Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben misschien een beetje laat van begrip, maar wat snoepen jullie dan allemaal waardoor het mis gaat?
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Van alles, maar vooral chocola. Maar als dat op is of als we het niet in huis hebben pak ik gerust wat anders :oops:
     
    sweetL vindt dit leuk.
  3. Muisjex3

    Muisjex3 Actief lid

    25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    1m65. Nog niet helemaal maar het komt wel goed denk ik. ;)
     
  4. Muisjex3

    Muisjex3 Actief lid

    25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Ijscreme is voor mij een zwakke schakel, bijvoorbeeld Ben & Jerry’s cookie dough of sorbet ijs! :eek: Daarom haal ik het niet meer in huis maar durf wel eens een water ijsje te eten als de nood hoog is.
    Wat ik ook gek op ben zijn ufo’s snoepen met suiker er in! Die haal ik ook niet meer in huis of het komt niet meer goed.
     
    sweetL vindt dit leuk.
  5. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.175
    499
    83
    Ah ja
    Haha ja hier ook idd.. en mijn dochter heeft het al door dat soms snoepjes zijn verdwenen uit de kast ;)
     
  6. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.175
    499
    83
    Ik kon wel liters cola zero op en crystal Clear. Maar toen ik overspannen werd moest ik daarmee stoppen. Heb ook minder trek nu ik dat niet meer gebruik en val sneller in slaap. Koffie drink ik misschien 1x per week. Misschien kauwgom gaan kauwen? Of wat extra fruit?
     
  7. Muisjex3

    Muisjex3 Actief lid

    25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    @Leni88, denk wel dat elke dame hier eens een zwak moment heeft. Wij zijn dan ook maar mensen. :) Ik zeg dan morgen is er dan een nieuwe en gezonde dag! :p
    Zo verslaafd aan light of zero dranken?
    Ik ben al 2 jaar frisdrank vrij zowel light of zero. Zelf bewust gekozen want hoe meer suiker je eet of drinkt hoe meer honger je krijgt, dat is mijn gevoel! Je snakt constant naar meer precies een verslaving en dat is ook zo. Natuurlijk als we dan eens uit eten gaan durf ik dan wel eens een light colaatje te drinken maar daar blijf het ook bij. Gelukkig drink ik heel graag water zowel plat of bruis of met een citroen smaakje vind ik heerlijk. In de herfst en winter graag thee want ik ben totaal geen koffie drinker.

    Deze ochtend gewogen en de teller staat op 83,5 nu. In totaal -8,5 kg, Jeeej!
     
    sweetL vindt dit leuk.
  8. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Oeps dagje later dan normaal maar 66,8 voor de lijst!
     
  9. wondertjes1992

    wondertjes1992 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Voor de lijst : 98.9 mijn tussendoel dus al zeker bereikt :D
    Zou als nieuw tussendoel 80 willen .
     
    Muisjex3 vindt dit leuk.
  10. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Ik weet niet wie het had gevraagd maar ik eet normaal ongeveer dit:
    O: magere yoghurt met fruit en pops
    T: 2 crackers
    L: 2 boterhammen met mager beleg
    T: cappuccino met koekje / fruit / ei
    A: iedere dag anders
    T: nibbits of pistachenootjes

    Waar het mis gaat? Meestal bij een chocoladereep of een zak chips haha.
     
    Muisjex3 en medj1983 vinden dit leuk.
  11. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier weer de tabel, zelf ga ik nog steeds niet zo goed helaas :(

    Knop.JPG

    Ik heb de tabel een beetje opgeschoond, uiteraard als iemand er weer in wil hoor ik het wel, geen probleem :). Hoe gaat het met:
    @blike1987
    @Cin1985
    @Kaatje85
    @Lisa280887 (wat betreft het afvallen dan, snap ook dat je er nu even minder mee bezig bent)
    @Sprankeltje
     
  12. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat zijn pops? Chocopops maar dan naturel ofzo?
     
  13. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Hey meid, ik ben er indd weinig tot niet mee bezig geweest. Heb ook niet op de weegschaal gestaan.

    Ik heb wel een nieuwe sportschool gevonden waar ze alles hebben wat ik zocht! Ik ga mij daar binnenkort inschrijven en de draad weer oppakken.
     
  14. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Nee chocopops :)
     
    Snoopy1979 vindt dit leuk.
  15. Sprankeltje

    Sprankeltje Actief lid

    20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @Snoopy1979 Laat maar lekker staan hoor in de lijst.

    Mijn weegafspraak werd afgezegd en staat nu voor midden november. Nog een beetje extra tijd maar moet flink mn best doen want komt nog weinig van terecht. Ga vanavond een poging doen om van de chips maar vooral chocolade af te blijven dus wish me luck.

    Sporten lukt 1x per week dus begin is er maar het zet geen zoden aan de dijk. Baal soms van mezelf maar maak wel kleine stapjes in mn keuze patroon.

    Hoe lukt het jou op dit moment ?
     
  16. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Donderdag, vrijdag en gister enorme vreetbuien gehad dus er stond vanochtend 68,5 op de weegschaal :oops: Dat woog ik 6 weken geleden voor het laatst :(
     
  17. wondertjes1992

    wondertjes1992 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Voor de lijst 97.7 kg
    Een redelijk goede week gehad , af en toe gesnoept (koekjes) maar blijkbaar niets gedaan aan mijn gewicht :D
     
    Blijdorp vindt dit leuk.
  18. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    @Blijdorp oh wat balen! Maar een paar dagen weer gezond eten en dan is het er weer vanaf!
    @Lisa280887 oh lekker naar de sportschool, lijkt me ergens ook wel fijn, maar durf niet zo goed en heb ook niet zo'n zin om 's avonds nog weg te moeten. Zit niet helemaal lekker in mijn vel (al een jaar ofzo), heb vooral behoefte aan rust (wat moeilijk lukt met een baan en kinderen ;))
    @Sprankeltje hoe gaat het met jou nu? Hier gaat het qua eten sinds deze week weer goed, alleen de weegschaal werkt absoluut niet mee :(. Begon deze week met 93,5, dag erna 92,5, toen weer 92,5 en vanochtend 92,4. Terwijl ik elke dag honger heb (vooral eind van de dag, mijn maag voelt dan echt zo ontzettend leeg) en zin om te vreten :oops:
    @wondertjes1992 heel mooi afgevallen! :thumup:

    Hier weer de tabel (beetje karig maar goed), wilde hem gister plaatsen maar opeens hectisch op m'n werk ;)

    Knop.JPG
     
    Sprankeltje, wondertjes1992 en Blijdorp vinden dit leuk.
  19. wondertjes1992

    wondertjes1992 Fanatiek lid

    3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Mijn huidig klopt niet dit moet 97.7 zijn ;)
     
  20. Sprankeltje

    Sprankeltje Actief lid

    20 sep 2015
    216
    71
    28
    NULL
    NULL
    @Snoopy1979 Wat fijn dat het iets beter gaat. Dat van niet zo goed in je vel zitten ken ik wel. Loop er ook al lang mee en rust is zo belangrijk maar o zo lastig met werk een gezin en alles er omheen. De ene dag gaat beter dan de ander. Je komt er wel maar neem de tijd en accepteer ook dat het is zoals het is. Je mag alrijd on sturen als je wil "praten" of ervaringen wil uitwisselen. Soms helpt het.
    Wat eten betreft ben ik niet heel goed bezig. Overgestapt op maaltijdvervanger en soep even om de doorbraak te forceren. Gaat goed maar grijp in de avond toch naar iets anders te eten. Gelukkig alleen niet extreem slecht. Volgende week schakel ik weer om naar ww. Sporten komt er ook al een week niet van. Zaterdag wel als is het maar voor de weegafspraak. Nu weet ik dat er geen resultaat zal zijn maar wil een nieuw start gewicht en er dan weer voor gaan.
     

Deel Deze Pagina