Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @Snoopy1979 haha knoeien zal wel meevallen. Maar ik ga toch echt wel wat snoepen! Knap hoor dat jij je zo kan inhouden met chocolade!

@Luuz mooi menu!

@Skatje goed gevoel hè als je ineens maat kleiner kan!

@Fortunae je ziet in ieder geval zelf in dat je zo niet goed gaat, dat is altijd al een belangrijke stap. Iedereen heeft wel eens een terugval! Gewoon weer met volle moed er tegenaan.

@ vakantie wij gaan naar een all inclusive resort dus ontzettende veel lekkere dingen. Ik mag van mijzelf met mate genieten. Doe meestal mee met ochtend gym en zwem erg veel dus vaak zit er na de vakantie er niks aan qua kilo's.

Victoria30 en Snoopy1979 vinden dit leuk.
  2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @Skatje heel herkenbaar. Die zenuwen had ik ook. Dat je gewoon bang bent voor jezelf. Maar bij mij gaat het eigenlijk erg goed en een x een dag smokkelen mag natuurlijk ook hè. Fijn dat je al in een l kon. Dat van broeken passen herken ik wel. En je bent zeker geen valsspeler die erbij probeert te horen. X Cheaten mag rustig. Hier is het ook als ik eenmaal begin blijft het niet bij 1 ding. Ik kan daarom beter dagenlang niks extra's nemen en gewoon in 1x zo'n cheat dag

@Fortunae goed dat je meteen weer terug bent! Volgende week is mijn dochter jarig. Ik ben daar ook een beetje bang voor. Niet de verjaardag zelf maar meer de taart die overblijft enz.

@Snoopy1979 wasmachine enz hebben we dan weer een apart hok voor aan de berging vast. Door de flizotrap komen we niet vaak op zolder is echt vakantie spullen dat soort dingen. Een van mijn beste vriendinnen en tevens nicht trouwt half sept. Ben ook ceremonie meester. Dat is ook zo'n goede stok achter de deur. Heb zelf bv al wel een leuk jurkje gevonden en hij zit ook niet te strak ofzo maar het zou gewoon mooier zijn als er nog net even 5 kg Af gaat. Nu nog op zoek na schoenen etc

Victoria30 vindt dit leuk.
  3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zit te denken wat we vanavond gaan eten... mijn man gaat zo boodschappen doen. Kinderen eten op een feestje en mijn man en ik eten dus samen. Wil dus iets wat de kinderen niet zo lekker vinden maar wij wel, maar wel een beetje gezond. Hm, zit te denken aan een tomahawk... italiaanse bol met tomaat, ui, ham, kaas en chilisaus! Niet heel gezond maar ook niet al te slecht toch? ;)

Ik vind het wel lastig, vandaag ben ik niet op de fiets ivm de regen, wandelen doen we waarschijnlijk wel vanmiddag. Maar mag daardoor dus veel minder eten, best balen ;)

4. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    @yaro wat fijn dat je nu een maat kleiner kunt kopen! dat lijkt mij zo'n fijn gevoel, ik kijk er ook al helemaal naar uit dat ik dat kan doen. Ik gun mijzelf geen nieuwe kleding omdat ik altijd grotere maten moet hebben, en dan nog bijna nooit iets pas.

@Skatje jij ook wat nieuws geshopt, leuk hoor! en wat fijn dat je nu op de 105 zit. Op de 100 binnen 3,5 week is inderdaad een beetje te gek, maar die komt vast ook snel in zicht :)

@Fortunae vervelend die snaaitrek, ik heb het ook sinds een weekje.. denk dat het toch door het starten met de pil komt bij mij. Maar gelukkig wel binnen de perken gehouden, met afvallen heeft het nog geen consequenties gehad gelukkig. Vanaf vandaag weer lekker normaal.

@Snoopy1979 klinkt lekker! of het ook niet heel slecht is weet ik niet, maar als het binnen je lijstje past zou ik dat gewoon lekker nemen.

Hier ook een paar dagen niet zo actief geweest, zoals ik al zei wat snaaidagen gehad waardoor ik de hoop even had opgegeven, ook 1,5 week niet kunnen sporten in verband met het wondje op mijn arm vd implanon, maar gelukkig kan ik vanavond weer. Dat speelde ook wel mee.

Lijstje vandaag;

O: 150 gram griekse yoghurt 10% vet + banaan
    T: Witte meegranenboterham met kiprollade (gewoon vleeswaren)
    L: Witte meergranen tosti met een plak jong belegen kaas + appeltje
    A: Nog geen idee
    T: Denk nog wat kwark, vanavond eindelijk weer een lesje TRX :)

5. Logan

Logan Niet meer actief

Over gesnaai gesproken, ik heb echt al een week steeds zin in van alles. Irritant gedoe...
    Ik heb alles bijgelegen maar ik heb geen laptop bij de hand dus reageren is wat onhandig

6. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Logan misschien dat het dan toch ook in de lucht zit haha. Begrijpelijk dat het via mobiel wat lastig reageren is hoor :)

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn lunch is veranderd, heb een tabouleh salade gehad.

8. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    @snoepy Is het niet een leuker idee om juist in Duitsland iets lekker te halen. Iets speciaals. Ga alleen niet voor die chocolaatjes met mint eromheen. Dat is niet te stoppen.

@madameV Woon je dan ook gelijk lekker privé?

@Skatje lastig om in te schatten of je dat gaat halen of niet. Als je zo lang stil hebt gehangen kan het in ene snel gaan.

@Fortunae Foei! Maar wel goed dat je weer terug bent gekomen in de groep. Hoe ga je het aanpakken deze week? Ga je extra mechanismes inbouwen?

@Skatje Herkenbaar dat uitspugen. Ik heb ook gehad dat ik mij even echt niet meer in kon houden (oudere toen geslaagde afvalrace) Eerst was ik naar de super gegaan voor een stapel snoep, na een paar happen zo iets van waar ben ik mee bezig? Toen heb ik
    alles open getrokken en in de afvalbak gegooid zodat het smerig en on eetbaar werd.

9. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Ik zat ook al te denken om wat mee te nemen op vakantie zoals wat Japanse mix of rijstwafels. Dan heb ik het bij de hand en grijp ik niet naar iets "slechts".

10. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Heb inderdaad ook de zenuwen voor de vakantie. Ben zo bang dat ik verleid wordt tot het eten wat ik eigenlijk nu laat staan. Zit er zelfs aan te denken om misschien toch de weegschaal mee te nemen...:$ Hopelijk sta ik sterk genoeg in mijn schoenen zodat de schade na de vakantie niet te groot is.

11. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Jammer dat het nu even niet lekker gaat. Het is ook gewoon erg moeilijk om de knop om te gooien en dan niet meer te snoepen. Misschien proberen als je snaai drang hebt om wat gezonders te pakken zoals de Japanse mix of gemengde (ongezouten) noten? Of misschien wat fruit? Ik heb vaak op de vrijdag zin in iets lekkers omdat mijn dochter dan vrij is in de middag en dan best soms een chippie of koekje mag. Dan krijg ik ook al zo'n trek in iets lekkers. Ik neem dan vaak een rijstwafel met een dun laagje chocolade. mmmm daar kan ik dan echt van genieten en laat ik het ook bij 1. Maar geef de moed niet op en gewoon weer door!

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @Victoria30 ik woon wel in een dorp maar wel een klein dorp met maar 1500 inwoners

Mijn lijstje voor vandaag
    O vanille yoghurt
    T aardbeien en meloen
    L uit wezen lunchen. Salade van carpaccio met zongedroogde tomaatjes pijnboompitten en gran padano
    t niks nog vol van de lunch
    A we gaan zo lekker patat eten
    T nog even zien

Vanavond laatste avond hier op vakantie. Morgen gaan we vlakbij huis nog even na een restaurantje maar na een week zo netjes mag het hè haha

13. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Cloud9 vindt dit leuk.
  14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Victoria30 vindt dit leuk.
  15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja is dat zo? Hoeveel calorieën zitten er dan in een solero?

Vanochtend weer 200 gram minder op de weegschaal. Whoopie :p

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    144 calorieën per 100gr en 1 ijsje is 68gr.
    Kom je per ijsje rond de 100 calorieën uit.

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb een vrije dag, helaas zoals altijd genoeg te doen. Moet Afrikaanse pasteitjes makeb voor schoolfeest dochter. Straks komt een schoonmaakster kennis maken, hoop dat het klikt! Wil zo graag wat hulp.
    Verder nog genoeg in huis te doen.

Menu:
    O: yoghurt met stukjes appel
    T: niks ( zit nu pas aan ontbijt)
    L: omelet met groentes
    T: stukjes komkommer en tomaat
    A: ? Kinderen willen patat geen idee wat ik ga doen. Misschien koop ik een maaltijd salade.
    T: shake

Vanavond bodypump en zal vast wel weer 20 km fietsen met brengen halen school.

Heb de hele week nog niet op de weegschaal gestaan, ga zondag pas wegen.

18. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Lovely83 klinkt lekker! Wat zit er in zulke pasteitjes? ik hoop ook voor je dat het klikt met de schoonmaakster.

O: 150 gram griekse yoghurt 10% vet + 30 gram jumbo roodfruit muesli
    T: Niets, ook ik zit nu pas aan het ontbijt.

Voor de rest van de dag moet ik even inspiratie op doen, zo meteen boodschappen doen maar ik weet het nooit.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oei ben gister een beetje de fout in gegaan. Heb me niet helemaal laten gaan en deed het wel bewust, maar nadat ik het op had was ik er niet helemaal blij mee. Ben er niet door aangekomen, vandaag ga ik dan maar weer eens balansen ;), en dan hopelijk zaterdagochtend onder de 85!

20. yaro

yaro Niet meer actief

@madameV wat houd jij je goed tijdens vakantie zeg!!

@Snoopy1979 gelukkig ben je er niet door aangekomen.

@Lovely83 oh dat klinkt heel lekker!

Sorry voor wie ik vergeet.

Hier gaf de weegschaal -400 gram aan sinds maandag. Gaat prima dus. Ik heb mij laatst wel redelijk in kunnen houden met chocola. Maar heb mijn vriend mee laten eten. Merk wel dat ik ongesteld ben. Meer trek in lekkere dingen en mijn gezicht ziet eruit alsof ik 3kg chocola heb gegeten (pukkels dus). Blegh.

Vanmorgen stond de teller trouwens op -13,9. Wie weet tik ik morgen de -14 wel aan. Dan komt de 15 ineens dichtbij.

Deel Deze Pagina