@Treez leuk wildlands! Alhoewel ik het oude park wel enorm mis, vind ik het erg mooi gedaan. Jammer dat er geen bodypump meer in de buurt is, altijd een fijne groepsles aangezien alle spieren aan de beurt komen. @yaro is ouwehands dierenpark leuk? Wil binnenkort ook even naar dierentuin met de kinderen. Ik heb lesje bodypump erop zitten, ben trots heb veel met 5 kilo gewichten gedaan!
Wat gaan jullie snel Ik las iets over bodypump, doe ik ook. En cxworx, dat is ook een van mijn favorieten. Leuk idee, die knoopjes! Ik heb geen echte beloningen, in eerste instantie wilde ik een reep Tony kopen bij 75 kilo maar nu dat nadert ga ik het zonde vinden. Voor de lijst, 77.6
@Lovely83 daar mag je zeker trots op zijn! Ouwehands vind ik erg mooi. @Logan je bent er bijna! Goed zeg!
Wat leuk dat ze dit organiseren van karakter! De panda's lijken mij echt geweldig. Wildlands is niet druk. Het is groots opgezet, waardoor het ook niet snel druk voelt. Daarnaast heb ik het idee dat het ook niet geweldig loopt. De entree is absurd hoog. Wij hadden kaartjes gewonnen, dus voor ons een goedkoop dagje .
Ja Ouwehands is een leuk park. Zelf vind ik Amersfoort en burgers zoo erg mooie parken. @yaro tuurlijk moet het budget het ook toelaten om jezelf dingen te gunnen. Ik ben ook echt van de sale ( koop eigenlijk alles in de sale ) en marktplaats. Maar wil er wel voor waken dat ik er zelf ook leuk bij loop en niet alleen mijn kinderen. Maar goed het is dan ook mijn beroep. Daar sta ik de hele dag tussen de spiegels. Als we het daarover hebben vrijdag de 28e begin ik weer. Wel weer zin in. Mijn doel was eigenlijk hetzelfde gewicht als voor de zwangerschap maar dan moet ik nog 2.5 kilo dat gaat niet meer lukken. Maar ik ben wel weer positief herpakt. A is ruim 8 weken en toch alweer 13.5 kwijt van de 16 aangekomen kilo's. Iedereen succes de komende week
De oude dierentuin had ook zeker zijn charme, maar ik vind het wel erg mooi gedaan. Ik denk dat de dieren ook veel meer ruimte hebben nu. ik heb echt jarenlang gebodypumpt, maar wij wonen nu in een gat zonder sportschool . Toevallig wordt er wel bootcamp in een natuurgebied in de buurt gegeven en dat is ook een fijne les. Veel krachttraining met lichaamsgewicht, maar we nemen ook vaak kettlebels en losse gewichten mee.5 kilo is inderdaad netjes! Ik was nooit zo krachtpatser haha.
Vond het ook best moeilijk omdat ik best een vleeseter ben. Gelukkig had ik van te voren bepaald wat ik mocht eten en ook aan mijn man verteld. Dat hielp mij wel om in te houden.
Dat is wel handig @Cloud9. Bij mij is vooral speklap een struikelblok. Vind dat zoooo lekker maar is oh zo slecht. @Treez oh bootcamp is ook gaaf! Zou het graag eens proberen maar durf niet Haha. @madameV ja als je tussen de spiegels werkt snap ik het wel. Je bent al ontzettend veel afgevallen sinds de bevalling. Goed hoor!
Dat vind ik wel een goed idee. Ik denk dat ik van mezelf twee stuks vlees mag, twee stukjes stokbrood met kruidenboter en verder aan het groenvoer. Gelukkig ben ik dol op sla!
Vaak werkt dat wel het beste ja. Van tevoren bepalen. Dan hou je je er ook makkelijker aan. Mijn lijstje van vandaag O vanille yoghurt T appel L 2 boterhammen met pindakaas en een gekookt ei T 2 rijstwafels A gekookte aardappelen met bloemkool en een a la minute lapje. Heb precies mijn dagpunten op voor vandaag bij ww. Misschien vanavond nog een paar aardbeien maar fruit kost geen punten. Ik zie het wel zitten zo
@Cloud9 ja die eet ik ook niet meer. Maar oh wat kijken ze mij aan als ze op de bbq liggen. @madameV wat goed! Ik ben heel benieuwd wat WW jou gaat brengen. Plannen bij zulke uitjes is vaak wel het beste ja.
Ik kan het even niet zo goed bijhouden hoor . Zit net even alleen maar zometeen komt schoonzus terug van het afwassen dus leg ik mijn telefoon weer weg . Zijn met de tent weg in de Eifel in Duitsland. Heerlijk hier en hopelijk blijft het nog redelijk droog, we zullen zien. Net gebarbecued en heb een braadworst op, gegrilde paprika, gepofte aardappel, sneetje stokbrood en tzatziki, oh en een marshmallow. Netjes toch? Zit vandaag best goed denk ik, heb nog niets in myfitnesspal ingevoerd, ga ik straks doen, hoop dat ik het goed ingeschat heb Vandaag gezwommen en heb al ruim 9000 stappen gezet dus ook wat dat betreft wel goed bezig. Straks nog even een klein stukje wandelen denk ik in mijn eentje. Houd best van mijn rust maar zo kamperen met zwager en schoonzus bevalt prima, valt niet tegen. Ze zijn ook vrij relaxed dus dat is fijn. Oh wat beloning betreft, die knoopjes vind ik een erg leuk idee maar ik dacht al, wat moet je er dan mee . Ben zelf niet creatief dus niet echt iets voor mij. Verder doe ik alles nu ook al, ook al voel me niet helemaal geweldig in bikini, ik doe het wel gewoon. Vandaag dus voor het eerst met schoonfamilie maar voelde me best op mijn gemak.
Oh en speklapjes vind ik echt heel erg vies, dus dat scheelt Ik heb trouwens gister witte chocola gekocht en de mannen zijn tussen de middag warm gaan eten vandaag. Ik heb nog niets van de chocola op en tussen de middag gewoon een kaiserbroodje gegeten
Wildlands lijkt me erg leuk, zal best een beetje de oude dierentuin missen, maar de ruimte voor de dieren lijkt me erg mooi. Kunnen korting krijgen via eurosparen dus misschien eens doen in het najaar. Zomer zit al ver vol gepland
Oh mijn luchtbed is echt lek maar heb heerlijk geslapen op een paar dekens. Nu nog van mijn schoonzus 5 handdoeken erbij dus dat komt wel goed . Morgen even kijken voor een nieuwe luchtbed. Hebben ze hier op de camping ook, dezelfde als van de Action maar dan voor 21 euro ipv 7
Heb je een beetje een leuke camping gevonden daar? Wij kwamen regelmatig op een camping nabij Koblenz maar met kinderen is die niet zo leuk. Add: wat irritant dat jouw bed lek is, dat slaapt echt verrot.
Ja ik vind van wel, staan op het Prümtal. Niet zo heel groot, wel ruim. Verwarmd buitenzwembad en riviertje wat naast de camping stroomt, vanmiddag visjes gevangen met een net. Groot sportveld. Sanitair is erg netjes en schoon met sn papier en zeep. Dat heb je in Frankrijk meestal niet (wc papier en zeep). Mooie omgeving ook, je zit in het dal van een bos en vanaf de camping gaat er een pad omhoog, ga daar straks even kijken denk ik. Zit nu weer alleen, jongste is een beetje ziek (we denken/hopen door vermoeidheid) en slaapt nu gelukkig, de rest is even vissen bij het riviertje. Ga nu myfitnesspal even invoeren.
Wat balen van je luchtbed @Snoopy1979 lijkt mij super gaaf om met een tent op vakantie te gaan. Misschien ooit Haha. Ik ben benieuwd wat myfitnesspall zegt. Klinkt alsof je netjes gegeten hebt. Hier chinees gegeten. En ik ben zo druk geweest dat ik om 15.00 uur tot het besef kwam dat ik nog niks gedronken had tot dan. En toen was ik net op weg mijn zoontje halen. Toen ik om 17.00 uur thuis was maar snel gaan drinken, maar inhalen kan ik de schade niet meer. Ik hoop alleen dat ik morgen niet teveel zwaarder ben dan vandaag want dan is mijn weegdag.
Lijkt mij ook dat je goed bezig bent @Snoopy1979 @yaro het is wel even uitvogelen. Maar dat komt vanzelf. Vul jij boter en olie wel of niet in? Daar lees ik verschillende dingen over. Heb nu tot donderdag al ingevuld haha. Wel makkelijk voor de boodschappen morgen. En kan altijd nog een beetje switchen maar zo heb ik een beetje een leidraad. Bij ww is een vrieslollie 2 pt. Van de 30 die ik mag op een dag. Bij fitnesspal 30calorieen van de 1400 die ik mocht. Wat een verschil. Bij myfitnesspall at ik er soms zo 5 maar dat zal ik nu niet meer snel doen haha. Morgenavond ook afspraak in de sportschool voor een soort van programma/planning. Wou eigenlijk vandaag ook gaan maar waarschijnlijk hebben vriend en ik vrijdag iets verkeerd gegeten ( krijg je van dat Cheaten ) gevolg hij gister de hele dag overgeven en diarree en toen ie een beetje opgeknapt was begon ik gisteravond. Was vandaag dus nog zo slap als een vaatdoek dus vond dat sporten wel ff mooi.