden is een goede aanbieding. Je moet natuurlijk niets, als je er een goed gevoel bij heb lets go! Voor mij iig is het na 15 jaar en tig dieet vormen de oplossing. Reden? Het is geen dieet maar een lifestyle. Ik eet alles, hoef geen bijzondere dure boodschappen te doen, ga uit eten, eet chips en chocolade soms en val ook nog eens af
Hier weer 4 ons eraf! (ik had een + verwacht ivm de warmte/vocht vasthouden en omdat ik bijna ongesteld moet worden; een leuke verrassing dus ). Ik zit nu op 66.7 en totaal 12.2 eraf; precies het gewicht van de jongste. Raar dat ik eerst net zoveel woog als nu samen met haar.
Heb je wel eens 120 gr afgewogen...dat stop ik dus in mn holle kies Ter vergelijking je kan voor 4p 200 gr aardappelen eten.
Ja dat weeg ik af; soms neem ik maar 95 gram, dat is 3sp. Van 120 gram (met een goede saus met veel groenten) zit ik echt wel vol.
Ik kan op zn beetje pasta geen verzadigd gevoel krijgen. Ligt niet aan m' gewicht. Mijn coach heeft dat ook blijkbaar. Ze zegt als ik pasta eet dan ook 2 borden. Ik plan ze in en doe het niet vaak.
Maar hoeveel eet je dan als je het eet? En saus kan heel goedkoop; zelfgemaakte bolognese saus 3sp Broccoli zalm saus 2sp