Knop om, afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fortunae, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Yes. -1.5 deze week. Dus nu 76.1 dat maakt -4.7 vanaf mijn Weight watchers avontuur nu 4 weken gehad. Daarvoor al langer bezig zelf. A is nu 12 weken. Van de 16kg die er aan was gekomen. Nu totaal -18.2 eraf erna. Happy

Fortunae, Pompoen en Cloud9 vinden dit leuk.
  2. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @madameV Wauw! Wat goed zeg! Een goeie week voor jou! Je kan trots zijn op zoveel verloren kilo's!

3. Logan

Logan Niet meer actief

Wat super @madameV! Ik dacht altijd dat weightwatchers zo'n onzin iets was maar door jou heb ik gezien dat het zeker wel deugt. Respect hoor, je mag trots zijn

4. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    @madameV wat goed zeg, wat zal jij nu een fijn weekend hebben!!!!

Net zelf ook gewogen en voor de lijst mag er 93,5 kg genoteerd worden! Ben er erg blij mee aangezien er in de vakantie dus nog steeds gewicht af gaat. Ga vol goede moed zometeen de derde week vakantie in!

5. yaro

yaro Niet meer actief

Cloud9 vindt dit leuk.
  6. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    @Cloud dat is zéker netjes! Je bent toch gewoon maar mooi weer een kilo afgevallen! Dat gaat goed:thumup:

Hier is t slecht weer, zo somber ziet het er buiten uit:( Kleine man was vroeg op dus we hebben een lekker lange dag:p Al gekleurd en gekleid, nu lekker spelen.

Cloud9 vindt dit leuk.
  7. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Lekker @madameV, daar die je het voor!
    @Cloud9 is ook zeker niet slecht!

Hier vanmorgen op de weegschaal gaan staan en ik zit tot nu toe op 1.6 eraf. Maandag een week bezig dus ben benieuwd of we die 2 kilo redden deze week. Moet zeggen dat ik ook wat vocht van de zwangerschap kwijt ben geraakt deze week, want kan mijn trouwring weer om, dus geheel eerlijk zijn mijn kilo's niet.

Doe wel elke avond wat krachtoefeningen en let erop dat ik alleen gezond eet (1 ik geloof niet in echt dieeten 2 ik geef bv dus voorzichtig aan)

Voor 1 sept wil ik het liefste 5 kilo kwijt

8. Pompoen

Pompoen Actief lid

25 okt 2015
    446
    121
    43
    Wow goed zeg :D @madameV ga zo door!

Ik woog voor m'n 1e zwangerschap 62, en vooral na de laatste is er veel meer blijven plakken dan nodig was. Hoogste was 74.

Vanmorgen een lesje dance fitnes gedaan en gezwommen met de kindjes. Gisteren 20 min crosstrainer en lesje Bodypump gedaan en dat voel ik wel vandaag.

En dit heb ik allemaal gegeten:
    O: havermout met rijstmelk
    T: 60gr tonijn (op water basis)
    L: zacht volkoren bolletje met 1 knakworstje klein lepeltje mayo
    T: 100gr worteltjes met humus
    A: aardappelschijfjes uit airfryer (daar heb jk er echt maar 3 van gegeten ofzo) snijboontjes, 1 Visstick, en een half uitje en uitgeperst teentje knoflook gebakken. Klein lepeltje mayo.
    T: bakje 170 gr Griekse yoghurt 0% met lepeltje honing en handje walnootjes
    Drinken, alleen water.

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Bedankt dames! Inderdaad een super begin van de dag. Niet van het weekend want ik werk altijd op zaterdag maar dat maakt de euforie niet minder.

@Logan idd het deugt zeker. Het is ook echt geen dieet te noemen want eigenlijk is er niks dat je niet mag en je maakt zelf je keuzes. Zolang je de goede keuzes maakt kun je echt veel eten op een dag.

Ben benieuwd straks weer naar het lijstje. Volgens mij zijn wr allemaal goed bezig dames.
    Mijn lijstje vandaag:

O boterham boterhamworst
    T Optimel kwark mango passievrucht
    L boterham boterhamworst boterham filet americain
    T Pijnenburg zero
    Als kip kerrie met rijstpannetje een Weight watchers recept.
    T komkommer met magere kwark dipsaus, 3 gevulde eieren, 2 plakjes boterhamworst met augurk, toastje filet americain toastje eiersalade en wat ringling chips.

Klinkt erg maar allemaal netjes over na gedacht en valt zelfs nog binnen mijn dag punten doordat mijn avondeten zo'n gezonde keuze was.

yaro vindt dit leuk.
  10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Goed bezig allemaal! Wij zijn nu op de camping waar we een week zullen blijven. Bij de supermarkt wel wat lekkers gehaald maar niet teveel en wil daar deze week mee doen. Vandaag 15000 stappen gezet terwijl we toch ook veel gereden hebben. Op een werkdag als ik dus veel op kantoor zit en in mijn pauzes 50 minuten loop kom ik altijd rond de 8000 stappen uit. Heb omgerekend dus zo'n 1,5 uur gelopen :). Zijn voor het avondeten nog naar het strand hier geweest, echt heel mooi (Bretagne) en veel mooie schelpen gevonden. Mijn man is nu naar het hoogtij aan het kijken :)
    Vandaag bij de chambre d'hôtes ontbeten en heb een vies klef croissantje op, een madeleine cakeje en een stukje stokbrood met boter. Tussendoor een banaan, als lunch een sesam stokbroodje met camembert en sla en wat cola. Daarna volgens mij urenlang niets (tussen 12:30 en 19:30, kan even niet bedenken wat ik dan gegeten zou hebben :cool:). Avondeten was stokbrood met knakworstjes en wat stokbrood met zoute boter. Lekker gezond dagje dus vandaag :p maar qua calorieën denk ik dat het nog wel meevalt.

madameV vindt dit leuk.
  11. yaro

yaro Niet meer actief

@klaver85 wat goed! Hoop voor je dat je de -2 haalt voor morgen.

@Pompoen klinkt als een lekker actief dagje!

@Snoopy1979 geniet ervan!

@madameV fijn dat je zo kan 'spelen' met wat je gaat eten hè. Ik heb ook niet het gevoel dat het een dieet is.

Hier vandaag weegdag ingepland. We gaan straks weer weg tm zaterdag.
    Gewicht is 87,0

Dat betekend -200 gram ondanks dat ik echt enorm slecht gegeten heb. Ben nog verbaasd Haha.

madameV vindt dit leuk.
  12. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik ga alles nog bij lezen zodra ik de tijd heb. Ik vind het lastig om nu een post te schrijven eigenlijk. Ik heb deze week een flinke terugval gehad. Durf nu niet te wegen want het voelt alsof het over kilo's gaat die er weer aan zijn... Zo zonde, ik ben echt teleurgesteld in mijzelf. 1 van de moeilijkste dingen in het leven vind ik dat alles voorbij gaat. En ik vond mijn eerste pluk grijze haren. En ik ging helemaal aan het denken....

Vandaag heb ik het weer opgepakt en gaat het wel okey. Nu weer even doorpakken. Zo zonde...

13. Jolandaa

Jolandaa Actief lid

14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Ik meld me weer hoor. Vanaf vandaag ga ik serieus diëten.

Heb een shakedieet voor 10 dagen besteld bij body en fit heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

14. Cin1985

Cin1985 Bekend lid

5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    NULL
    Goeiemorgen meiden! Wat zijn we goed bezig allemaal!! Ook jij @Victoria30 !! Want je gaat er nu weer vol voor! Ff een dip is niet erg, als je de knop weer om kan zetten ben je goed bezig! Go girl!

Hier tevreden voor deze week. 1.8 eraf!!!! Dus voor de lijst @Snoopy1979 : huidig gewicht: 104.1 in totaal eraf 4.8! En dat in 2 weken tijd, dat motiveert:D

Nu officieel nog een week vakantie, maar vandaag alweer hard aan de slag met het inrichten en inruimen van de klas met m'n nieuwe duo. Afgelopen week al veel administratief voorwerk verricht, dus hoop dat er ook nog een dag of 2 niet naar school gegaan hoeft te worden, we zullen het zien! Vanaf volgende week wordt 't voor mij wel weer extra lastig; traktaties die voorbij komen, vergaderingen met lekkere koek... maar daarom ben ik in de vakantie al gestart. Zodat ik al een ij het goede ritme zit. We gaan het gewoon volhouden met z'n allen:thumup:

madameV vindt dit leuk.
  15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!

Vanmorgen gewogen; 61,9 :D Nog steeds enorm last van de peesontsteking in mn hand, dus eten is sowieso lastig. Valt me nog mee, ik ben tot nu iets losser geweest qua gezond eten.

Op dit moment zit ik aan een schaaltje griekse yoghurt met mandarijn. Vanmiddag ga ik met de kinderen naar het strand en neem voor hun gewoon broodjes mee, voor mij maak ik een salade met yoghurtdip. Vanavond word het groentesoep of nasi uit de vriezer. Tussendoor zie ik wel. Heb nog een koelkast vol met fruit, dus denk dat ik een smoothie maak als we terug zijn.

Zal even bijlezen. Onverwachts weer een vol weekend gehad.

16. Logan

Logan Niet meer actief

Voor de tabel, 74,3! De rest kom vanmiddag of vanavond, drukke dag voor de boeg :eek:

17. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Vandaag iets erbij ten opzichte van twee dagen geleden dus nu 1,5 kilo eraf.

Straks rennen voor het eerst weer:rolleyes:

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @Jolandaa nee ik ben er niet bekend mee iig. Lijkt me ook aardig crashen net als Cambridge enz.

Allemaal goed bezig dames!

Ik had vandaag in de sportschool een meting. Zo negatief. BMI te hoog, en niet benoemen dat ie wel 2! Punten was gezakt in 2 maanden, vetpercentage véél te hoog, spiermassa véél te weinig. Dat ik in 5 weken meer dan 5kg kwijt ben benoemde die ook niet eens positief hij zei een halve kilo per week is gezond afvallen. Alsof ik niet gezond bezig ben. Bah ben er de hele dag chagrijnig van geweest. Maar goed me niet laten gaan in m&ms oid, wat ik eerst van plan was maar even mijn vriend gebeld en na de peptalk kon ik gewoon verder met mijn dag en ook met mijn dagplanning qua eten.

Mijn lijstje
    O afbakbroodje hagelslag en gekookt ei
    T niks
    L boterham boterhamworst, tomaten/paprikasoep appel
    T magere kwark
    A wrap pizza met kip en ui en saus van tomaat en paprika
    T magere kwark en Pijnenburg zero

Zet hem op dames deze week! Het gaat hartstikke goed. We zouden voor de gein eens moeten kijken wat we samen al af zijn gevallen in de afgelopen weken

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik ben vorige week zondag voor het eerst weer wezen hardlopen viel me niet tegen. Hoe ging het bij jou?

20. Jolandaa

Jolandaa Actief lid

14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    @madameV; Ja en nee, ik sla anders maaltijden over. Ik heb namelijk een hekel aan brood waardoor ik ga snoepen.

Deel Deze Pagina