Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    @loetje wat is je streefgewicht?

Misschien kan ik beter op maandag de tabel bijwerken, zit ik op mijn werk op de pc en is net iets makkelijker dan op mobiel ;)

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Oja, mijn streef:D
    Dat is 63 kilo..

Hebben jullie een vaste weeg/doorgeefdag voor de tabel?

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben als weegdag zaterdag. Maar ik kan de tabel op mijn werk maandag het makkelijkste bijwerken dus maandagochtend doorgeven is prima :)

knop.JPG

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Top!! Thnx Snoopy1979.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb de tabel in een album gezet:

http://www.zwangerschapspagina.nl/media/albums/knop-om.40/

Weet niet zo goed hoe het werkt hoor allemaal, dus even kijken of het volgende week gaat werken om iets toe te voegen en hoe het er dan uitziet. Kan geen afbeelding verwijderen, wel het hele album.
    Als je naar dit album gaat, kan je 'watch album' aanklikken en krijg je een melding als er iets nieuws in staat.

Als je op mijn profiel klikt zie je hem ook staan bij media en albums.

6. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Zullen we het dan veranderen naar maandag weegdag?

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Kan ook, maar in het weekend eet ik vaak wat makkelijker dus op zaterdag vind ik het fijnst ;). Maar we kunnen het hier gewoon zaterdag t/m maandag doorgeven en dan vul ik de tabel maandag aan.

8. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik weeg regelmatig, dus de dag maakt mij niet uit
    Maandag voelt logischer omdat de start ook op maandag was. Dan vergelijk je volle weken met elkaar.

Ik woog vanochtend 65.5. Scheelt niet veel met zaterdag dus ;) maar toch 1.1 kilo in de 2e week afgevallen, dus ik mag tevreden zijn.

Ik kijk nu uit naar het avondeten. Begin echt trek te krijgen en heb alle tussendoortjes al op!

madameV vindt dit leuk.
  9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @Logan ik denk dat ik maar zoals @Snoopy1979 ga doen met bv nasi. Zon kant en klare invullen. Het is me anders te veel gedoe. Idd boter voor op brood dat gaat nog wel. Maar bij nasi om echt een kwart mix en weet ik veel wat op te schrijven pff. Heb ik vorige x wel gedaan hoor. Maar toen had ik nog maar 1 kind en nu ook een baby van nog geen 5 weken haha. En idd Logan dingen zoals vlees en groenten dat weeg ik dan ook gewoon af.

@RoGiJuLi wow knap

@loetje welkom

@Rylie hier al net zo. Geef ook geen bv

@Micera nog maar even en dan mag je!

Ik blijf ook op zaterdag wegen. Vaak is de zondag mijn cheat dag dus dat vind ik anders jammer haha

Mijn eten van vandaag
    O aardbeien yoghurt
    T appel
    L gebakken kipfilet, volkoren boterham ( jaja volkoren ) met kaas en dan nog wat komkommer
    T komkommer met tomaat
    A nasi
    T zal wel weer 2 waterstaafjes worden (vrieslollies)

Logan vindt dit leuk.
  10. Logan

Logan Niet meer actief

Ik weeg liever zaterdags want die dag eet ik vaak slechter en dan is dat de week erop wel weg. ;) Maar ik geef het op maandag door, dat kan ook.

11. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Weeg ook het liefst op de zaterdag(ochtend) omdat de zaterdag of de zondag toch de dag is dat ik eventueel iets lekkers mag hebben (probeer van niet maar je weet maar nooit).

Logan en madameV vinden dit leuk.
  12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nasi probleem opgelost als je de mix scant krijg je de voedingswaarden van 100gram klaargemaakte nasi zoals op de verpakking beschreven. En zo doe ik het bij nasi ook. Dus gewoon portie X2 en klaar

Net ook nog ff rondje met mijn dochter gefietst 20 minuutjes ma pff tis echt haast te warm ervoor.

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    In het weekend cheat ik ook wel een heel klein beetje, maar dat scheelt eigenlijk niet in gewicht. Maar cheat ook niet mega, anders val ik helemaal uit de vetverbranding. En als je koolhydraatarm eet, wil je dat eigenlijk niet. Geeft mij gelijk weer een extra stok achter de deur om niet te cheaten:p:cool:

Logan vindt dit leuk.
  14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    @madameV, balen is dat he met die warmte. Zelfs beetje fietsen of wandelen is al pittig.. Denk dat ik straks een klein rondje ga wandelen, ff doorwaaien en dan toch het gevoel hebben dat ik wat gedaan heb. Alhoewel, ik heb vanmiddag het zwembad hier opgepompt met de handpomp, was ook al een aardige exercise:o: Zweet liep in straaltjes van m'n lijf:D

madameV vindt dit leuk.
  15. Logan

Logan Niet meer actief

Dat is beter!

16. Logan

Logan Niet meer actief

Hier wel een lekker dagje. Gefietst met zoontje, heerlijk!!
    Anderhalf uur gesport nog, met die hitte pfff.
    Nu mijn fitbit gecheckt, 3175 kcal verbrand vandaag.

Menu:
    O: 2x botherhammen met kipfilet
    T: raketje :eek:
    M: zelfde als ontbijt, ik word lui van dit weer
    T: een paar zoute stokjes
    A: kip met gemengde groente
    T: Whey shake & zelf gepofte popcorn zonder suiker of wat

17. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Wow @Logan, jij hebt een heel menu van een grote eter verbrand vandaag:eek: Knap hoor, karakter:thumup:

Mijn menu van vandaag;
    O- huzarensalade (van bloemkool ipv aardappel) met een eitje
    L- 2 koolhydraatarme boterhammen met kipfilet
    D- ratatouille van kip/champignon/courgette/ui/prei/rode paprika

Tussendoor 2 salamisticks, koffie met slagroom en vanavond nog wat macadamia noten. En 2 liter water, maar dat gaat vanzelf met dit weer... Moet wel een beetje opletten dat ik m'n tussendoortjes neem, maar heb weinig trek met dit weer:rolleyes:

18. tuc

tuc Niet meer actief

mijn eetschema vandaag:
    o: griekse yoghurt met appel, sinaasappel en rozijnen, thee
    t: nectarine
    L: 2 volkoren boterhammen met kaas, halve zak worteltjes
    t: dubbellikker (waterijsje)
    t: handje ongezouten cashewnoten
    a: krieltjes salade met rucola, zalm, kappertjes, augurk, komkommer

Verder heel veel water tussendoor gedronken

19. yaro

yaro Niet meer actief

Hoi dames!

Mag ik hier ook meekletsen? Heb al een paar keer getwijfeld. Maar zou toch graag meedoen.

Ik ben bijna 10 weken bezig met afvallen waarvan 8 met weight watchers.
    In die bijna 10 weken nu 10,9 kg afgevallen. Zonder honger gevoel en met het eten van lekkere dingen, maar dan goed gedoseerd.

Als ik mee mag kletsen dan zijn hier mijn gegevens:

Startgewicht: 101,8 kg(kom eigenlijk zelfs van 116, maar toen even de draad kwijt geweest)
    Huidig gewicht: 90,9 kg
    Lengte: 170cm
    Streefgewicht: 70 kg

madameV, Cloud9 en Victoria30 vinden dit leuk.
  20. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Vandaag flinke buikkrampen na een wokmaaltijd :( gegeten op mijn werk ivm overwerken. Het leek me gezond, maar het is duidelijk slecht gevallen.

Lig nu plat op de bank en het lijkt wel wat te zakken. Misschien te vet? Te veel? Morgen weer normaal eten.

De rest van de dag is prima gegaan, maar het is niet fijn om ziek te worden van eten...

Deel Deze Pagina