Vanochtend gewogen en nu 97,3! Gaat echt lekker maar ben bang voor vandaag. We hebben een feestje met BBQ en ik hoop dat het goed gaat komen maar ben bang met al dat lekkers dat het mis gaat. Hopelijk ben ik sterk genoeg om minimaal te nemen.
Hier hetzelfde verhaal. Ik probeer iig dan vanochtend niet teveel te eten. Gisteren onverwachts naar de wok en 's avonds nog een feestje van een vriendin die is geslaagd. Heb niet per se veel gegeten maar wel 2 wijn, 2 cocktails en een ijsthee op dus ik ben benieuwd wat de schade is.
Goedemorgen! @madameV wat balen, snap je gevoel. Knuffel voor jou. @Cloud9 komt vast goed, van een extra stukje vlees bijvoorbeeld kom je echt niet direct aan. Ik zou vooral letten op de stokbrood met smeerseltjes bijvoorbeeld. Mijn dochter heeft haar kinderfeestje, een high tea en heb ook voor mijzelf gereserveerd. Af en toe lief zijn moet kunnen. Rest van de dag eet ik gewoon gezond.
Zijn onderweg naar de camping . Woog vanochtend 84,4! Nu de komende week goed volhouden! Gaan misschien wel eerder naar huis als het weer wordt zoals ze voorspeld hebben (woensdag t/m vrijdagmiddag regen en onweer). Maar we zien wel, hopelijk valt het mee. Voor iedereen die gaat bbq-en enzo succes met niet teveel eten @Luuz Beterschap! @madameV oh even een dipje, lekker genieten en daarna weer oppakken! @Lovely83 heerlijk een high tea, lekker genieten! @Skatje wat balen! Toch denk ik dat je met wokken ook snel teveel calorieën binnenkrijgt. Als ik van tevoren bij een bbq te weinig eet heb ik teveel honger en ga dan juist veel eten, dus ik probeer wel redelijk normaal te eten dan.
Hier gaat het gelukkig ook weer beter. Had gisteren echt even een rotdag. Om het nog leuker te maken gisteren gewoon bij de KFC gegeten haha, maar het paste binnen de calorieën en ik vond het lekker. Was vanmorgen 94,3 dus goede hoop voor maandag. Vandaag weer een balansdagje, morgen lekker een lesje TRX dus komt helemaal goed. O: 160 gram griekse yoghurt 10% vet + 35 gram muesli rood fruit T: x L: Witte meergranen boterham met een gebakken ei en een beetje geraspte kaas er over. T: Evergreen koekje A: Nog geen idee.
Vanmorgen gewogen op mijn nieuwe weegschaal. Is even balans vinden hoe ik dat het beste kan doen. In de zwaarste houding kom ik uit op 107,5. Dat is -1 ten opzichte van vorige week en -5 totaal Op naar volgende week. Weer een kleding ding, de jas heb ik terug gestuurd omdat hij toch niet helemaal zat zoals ik wilde. Maar ik heb nu een jurk aan waar ik echt verliefd op ben. Ze hebben er nog 1 liggen 3 maten kleiner. Dat zou dus een doel jurk kunnen zijn om op mijn kleding pop te exposeren om mij te motiveren. Maar ik ben zo bang dat ik er weer met de pet naar gooien. Twijfel...
@Skatje heb je ook laat gegeten? Dat zorgt bij mij altijd voor aankomen. @Victoria30 zou je dan 2kg in een paar dagen afgevallen zijn? Want na het ziek zijn was je toch weer op -3 totaal? Wanneer ben je deze weegschaal gaan gebruiken? Ik zou persoonlijk niet nog zo'n jurk halen als je twijfelt. Ik heb bijv ergens een keer bij een enorme uitverkoop een broek gekocht van 99,- voor 5,-. Zat geen knoopje meer aan en een oude collectie. En die was 3 maten kleiner dan ik toen droeg. Heb hem meegenomen met het idee dat het een absoluut koopje was en ik hem ooit zou willen dragen. Nu pas ik hem. Maar het is mij vorig jaar, toen ik hem kocht, echt niet gelukt. Maar voor die 5 euro was het ook totaal geen teleurstelling. Had ik iets duurs gekocht als doel dan was ik waarschijnlijk van teleurstelling alleen maar meer gaan eten vanaf het moment dat het duidelijk niet ging lukken. Uiteraard kan dat voor jou heel anders zijn hè, uiteindelijk weet jij wat jou het beste motiveert. Dit is alleen mijn ervaring. @Johanna01 wat fijn dat het weer goed gaat! @Snoopy1979 veel plezier op de camping! Hopelijk gaat het weer beter worden dan voorspeld. Wat goed van je gewicht! @Lovely83 wat leuk een high tea als kinderfeestje! Veel plezier en lekker van genieten. Hier nog geen zin in het buurtfeest. Hoop ook dat er iets is dat ik kan eten. Glutenvrij dan. Scheelt wel dat ik dus al geen stokbrood met smeersels kan eten. Weegschaal was ondanks laat eten nog wel lief voor mij. -1kg in 5 dagen. Dat wordt maandag sowieso het -10% speldje in ontvangst nemen en mijn 1e cursus doel behalen. Dan moet ik weer een nieuw doel bedenken. Voor thuis was dat -15kg, maar ik zit nu op -14,5 dus wie weet lukt dat nog voor mijn vakantie. Op de cursus zou ik nog ruim 4kg moeten voor de -15 (ben daar later begonnen en was dus al lichter toen en ik weeg daar Savonds met kleren en schoenen aan).
Ik heb trouwens ook een nieuw doel gesteld, maar of dat haalbaar is..? Ik wil graag op mijn verjaardag 14 augustus 90 kg wegen. Of dat nu 90,9 is maakt niet uit, als het maar in de 90 is. Vanmorgen woog ik 94,3 kg.
Dit zou haalbaar moeten zijn denk ik. Maar ga je tussendoor nog op vakantie? Dat zou het moeilijker maken maar verder een reeel doel!
@yaro vocht. Ik zat al op de 108,5 de week ervoor. Toen kwam ik ineens even snel aan zonder te zondigen. De oude weegschaal is gaan slijten van het vele gebruik de afgelopen weken, hij staat scheef doordat de dopjes niet meer gelijk zijn. Ik was ook verbaast en heb gechecked of de weegschaal wel betrouwbaar genoeg was. Maar uit de testen komt een veel kleinere fout marche dan er bij mij ineens weg valt als ik ze naast elkaar houd. De jurk heeft 70% korting. Dus ook best wel een koopje, al is het wel duurder dan 5 euro Wat fijn dat die broek goed zit, dat is een best tricky kledingstuk. Wel lastig dat savonds wegen dan. Is maar net hoe je dag is gelopen. Ga je telkens met dezelfde outfit?
@yaro, nee ik ga tussendoor niet op vakantie. In het weekend van 1 augustus krijg ik wel een fiets met zitjes, dus kan ik eindelijk gaan fietsen met de jongens. Het is denk ik wel 2 jaar geleden dat ik voor het laatst gefietst heb, dus dat zal ook wel aan gaan tikken dan. Om bijvoorbeeld naar de stad te gaan moet ik naar Leeuwarden, en dat is 7 km fietsen. We willen dan ook in de vakantie veel gaan fietsen.
Ah dat verklaard het! Dan is het alsnog een koopje Haha. Ik probeer elke week nu met korte broek tot de knie en slippers te gaan Haha. Tot nu toe kwam dat goed uit met het weer. Maar na de zomer betekend dat extra gewicht.
Lees alles mee maar sorry dames even weinig reactie op jullie gaan mijn kant. Heb net wel even mijn kop uit het zand gehaald en me aangemeld voor weight watchers online. Ik ga vanavond nog lekker patat eten en dan start ik morgen. Hopelijk helpt het ook bij mij dat ik ervoor moet betalen haha Zal morgen Snoopy ook mijn gewicht doorgeven. Zal wel 82 zijn gok ik
Geef jij trouwens borstvoeding? Zo ja bereid je dan voor dat je veeel moet eten met weight watchers. Dan heb je gewoon veel meer nodig.
Met hoeveel voedingen val je nog in die categorie? Ik geef nog maar 2 a 3 x bv. Daarnaast krijgt hij gewoon drinken.
Ik heb mij de hele week verstopt. Maandag woog ik 66.2 en ik was helemaal blij. Vanaf toen ging het fout... Deze twee weken staan op de agenda 4x bbq', 3x uiteten en 2x lunchen buiten de deur. Ik durf serieus niet op de weegschaal te staan, ondanks dat ik echt probeer op te letten. Ik ga zo even rustig bijlezen en reageren. Tijd om mijn kop uit het zand te halen. Hoe doen jullie dit met dit soort gelegenheden? Ik ben echt een gezelligheidseter en dit is precies mijn zwakke punt .