Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Lekker bezig dames!

Ik heb niet meer gewogen en dat ga ik ook zo houden tot volgende week. Hou voor het schema dus het gewicht van donderdag aan 104.5
    Donderdag wel de mist in gegaan, moe echt moe en de oudste 2 plus man op bed, jongste huilerig behalve op schoot, dus zelf wakker moeten blijven. Dat resulteerde in teveel moaom of hoe dat ook heet. En dat nadat ik een bak fruit op had.

Nu dus weer met goede moed vooruit! Geen snoepjes vandaag voor mij! Wel lekkere meloenen!

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Voor de tabel, ik ben gelijk gebleven

3. Logan

Logan Niet meer actief

Sterkte vandaag @Cloud9 ! En netjes 100kilo! Nog 100 gram en je zit op twee getallen voor de komma :) Dat vond ik zóóó fijn!

@madameV goed zo! Loslaten is soms ook beter.

@Arian ik zou je witte bollen met hagelslag (jammie) vervangen voor iets van yoghurt, kwark, havermout... het is een best aantal calorieën terwijl de rest heel netjes is

Lekker @Victoria30 ! Chinees hmm. Tevreden met de woonkamer?

@Fortunae Misschien helpt het als je een voorgesneden paprika oid in de koelkast hebt? Ik herken die snaaizin namelijk en als ik gemakkelijk iets kan pakken doe ik dat.

Voor de tabel. 79. Grom. Gister uit eten was heerlijk maar voorlopig voor t laatst. Werd helemaal beroerd wakker, alsof ik een kater had :rolleyes:

Fortunae vindt dit leuk.
  4. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Dank je wel, nu onderweg in de auto. Het weer is er helaas ook naar, het regent.

5. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Ik was vanochtend ook echt zeer blij met de 100kg. Hopelijk inderdaad er gauw ook onder!

Logan vindt dit leuk.
  6. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik weet het haha.. Maar was verder niet echt iets in huis. ;) Enzo lekker haha.. Maargoed. Weekends heb ik het altijd zo moeilijk... Bah!

7. Logan

Logan Niet meer actief

Herkenbaar :D Ik kan het bij een ander altijd zo goed zeggen haha.

8. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Goh, ik was even een paar dagen wat druk en dus had ik 6 pagina's bij te lezen! Dus niet alles onthouden, maar wel reacties van blije mensen die weer af zijn gevallen en een prachtige keuken voorbij zien komen!

Voor vandaag;
    O: 2 meergranen boterhammen met filet american
    T: Banaan
    L: 2 meergranen boterhammen smeerkaas
    T: Halve komkommer
    A: Nog geen idee.

Voor de tabel;
    Start: 96,2
    Huidig: 95,5
    Streef: 68

Oh, mijn lengte is 1,71 trouwens :)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ben aangekomen deze week haha. Tja had niet echt anders verwacht, heb mezelf ook vreselijk laten gaan gisteren.
    Niks aan de te doen. Twijfel nog of ik überhaupt door zal gaan of niet. Kan de flow niet vinden.

10. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Komop! Je kan het. Een keer iets lekkers is geen punt, en een weekje wat minder ook niet.

@Arian, bedankt voor de tip.
    Ik heb weer een berg fruit en komkommer in huis, dus het komt vast weer goed!

Micera vindt dit leuk.
  11. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Sommige mensen hebben gewoon wat braintraining nodig. Elke keer dat je nee zegt tegen iets ongezonds ben je eigenlijk aan het trainen. Nieuw gedrag aanleren kost tijd. Geef het niet op.

12. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    @suus1983 niet opgeven! dat zou pas zonde zijn. toevallig las ik gisteren een blog van een dietiste (optima vita) die zich zo nu en dan ook eens helemaal laat gaan, zij vertelde daar ook bij dat echt iedereen dat wel eens heeft. Iedereen eet wel eens veel te veel, zo lang dat niet dagelijks of wekelijks voor komt, zal dat echt niet veel doen met je gewicht. En je hoeft jezelf ook echt niet alles te ontzeggen, het moet ook vol te houden zijn. Gun jezelf soms iets, maar geef niet op :)

Mijn dag is trouwens ook alweer overhoop gegooid haha. Mijn schema voor vandaag staat hier boven, het werd als ochtendsnack 3 kwart komkommer & als lunch een croissant en 2 plakjes ontbijtspek.

13. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier wordt het trouwens gourmetten vanavond, even gezellig met ons gezinnetje lekker tafelen en daar straks maar wat verantwoord vlees en lekker wat groente bij halen.

Cloud9 vindt dit leuk.
  14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik woog vanochtend 86,6 dus 1,3 eraf! :) Woog gister trouwens 86,4.
    Twfijel of ik bij de Mac een kleine wrap en kleine friet neem of alleen een Caesar salade. Is die wrap lekker? Heb genoeg calorieën over dus dat is het punt niet. Zou wel een heel burgermenu op kunnen maar dat wil ik niet qua calorieën en junkfood ;)
    Beetje een tweestrijd dus hier ;)

15. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Kom op! Je kan het. Gaat met vallen en opstaan. Gewoon nu weer goed verder!

16. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Je zou ook lekker bis kunnen halen voor het gourmetten.

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Kom op meid je kan het! Ik ben deze week ook niks kwijt. Maar volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.

De wrap vind ik wel lekker bij de Mac!

18. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Wij hadden allemaal hoekjes. Ik een hoekje voor mijn computer, mijn vriend voor de zijne, tv hoek en speelhoek voor de kinderen. Ik heb alles open gegooid en tegen de muren aan. De kamer lijkt 2 keer zo groot (is 35m2 + open keuken)

Dat is dan ook best een afsluiter voor uit eten gaan.

Misschien nog een beetje onderzoeken wat bij jou past?

Ik sta nu vanaf de start - 1.9 Ik ben tevreden want mijn cyclus is op zijn einde. Ik heb nog stille hoop dat het met een paar dagen weer een sprongetje maakt.

Logan vindt dit leuk.
  19. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vind de wrap bij de mac altijd wel lekker :) @Snoopy1979
    Goed bezig!

@suus1983 kom op dame, je kan het! Je moet je gedachten even omgooien. When life knocks you down, do a burpee ;)

@Johanna01 eet smakelijk straks :D

Hier ongesteld geworden dus dat verklaart mijn gewichtstoename een beetje. De vorige keren knalde ik gelijk anderhalve kilo weer naar beneden dus dat hoop ik voor vandaag ook.
    Ik heb echt het idee dat hoe slanker ik ben, hoe minder last ik heb van de pcos. Mijn cyclus is dan netter :)

@Victoria30, klopt. Ik snap niet waarvan, ik drink geen alcohol en we hadden het allebei.

20. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Logan ook hier PCOS, ze zeggen dat dat het afvallen ook wat moeilijker maakt voor zover ik had gelezen, maar ik ben benieuwd. 2 kindjes mogen krijgen op de natuurlijke manier dus dat scheelt wel. Ik wil graag afvallen voor mijzelf, ik zit helemaal niet happy in mijn vel, maar ook nog een kinderwens in de toekomst. Heel even off topic hoor, maar wordt jij dan wel gewoon regelmatig ongesteld of ook niet? Ik had voor de zwangerschappen cyclussen tot wel 80 dagen namelijk. Nu een implanon die er woensdag na 7 maanden weer uit gaat, ben constant ongesteld.

En weer ontopic.. @Cloud9: Bis, wat is dat? :)

Deel Deze Pagina