Goedemorgen De Kids gaan weer naar school Eergisteren stond de weegschaal op 78.2 maar vanochtend op 79. Kan wel kloppen want mijn ongi kan ieder moment doorbreken
Komt vast goed. Pff het is maar goed dat ik geen repen chocolade in huis heb, anders zouden ze nu op zijn. Ben ongi en ik heb een pest humeur. Vanaf deze week krijgt Levi 1op1 begeleiding in de klas. Ik dacht er goed aan te doen de ouders hierover in te lichten zodat ze zouden weten waarom er iemand extra is in de klas. Ik kreeg hier geen reacties op. Ze hadden het blijkbaar te druk met in paniek de directie te benaderen omdat ze bang zijn dat het onrust gaat geven in de klas en hun kinderen eronder zullen lijden.
@Kaatje85 hè wat naar meid.. denk je er goed aan te doen, krijg je geen respons.. Vind het juist heel netjes dat je dat zelf laat weten aan de ouders! En dat is ook echt wel een stap geweest kan ik me zo voorstellen. Goed van je dat er geen chocola in huis is. Je bent sterk, je hebt het niet nodig! Levi en Elin een extra dikke knuffel geven en trots zijn op jezelf! Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.. ook dat begrijp ik
Thanx. Af en toe lijkt het net of je weer op de kleuterschool zit qua contact en geroddel van ouders Heb uiteindelijk 1 fruittella op. Kreeg ik van Elin. Straks een lekkere verse suikermais bij het avondeten
@Kaatje85 wat een rot ouders , ze zouden juist blij moeten zijn dat ze dat doen . Als hun kindjes extra hulp nodig hebben willen ze dat toch ook ?!
Ja dat zou je denken idd. Dat levi zich in de klas niet kan concentreren komt mede door een paar drukke kinderen in de klas. Daar hoor je mij toch ook niet over. Iedereen moet maar een manier vinden om zich zo aan te passen dat het werkt. Weegschaal was vandaag weer netjes gezakt naar 78.3
Wat gaat het goed met de meesten! Bij mij wel iets eraf ten opzichte van vorige week maandag maar dat moest ook wel . Verder gaat het hier nog steeds mwah... maar ik probeer het elke dag weer opnieuw Voor de tabel heb ik alleen eventueel nog info nodig van @nelta. Jij nog gewogen?
Hey dames, Mag ik bij jullie aansluiten?? Als het niet mag, ook graag zeggen!! Ik wil weer beginnen met afvallen na de bevalling. Het lukt nog niet zo goed, dus af en toe een duwtje in de goede richting zou fijn zijn
@Kaatje85 daarom heb ik op advies ook cant onze leerkracht toen niets gezegt. Onze oudste had dit vanaf afgelopen februari tot de zomervakantie. De klas accepteerde het gewoon als normaal en iedereen had er baad bij. Het creëerde een rust voor onze zoon, gaf daardoor rust in de klas en bij zijn juf.
Dit was ook de laatste keer dat ik er over ga communiceren. Wil eigenlijk nog wel aangeven dat ik het erg jammer vind dat er ouders gelijk de directie benaderen en niet eerst de moeite hebben genomen om met mij te communiceren. Maar of ik daar goed aan doe ....
Ik begrijp werkelijk niet wat voor rare ouders er daar zitten. Je gaat toch eerst in gesprek met moeder die verteld hoe en wat. Dit is een harde les maar soms kun je deze zaken beter zn beloop laten. Knuffel
Nou zeker! Maar wil er vanaf vandaag weer helemaal voor gaan! Voel me nog niet helemaal mentaal sterk maar hoop dat het gaat lukken.
Gezellig! Als je in de lijst wil, wil je dan je lengte, startgewicht, streefgewicht en weegdag doorgeven? Ik plaats in principe elke dinsdag/woensdag de tabel hier.