Ik voedde tussen 's nachts tussen 19.00 uur en 7 uur ongeveer 4-5 keer. Ze hebben ook heel lang geclusterd. Dus dat zal het wel gered hebben.
Bij mijn zijn mijn voeten wat opgezet, dus houdt toch echt wel wat vocht vast. Hopelijk gaat het hele warme weer snel weer over naar wat normalere temperaturen!
@suus1983 gefeliciteerd met je man enjongste! Wel heel lief van je man maar misschien moet hij de volgende keer maar een bloemetje meenemen dan , al snap ik dat hij zijn verjaardag een beetje wilde vieren. Ja hier ook dikke handen en voeten, heb daar vaak dan ook wel last van maar nu niet eigenlijk. @Skatje oh jee geen beste dag gister, herkenbaar ook en dat misselijke daarna. Kan je je dan zo rot door voelen! Hier ook slavink vanavond, ik neem een halve. Ik voel me zo nutteloos vandaag, hang een beetje in de tuin in de wind, klets wat met de buurvrouw. Maar de keuken wordt zoooo mooi! Gelukkig morgen weer een dagje in de airco . En heb niet zo'n zin in thee maar ga het vanavond toch drinken met water uit de Quooker Ga vanavond denk ik nog even fietsen. Wordt echt lui van helemaal geen beweging. Maar zal wel geen tijd hebben, gaan samen de keuken inruimen
Pff hier ook al zo'n dag. Wel lekker aan t zwembad gehangen. Maar je voelt je wel zo nutteloos erdoor. Misschien straks ook nog even een rondje fietsen. Als ik het kan opbrengen haha Netjes geen ijsje gehaald bij het zwembad ( dochter en oma wel ) en verder wat je bij je hebt dat is het hè. Dus alleen maar goed tegen de verleiding Fijn dat het einde in zicht is met de keuken @Snoopy1979 @suus1983 knap dat je dat volhield elke avond/nacht zo vaak voeden. En dat ook bij elk kind 2 jaar nog elke nacht?
Ja na 2 jaar ben ik de nachtvoedingen gaan afbouwen en met 2 jaar en 3 maand gestopt. Mijn oudste kreeg flesvoeding en wilde ook elke nacht nog voedingen en dat was veel vermoeiender, dus tja.
Ik ben weer bijgekomen, gelukkig na een nacht slapen voelde ik me aanzienlijk fitter. Er zat niets in het eten wat ik normaal niet eet, behalve dan dat ik denk dat het vetter is dan ik gewend ben (viel me ook wat tegen...). Vandaag weer een prima dag: O: muesli + yoghurt T: appel + banaan L: 4 volkorenboterhammen + 1x kaas + 1x smeerkaas met komkommer T: 1/2 komkommer + witte kool salade D: couscous Vanavond nog een uurtje sporten, dus dat zal ook wel goed gaan. Afgevallen ben ik de afgelopen dagen niet, misschien toch ook wat extra vocht vastgehouden. Ben benieuwd waar ik over een week sta, want ik smokkel niets. Dan zou ik toch ook deze keer aan het eind van de week weer wat lager moeten zitten Ik lees hier veel vrouwen die last hebben van vocht vasthouden, dus wie weet waar we volgende week allemaal opeens qua gewicht staan
@suus1983 pff respect hoor. Hier dan wel fles maar mijn dochter sliep met 6 weken door. Weet dat we daar erg veel geluk mee hadden. Maar 2 jaar lijkt me echt slopend. @Micera laten we het hopen. Ik zie het vocht niet echt maar goed ben ook nog geen 5 weken geleden bevallen dus zo stabiel is mijn figuur niet dat dat opvalt haha. Ben ook benieuwd waar we dan allemaal volgende week zijn Net toch nog ma even wezen fietsen. Was lekkerder als gisteren eigenlijk vandaag waait het tenminste nog. 8km gehad dus weer voldaan gevoel voor vandaag. Dit clubje motiveert echt zeg. Fijn. Alleen al dat je elke week je gewicht doorgeeft maakt al dat ik iig wil zorgen dat er elke week iets af is haha
@madameV: ach na een tijdje went het ook hoor. Al was het bij tijden heel vermoeiend ruim 6 jaar gebroken nachten. Nu niet meer gelukkig.
Hallo meiden. Wat zijn jullie goed bezig zeg! Ik wil me ook graag aanmelden, als dat mag.. Ik ben 3 jaar geleden begonnen met afvallen. Ik woog toen 95.6 kilo. Ik ben 161 cm. Dus echt te zwaar. Afgelopen zaterdag tikte de weegschaal 66.2 aan. Heel blij. Het is echt met vallen en opstaan gedaan de afgelopen jaren, maar toch ben ik blij met het resultaat. Een paar weken terug weer begonnen voor mijn volgende doel. Namelijk 65 kilo. Alleen de afgelopen 4 dagen ben ik echt van God los gegaan, want at alles wat los en vast zat. Ik ben een emotie eter. En die emoties vliegen hier in het rond.. Helaas. Vanaf morgen wil ik me weer focussen op mijn doel. Ik weeg maar 1x in de 2 weken aangezien ik anders gek wordt van de schommelingen. Het kan mijn hele humeur voor de hele dag verpestten. Volgend weekend weeg ik pas weer. Wel wil ik hier elke dag mijn menu neerzetten. Morgen schoolreisje van dochter. Hoop dat ik me in kan houden..
Vandaag weer een goede dag gehad. In ieder geval 25 minuten op de hometrainer en het eetschema houden we goed vol zonder te snoepen. Het schema van vandaag: O: Tarwe bolletje met een gekookt ei, beker melk en een kommetje vla L: Tarwe bolletje met fricandeau en een beker melk T: Nectarine, een paar aardbeitjes en een peer A: Aardappelen, Bloemkool met ham/kaas sausje en een saucijs Straks nog een kommetje met yoghurt en vandaag al ruim 1,5 liter water gedronken!
@suus1983 dat is best pittig, al vind ik ook flessenvoedingen in de nacht veel pittiger dan aan de borst. Welkom nieuwe dames! Vocht, vasthouden? Ben net een gieter, zweet me kapot. Dus of ik écht veel vasthoud dat weet ik niet. Gaan we nog wel merken. Twijfel of ik morgen weeg of niet. Zeker gezien het weer. Maar dan is mijn huisarts bezoekje een week geleden.
Even snel, nog druk bezig met de keuken! Man is bezig met het laminaat, ik met kastjes schoonmaken en spullen van de ene naar de andere koelkast. Het is zo mooi geworden!!! Niet meer gefietst dus maar wel druk in de weer
Succes met het afronden van de nieuwe keuken en fijn dat het zo mooi geworden is. Altijd fijn als zo'n groot project afgerond is!
Fijn @Snoopy1979 ! Geniet van je keuken Nachtvoeding tot twee jaar? Ik ben blij dat dat hier maar een aantal weken was Ik heb volgens mij niet echt last van vocht maar ik vergelijk het met vorig jaar. Toen was ik zwanger Menu van vandaag: O: 2 Volkoren botherhammen kipfilet T: x L: tosti geitenkaas T: raketje A: salade van gerookte kip, veldsla, puntpaprika, tomaat, komkommer T: clean protein bar en wat popcorn gemaakt Vanmorgen een klein stuk gefietst maar sporten overgeslagen. Vreselijk met die warmte, Pff. Toch zit ik op 2539 verbande calorieën
Zucht.... in dagen geen gram afgevallen (of aangekomen) terwijl ik niks anders doe en zelfs extra water drink.. Maar toen ik net naar de wc ging begreep ik het ineens..... ongesteld en dus extra vocht vast aan het houden
Dames, ik breek even in om jullie heel veel succes te wensen. En een tip: neem rustig de tijd om uit te zoeken welk dieet/welke voeding voor jou werkt. Dat is namelijk per persoon verschillend. Zet hem op
Lag een beetje laat op bed gister, wel veel in kunnen ruimen en zit vandaag heerlijk in de airco . Even een rondje gelopen maar het was nog niet zo heel warm. Vanochtend was het ook heerlijk om te fietsen! Ben sinds zaterdag 1,1 kilo kwijt! Zo blij mee! @madameV goed hoor dat je geen ijsje hebt gehaald! Ik zwicht toch altijd wel voor een waterijsje of softijsje Goed dat je gisteravond nog bent gaan fietsen en best een stukje nog! @Micera gelukkig voel je je weer wat beter! Was het sporten een beetje te doen gisteravond? Buiten begon het wel lekker te waaien, was heerlijk! @Arian welkom! Wil je ook in de tabel? Bij jou hoeft er niet heel veel af maar snap dat het lastig is als dat laatste stukje niet wil lukken! Hoe ging het op schoolreisje? Erg warm zeker of woon je in het noorden? @Cloud9 goed bezig!!! Op warme dagen thuis zit ik zo op de 3 liter. Drink per keer een halve liter flesje leeg. Nu op mijn werk is de airco aan en daar drink ik ongeveer 1,5 liter en thuis nog een liter @Fortunae nog gewogen vandaag? @Logan jij hebt ook een fitbit toch? Ik ook maar ik heb hem met warm weer weinig om en ik kijk eigenlijk nooit in de app @RoGiJuLi hopelijk is er straks na je menstruatie dan wel wat af! @IkbenTess dank je wel!
Even spammen hoor Wel een beetje scheef Man heeft gisteravond meteen laminaat gelegd Nog wat dingetjes afwerken en nog wat dingetjes afronden met de keukenzaak, behalve die kast geen grote dingen en de keuken is al prima te gebruiken