Grappig wij vertrekken ook 4 augustus . Jullie ook een leuk vooruitzicht dus! Ja 1 of 2 punten is wel veel op 23 dagpunten (en 42 weekpunten heb ik, vrij te verdelen). Knap dat je de chocola hebt laten liggen! Ik neem bijna altijd in de avond iets van chocola, eigenlijk nooit overdag, want dan ben ik bang dat ik niet kan stoppen en de hele dag door ga snoepen . Nu ga ik in de avond ook wel eens de fout in, maar dat voelt dan toch minder erg dan de hele dag door. Gelukkig gaat het nu al 1,5 week heel goed!
@Kaatje85 haha herkenbaar ja en gevaarlijk want je hele mood qua eten gaat ervan af hangen dan en dat is juist niet goed. Succes dames
@Kaatje85 en @Snoopy1979 goed bezig meiden! En niet wegen... Ik kan dat op t moment niet Maar ook misschien omdat ik er zo op gebrand ben de -25 te halen. Vanmorgen ook op tijd op en ben meteen een uur gaan wandelen. Na een half uur ging het regenen, toen maar nog een rondje in de regen gelopen, hihi! Zit nu op 84,1 dus of 0,2 en dan zit ik aan mn -25. Moet te doen zijn voor 31 juli!! Morgen niet wandelen, kleine man jarig. Maar ik ga wel een stuk taart en patat nemen. Vandaag taarten gemaakt en in de hitte ook nog huis gepoetst.. straks nog stofzuigen kom wel aan mn beweging vandaag
Goed bezig ! Groot gelijk dat je morgen lekker een stukje taart en patatjes neemt. Hier helaas ook niet veel gewandeld vandaag. Man is aan het werk en de kids zijn thuis. Ben wel op de fiets naar de Albert Heijn geweest. Zal vandaag niet meer als 6000 stappen halen ben ik bang. Zit nog wel laag in mijn calorieën vandaag dus ik naam vanavond iets lekkers. Heb via Scoupy een zak Sunbreaks gehaald. 144 calorieën per 30 gram. Dat kan ik mezelf vanavond nog wel veroorloven. Ga vanavond een nieuw recept proberen. Uit de AH recepten slank afdeling https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1190391/rucolastamppot-met-paprika-en-ei
@Kaatje85 laat je weten hoe het was? Klinkt goed! @Cin1985 wauwww wat knap joh! Hoelang heb je erover gedaan? En hoe doe je het?
Vandaag hele dag gewerkt. Man zou voor het eten zorgen. Helaas niet gebeurt dus hij zegt bel de Patat zaak maar heb een broodje gezond voor mezelf besteld
Hier gaat het sinds gisteren weer fout Zo dom maar alles wat niet zou moeten koop en eet ik toch... Morgen maar weer snel stoppen voordat het weer doorslaat. @Kaatje85 knap hoor dat je voor een broodje gezond hebt gekozen @LizMe mooi resultaat ! @Snoopy1979 wat fijn dat je ook weer zo goed gaat.
Hier even tijd nu het regent . Hier al goed gebruint , zalig weer hier in Normandië en ook juist niet te warm. Deze week nog niet terug gewogen ben benieuwd voor als ik terug ben ... ondertussen een BBQ , hamburger van bij c74 ( in saint mere eglise ) en ijsje op . Hopenlijk doet het veel wandelen en zwemmen in de zee het nog tegoed. Vandaag ook mijn haar gekleurd in het violet . Zo benieuwd naar morgen als het droog is
@Cin1985 wat ben je goed bezig! Moet gaan lukken toch, -25kg op 31 juli! @Kaatje85 oh balen dat je man geen eten geregeld had. Maar ja het is ook veel te warm, wat een ellende @LizMe wat een goed resultaat! @Sprankeltje, heel goed, morgen meteen weer oppakken! Hier heel veel lekkers in huis maar ik kan het gelukkig goed laten staan. @wondertjes1992 klinkt als een goede vakantie! Is de zee niet heel koud? Wij zitten over een week een uurtje van st maire eglise geloof ik. Ik zag dat het er nu en morgen heel warm is en dan weer gewoon rond de 22 graden. Heerlijk, hier wordt het morgen 37 graden. Net noodweer gehad, echt met bakken uit de hemel, weer lekkage in de keuken en in de wijk tientallen bomen om. Heb met de kinderen een ommetje gemaakt van een uurtje en het fietspad door de wijk achter ons huis langs vrijgemaakt van takken. Op school flinke lekkage gehad, kwamen de directeur tegen. En nog veel meer bekenden die ook een ommetje aan het maken waren
Onderste foto even je hoofd naar links draaien . Boom om en deel van het fietspad meegetrokken. Had nog veel spectaculairdere foto's kunnen maken maar mijn telefoon was leeg
Oh wow, we zijn zelfs landelijk nieuws . Op nu.nl staan foto's van de straat achter ons en van verderop in de wijk, waar wij dus allemaal langs gelopen zijn
https://www.nu.nl/binnenland/5385458/overlast-regenbuien-en-windstoten-persoon-overleden.html Eerste, derde en vierde foto zijn van hier in de wijk.
O balen ! Daarom koop ik gewoon geen chocolade etc meer. dat is echt mijn zwakke punt en denk niet dat ik het kan weerstaan Morgen is mijn man jarig. Die heeft vandaag al nootjes etc gekocht. Ga daar morgen vanaf proberen te blijven en alleen snackgroente te nemen Gaan bbq-en . Hebben alleen kipspiesjes en ik ga er groentespiesjes en een salade bij maken. Prima te doen dus als ik het stokbrood laat liggen
Morgen ga ik er nog wat extra opdoen daarna neem ik een foto het is nog niet hoe ik het wil , met mijn lang haar heb ik 2 bussen nodig
Goedemorgen Heeft iedereen het warme weer van gisteren overleefd ? Ik heb nog steeds niet gewogen maar voel me daar niet zo lekker bij . Ik moet ergens dit weekend of maandag ongesteld worden en dan schiet de weegschaal gelijk omhoog. Ben bang dat dit precies met mijn weegmoment van maandag valt en ik me kapot schrik haha Vandaag is mijn man jarig en gaan we bbq-en met de visite. Heb er een gezonde variant van gemaakt. Geen taart, alleen kip, salades en groente spiesjes. Wel een wit en bruin stokbrood met houmous dip er bij. Ga de hele tijd aan het water en gun mezelf vanavond een klein flesje rose Hoe gaat het bij jullie?