Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Nee 4 boterhammen of meerdere stukken vlees is idd niet gezond.

Hier is het een bepaalde hoeveelheid vlees en verder groenten onbeperkt.

2. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Het probleem is dat hij nooit een signaal lijkt te krijgen dat hij voldaan is en geen hap meer wil nemen. Ik maak mij daar zorgen om. Er zijn meerdere in mijn familie die dat signaal niet hebben gehad en uiteindelijk stierven aan hun grote gewicht.

3. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Groenten mag hij ook onbeperkt hoor :) Gaat vooral om koolhydraten en vetten waar ik op let bij hem.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Degenen die al eerder waren begonnen met afvallen in ieder geval @Skatje, willen jullie ook je gewicht doorgeven van vorige week? Dan loopt het een beetje gelijk met de rest. Dan zal ik het oorspronkelijke gewicht er ook wel bijzetten. Of is dit een raar idee? ;)
    Ik kom zelf namleijk ook van de 97 maar startte hier met 90.

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    107 vorige week

6. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Jullie hebben er verder niks aan maar ik vind het ontzettend leuk dat jullie dit zo samen doen! :D

Keep up the good work! Ik lees gezellig mee ;)

suus1983, Snoopy1979, heidiane en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. tuc

tuc Niet meer actief

Ja met jouw ervaring snap ik dat je je zorgen maakt.
    Hier heeft zoontje precies hetzelfde, hij zegt zelf ook: ik zit nooit vol. Zn papa heeft hetzelfde maar wordt ook niet dik gelukkig. Ze hebben volgens mij een heel snelle spijsvertering.

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @Snoopy1979 en wat neem je dan als verhouding van amandel meel en havermout? Kan het ook alleen met havermout?

Ik heb iig hierdoor een tussendoortje gehad vanochtend. Ontbeten met yoghurt ( ik eet trouwens wel altijd vanille of aardbeien yoghurt lust geen gewone ) en net boterham met filet americain en een boterham met gebakken ei.

Ook al 4.5 km gewandeld. Morgen een dagje rust

Sleepless wat een leuk bericht van jou, bedankt!

Sleepless vindt dit leuk.
  9. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Niet opgeven, het gaat met pieken en dalen en gewoon doorgaan! Komt helemaal goed. Inderdaad is het wel belangrijk om goed te drinken!

10. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Ik zal ook zeker kijken in de spiegel hoe ik er dan uit zie omdat ik inderdaad niet van het skeletachtige hou (past denk ik ook niet bij mij) maar er kan best wat vanaf! Ben zelf ook benieuwd hoe ver ik ga komen maar ga er volledig voor!

11. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Vandaag (tot nu toe gaat het erg goed) nog niets gesnoept. Voor het eerst sinds lange tijd (niet lachen maar misschien sinds jaren :oops: schaam me diep) weer de fiets uit de schuur gepakt. Dochter achterop en in totaal 15 kilometer gefietst. Voelde na het fietsen wel mijn bovenbenen maar voelde me ook erg voldaan.

Rylie, Logan, Victoria30 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Logan

Logan Niet meer actief

Dat is inderdaad lastig, kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt.

13. Logan

Logan Niet meer actief

Het lijkt me ook heerlijk :D Ik loop ook veel maar sommige dingen zijn niet te lopen helaas.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Vorige week 79.7 :)

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    @madameV ik doe 100 gram havermout en 50 gram amandelmeel. Alleen havermout kan ook denk ik. Of ipv amandelmeel volkoren meel? Ik bak het trouwens altijd in een cakeblik waar ik bakpapier in doe. Dan krijg je het er zo weer uit.

@Sleepless wat een leuk berichtje! :) Dank je wel!

@Cloud9 wat goed dat je je fiets weer hebt gepakt en dan meteen zoveel kilometer! Lekker hè fietsen ;). Ik vind het echt fijn om te doen, ik vind ook dat je zoveel meer ziet van je omgeving dan in de auto. Gister op weg naar paardrijles van de jongste 2 eekhoorns en een konijn gezien. Heel suf misschien maar kan daar heel blij van worden :)

Cloud9 vindt dit leuk.
  16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @Snoopy1979 bedankt. Ik ga gewoon eens verschillende dingen proberen denk ik. Eerst maar eens deze opmaken. Zit per 2 plakjes in de vriezer.

Nou mijn ik mag "alles" dag is toch vandaag. Vanmiddag softijsje gehad en zostraks ook bij mijn schoonouders geweest alvast voor Vaderdag en die hadden allerlei lekkers en stokbrood etc. We hebben het eten over geslagen slecht hè. Maar ach moet kunnen voor weer een x. Lukt het me meteen goed om morgen niet op de weegschaal te gaan staan haha. Daar word ik dan toch alleen maar chagrijnig van

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ging het goed vandaag! Heb 5 kwartier minuten gefietst en 1,5 uur gewandeld. Komt nog 10 minuten fietsen en ruim een half uur wandelen bij, we gaan namelijk een midzomernachtloop lopen :). Met de kinderen, die liggen normaal in het weekend rond 21:00 in bed, nu liggen ze er nu al in en we maken ze om 21:30 weer wakker, om 22:15 is de start in het bos. Ben erg benieuwd! De kinderen (en wij ook ;)) hebben er zin in!

Oh en vandaag gegourmet, ik neem dan al snel te veel, maar nu bewust me ingehouden. Heb alles ongeveer in myfitnesspal ingevuld en kom toch op 900 calorieën... maar goed, heb inclusief het fietsen en wandelen vanavond wel zo'n 1400 calorieën verbrand ;). En zit nu op 1800 calorieën die ik heb gegeten dus ik moet eigenlijk nog meer eten. Vanavond krijgen we wat te drinken en een plak cake na de wandeling, denk dat ik een half plakje neem.

Cloud9, Victoria30, madameV en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Fietsen viel mij inderdaad mee en was best lekker. Merkte wel dat ik er hard aan moest trekken de bruggen over met mijn dochter achterop maar het ging best goed. Voel op dit moment wel mijn bovenbenen, worden die spieren ook eens echt gebruikt :p Maar overall best lekker en gaan we zeker in de vrije tijd vaker proberen te doen! En je ziet inderdaad veel om je heen, en de frisse lucht is dan ook erg lekker!

Victoria30 vindt dit leuk.
  19. Logan

Logan Niet meer actief

Gourmetten is lastig inderdaad @Snoopy1979 . Ik blijf dan ook altijd maar pakken en vooral brood eten. Je hebt het netjes gedaan!

Zo'n dag moet je ook hebben @madameV . Ik houd het niet vol zonder een cheatdag.

Fietsen is heerlijk @Cloud9 :)

Dames, zijn er meer die MyFitnessPal gebruiken? Mijn gebruikersnaam daar is Slagroomsoes91. Voor wie wil, mag me toevoegen.

Cloud9 vindt dit leuk.
  20. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

27 jan 2017
    740
    209
    43
    Hai meiden

Ik stop met schrijven, ik kan het allemaal niet bijhouden namelijk. Ik wil ook op anderen reageren, maar ik zit altijd op mijn telefoon en dat is lastiger.
    Dus iedereen heel veel succes en ik hoop dat iedereen snel gewicht verliest!

:thumup::thumup::thumup:

Victoria30, madameV, Logan en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina