Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Het was inderdaad een gekke vermoeiende dag.
    Helaas is mijn snoerloze reeks keihard mislukt vanavond. Na alle emoties alleen thuis zitten ging mis. Dus de door dochter gebakken Brownies zijn ver op
    En daarna bedacht ik me pas dat ik nog pelpindas in de kast heb liggen. Dat had 100x beter snaaiwerk geweest. Suf he!

@komkommersalade oh dat maakte mijn vader ook altijd! Lekker joh!

@REST, ben het alweer vergeten, sorry!

2. yaro

yaro Niet meer actief

Ik weet nu al dat ik morgen zwaarder ben dan vanmorgen Haha. Eigen schuld dikke bult, heb de hele dag te weinig gedronken en in de avond nog geprobeerd het in te halen.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    @madameV oh dat valt nog mee! Ja als het er echt niet lekker uitziet zou ik het ook niet eten. Jouw vriend is niet zo'n keukenprins geloof ik ;)

@yaro voor jullie ook spannend dus! Ze zijn wel relaxed dus komt goed. We zien het wel. Wil ook wel eens 's avonds een boek lezen en wil ook redelijk op tijd naar bed, dus zal best wel eens rond 22:00 met mijn telefoon (met vakantiebieb) in bed duiken :)

@Fortunae ach morgen weer oppakken, jammer van vandaag maar komt wel weer goed. Ik heb net een after eight en blokje witte chocola extra genomen en wat stophoestjes. Morgen maar een klein beetje balansen. Mijn man is eens een keer eerder naar bed dan ik en heb nu zin om heel veel lekkers te gaan eten, me weer even laten gaan. Maar ik doe het niet :thumup: Vraag me wel af of het misschien verstandig is om een keer bewust te doen als die drang er blijft. Of misschien maar beter van niet.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Best kans dat dat niet uitmaakt hoor. Meeste zal je vanochtend weer uitzweten en morgenochtend uitplassen. Of weeg je voor het plassen? (zou ik zelf dus nooit doen, dan ben je zwaarder :p)

5. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Vanochtend een stuk beter wakker geworden en voel me al weer een stuk fitter. Ga vandaag maar proberen om even aan het werk te gaan en weer netjes te eten (de laatste dagen was echt te weinig en ook te weinig gedronken). Kijken hoe dat gaat! Iedereen vast een fijne dag!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Fijn dat je je beter voelt. Succes vandaag! :)

Cloud9 vindt dit leuk.
  7. yaro

yaro Niet meer actief

@Cloud9 fijn dat je je wat beter voelt!

@Snoopy1979 ik woog gisteravond zwaarder dan de avond ervoor. Ja ik weeg veel te vaak Haha, maar ik raak er gelukkig niet gestrest van.
    Zo maar eens de schade bekijken.

Cloud9 vindt dit leuk.
  8. yaro

yaro Niet meer actief

Nou dat valt nog weer mee. Werd al wakker met een opgeblazen gezicht, wat bij mij vocht betekend. Had er letterlijk een zwaar hoofd in :roflmao: maar toch 100 gram lichter dan gisteren. Vandaag maar beter drinken.

Cloud9 vindt dit leuk.
  9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    @Cloud9 wat fijn dat je je weer beter voelt!

@yaro dacht al wel dat het mee zou vallen ;). Fijn hoor weer 100 gram eraf! Hier blijf ik hangen op 86,1. Hopelijk is er zaterdag wat af, we zien wel.

Cloud9 vindt dit leuk.
  10. yaro

yaro Niet meer actief

@Snoopy1979 dat zal vast wel toch. Dat is pas over 3 dagen. Wel warme dagen trouwens :(

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja vast wel. En wel warm inderdaad maar de vorige warme dagen viel ik juist goed af :)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier wordt het niks vandaag. Sta vanmiddag op een braderie dus ik gok op poffertjes en ijsjes met de kinderen ;)

13. yaro

yaro Niet meer actief

@Luuz lekker! Geniet ervan. Af en toe kan dat best.

@Snoopy1979 oh dat is dan weer handig Haha

Blegh.. ik heb behoorlijk buikpijn.

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hier gaan we het ook zien. De komende dagen. Geeft dit x vrijdag al door omdat ik vrijdagmiddag op vakantie ga een weekje. En ik neem de weegschaal niet mee haha. Dat word afkicken. Maar ook wel eens goed.

Mijn lijstje voor vandaag
    O vanille yoghurt
    T mueslireep
    L 2 boterhammen met kruidenboter uit de oven een groot stuk meloen en 2 gekookte eitjes
    T 2 rijstwafels
    A puree met wortelen en vissticks
    T appel

Hopelijk word het weer volgende week ook goed op vakantie. Met zijn warm weer heb ik weinig zin in snaaien etc dus dat komt goed uit haha

Victoria30 vindt dit leuk.
  15. yaro

yaro Niet meer actief

Lekker vakantie! Ik moet nog een paar weken wachten.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Boem...daar ging weer 400 gram in 1 dag :D:D

Gisteren alsvolgt:
    O: Yoghurt met havermout
    T: Appel
    L: ceasar salade
    T: banaan
    D: overschotel met spinazie/gehalt/ei/kaas.

En zo,n 2 liter water gedronken.

Vandaag
    O: yoghurt met havermout
    T: appel
    L: groene salade
    T: appel
    D: prei/kerrie/gehakt oven schotel.

En maar 4 bakkies koffie op en tot nu toe al 2 liter water op en dan drink ik vanavond ook nog wel 1,5 liter water thuis :)

17. yaro

yaro Niet meer actief

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier loopt de oudste nu naar de snackbar om de hoek :roflmao: we hebben honger en na een leuke en gezellige middag hebben de kinderen het dik verdiend. En mama eet gezellig mee vanavond. Zien we morgen wel weer.

madameV vindt dit leuk.
  19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Getsie. Hopelijk snel voorbij.
    Viel mee uiteindelijk. 1 blikje sinas en 1 pannenkoek. De oudste vond dat ik zo hard aan het werk was en hij had nog een euro over. Toen kwam hij ineens met een pannenkoek aanlopen haha.
    (Due euro heb ik hem stiekem teruggegeven ;))

madameV, Fortunae en Victoria30 vinden dit leuk.
  20. yaro

yaro Niet meer actief

@Luuz lekker! En lief van je zoon zeg!

Hier vanavond 100 gr friet gegeten met kipfilet en sla.
    Buikpijn inmiddels weg maar merk dat mijn lichaam vol stress zit.

Deel Deze Pagina