Nahh wat stom @madameV ! Juist focussen op het goede hoor. Het kan allemaal niet in 1x en juist op de sportschool moeten ze dat weten. Stom gedrag!
@Jolandaa ik heb wel ervaring met de shakes, niet perse met een 10 daagse kuur. Totaal ben ik nu 29 kg kwijt waarvan er zeker 10kg in combinatie met shakes gebeurd is. Ik voelde mij veeeel fijner, achteraf omdat ik geen gluten verdraag. Maar het is niet gezond. Qua voedingsstoffen kan het niet op tegen evenwichtige voeding. En uiteindelijk kwam het mij ook wel de neus uit. Ben toen langzaam gaan afbouwen en de kilo's bleven er wel af. Maar kon de draad daarna niet weer vinden. Nu sinds ik weight watchers doe gaat het enorm goed. Ik denk dat het wel een goede manier is als het kortdurend is, als zijnde detox van een slecht voedingspatroon. Wel is het belangrijk dan een goed plan te hebben hoe je daarna verder gaat qua voedingspatroon. @Victoria30 wat balen van de terugval, maar wat goed zeg dat je het toch weer voortzet. Herpakken na een terugval is al een super overwinning! @Cin1985 wauw jij gaat hard zeg! @Luuz wat goed! Was het leuk op het strand? @klaver85 1,5kg is supergoed! Fijn zeg! @madameV oh daar zou ik ook van in de stress schieten zeg! Ook erg onproffessioneel vind ik. Gelukkig niet naar het eten gegrepen en je bent super goed bezig! Laat je maar niet gek maken door een chagrijnige sportinstructeur. Hoop niet dat ik iemand vergeten ben
Hier ons weekje weg afgekapt... werd voor de jongste allemaal teveel en die raakte compleet in paniek. Dus mijn schoonouders zitten nu in dat huis (moet iemand blijven omdat we op dieren moesten passen) die waren gelukkig onze achterban. Over bijna 2 weken gaan we nog 2 nachtjes weg met de oudste 2, dan gaat de jongste uit logeren. Vandaag een hele slechte dag met eten. Wij zijn vandaag een geregistreerd partnerschap aangegaan dus gebak gehad (2x oeps) en de bbq aangehad. Zonder brood dat scheelt al. Maar gebak was glutenvrij en dus enorme suikerbommen, nog meer dan normaal gebak. Maar ach, vandaag was het een beetje feest dus mag het Haha. Vanmorgen was ik wel lichter dan gisteren en was ik weer over de -15 heen, maar morgen sla ik maar even over hahaha.
@yaro, gefeliciteerd!!! En soms zondigen mag best hoor! Anderhalve kilo is ook prima, mogen niet klagen @madameV Och ik heb Evy er maar bijgepakt, zodat ik niet te hard van stapel loop en lesje 3 gepakt, ik loop het makkelijk uit, maar het voelt zo zwaar en log, terwijl ok van tevoren heel licht en makkelijk liep. Denk dat degene is de sportschool zich helemaal niet beseft dat je net bevallen bent. Je valt nu gewoon sowieso war sneller af, let je op je voeding al helemaal! Trek het niet aan en geniet van het feit dat je weer een stap dichter bij je doel bent!
@madameV Die zal wel een standaard riddeltje opdramman. Wellicht nog een poging doen om langer 'nodig' te zijn... Stom zeg! @yaro Jammer van de vakantie zeg! Gefeliciteerd Belangrijke dingen horen gewoon gevierd te worden. @Cin1985 Jeetje wat ga jij snel zeg
@madameV Ik snap dat je redelijk van je padje was na het gezever van de sportschool. Trek je er niets van aan want volgens mij doe jij het juist allemaal zo controleert en ben je juist niet aan het crashen, je valt gewoon af en dat gaat op dit moment wat sneller. Goed dat je dit niet je flow hebt laten aantasten en goed door bent gegaan! @yaro Jammer van je vakantie maar wel gefeliciteerd met het partnerschap! En ach, die gebakjes werk je er van de week gewoon weer af! @Cin1985 wat ga jij lekker zeg! Ons weekje Efteling is begonnen. Ik hoop dat als we zaterdag terug komen ik tov de vorige zaterdag nog het zelfde ben en dus niet aan zal komen. We zullen zien. Omdat ik toch wat onzeker ben voor de zekerheid de weegschaal mee zodat ik het in de gaten kan houden (hoe zo control freak) maar het houdt mij rustig in mijn hoofd.
@Cloud9 als je er rustig van word prima toch. Ik werd in de vakantie ook best gek van het niet hebben van een weegschaal. Dus die gaat de volgende ook gewoon mee haha @yaro balen van jullie weekje zeg. Waar had je dochter dan precies last van een soort heimwee ofzo? Gefeliciteerd met jullie partnerschap. Af en toe zon gebakje moet kunnen @Jolandaa misschien helpt het juist dat je je eten meer voorbereid. Dus van tevoren je dag indeling qua eten al maken en je daaraan houden. Door het met gezond eten te doen ben je denk ik uiteindelijk het beste af Bedankt dames wbt sportschool. Niet dat ik nou zelf zo oud ben (27) maar dit was ook echt zo'n snotaap. Idd een die zo zijn riedeltje op dreunt. Hij kraakte nog net niet Weight watchers Af maar was bv helemaal voor myfitnesspall. Ik heb hem gezegd dat ik dat hiervoor heb gedaan en in die weken zo goed als niet af viel en dit nu dus héél goed voor me werkt. Nou overal kreeg ik wel een weer woord op. Maar het is goed. Heb zo'n zomer abonnement en wil toch weer volledig over op hardlopen. Maar omdat dat nog niet zo snel na bevalling mag maar even hiermee gestart. @klaver85 klopt herkenbaar dat zware gevoel. Maar werd bij mij Gelukkig al snel beter en heb afgelopen zondag zelfs al 6.25km gelopen. Niet alles hardgelopen natuurlijk maar wel een groot deel. Was net iets verder van huis dan ik dacht haha dus ik moest wel.
@madameV nou ja zeg!! Wat een de motiverende man!! Hij had misschien z'n dag niet, maar moet toch ook begrijpen dat het (in dit geval) een dalende lijn is en dat dat alleen maar goed is!!Crashen doe jij zeker niet. Blij dat ik m niet heb, was ik huilend naar huis gegaan denk ik... Hou vol meis, je gaat hartstikke goed!! @yaro van harte gefeliciteerd Daar hoort een gebakje bij, of 2 Zou me er niet te schuldig om voelen. Een keertje uit de band springen moet kunnen, anders hou je het toch niet vol? Hoop dat je er 2x ontzettend van hebt zitten genieten! @Jolandaa hier geen ervaring met Shakes. Een vriendin van mij heeft zoiets gedaan een tijd, onder begeleiding en viel echt met de week enorm af 30 kg in totaal geloof ik. Een jaar later zat t er er weer bij. Maar kan me voorstellen dat t fijn is om er ff doorheen te gaan en in korte tijd veel resultaat te zien. Inderdaad met een goed plan voor daarna, wat al werd genoemd, is het zeker het proberen waard.
@Cloud9 veel plezier in de Efteling! Als het je rust geeft dan is het goed dat je de weegschaal meegenomen hebt. @madameV nee geen heimwee denk ik, in Zweden en Noorwegen had ze nergens last van. Maar eenmaal thuis had ze moeite met schakelen en denk dat dit gewoon te snel daarna was. Ze begreep niks van het feit dat opa en oma er niet meer waren (die waren mee op vakantie dus zag ze elke dag) en dat haar broer er nog steeds niet was, die was nog bij zijn vader. Hoewel hij zondag wel weer bij ons was klopte het toch niet voor haar. Het werd haar allemaal teveel denk ik. Klinkt idd als een standaard riedeltje die hij ophangt. Die gast mag nog veel leren zo te horen. De schade van gisteren staat nu op +-0 dan ben ik morgen vast zwaarder.
Irritant zeg @madameV .. Goed dat jullie naar huis gegaan zijn dan @yaro . Veel plezier @Cloud9 ! Ik ben stiekem jaloers
Daar was ik weer dames. Later zal ik even uitgebreider reageren. Het gaat gelukkig weer wat beter met mij, ik begin weer iets meer mezelf te worden en ik ben weer gemotiveerd. Inmiddels alweer 15 dagen gestopt met roken en het gaat goed. Geen vreetbuien, niet aangekomen. Gisteren jarig geweest maar niet echt gevierd, wel een klein stukje mokkaschnitte maar kom. Voor de tabel woog ik vanmorgen precies 93. Mijn eerste doel van 90 kilo op 20 augustus ga ik dus niet halen, maar dat geeft niets.
@Cloud9 Als je ergens ongemerkt veel loopt is het wel in een pretpark. Mocht je aankomen zonder extreem uit de ban te springen heb je vast veel spiermassa erbij. Heel veel plezier gewenst! @Johanna01 Goed bezig! Nog gefeliciteerd Ik ben even van die repen aan het bestellen. Lijkt mij wel handig op vakantie als het eten rommelig is en de anderen aan de lekkere broodjes zitten. Na een paar dagen van mijzelf herpakken ben ik op de weegschaal gaan staan en zit ik op 105,5. Gelukkig beperkte schade en mijn banner klopt dus nog. Volgende week ben ik jarig. Mijn laatste verjaardag als 20er. Hebben jullie leuke ideeën voor een activiteit met een 1,5 en bijna 3 jarige?
@Cin1985 eerlijk gezegd had ik ook de tranen in mijn ogen hoor. Heb nog een half uur better belly op de loopband gedaan. Die kijkt gelukkig richting buiten. @yaro idd goed dat jullie dan naar huis zijn gegaan @Johanna01 wat goed al meer dan 2 weken gestopt @Victoria30 qua activiteit denk ik al snel aan zwembad monkey town oid Vanochtend grote ronde gewandeld met de kids. Verder donderdag weer sporten. Ben gister en zondag al geweest dus ff rustig aan. Ben ook wel ff klaar met de sportschool haha Mijn lijstje vandaag O Jumbo magere kwark vanille T een zelfgebakken kwarkbol met appel uit de oven L 2 boterhammen met filet americain tomaten/paprika soep en Optimel chocomelk T aardbeien waterijsje A wrap pizza T geen idee nog.
Overigens doe ik dit dieet nu omdat ik net bevallen ben en de kilo's er snel af wil hebben. Ik heb nog verlof en voer geen drol uit. Straks als ik werk ga ik natuurlijk wel weer gezond eten hoor!
Hoeveel maaltijden ga je vervangen ermee? Een shake is bijna hetzelfde als een bar of niet? Ga je er nog groente en fruit naast eten? Sorry hoop vragen, ik ben verder niet nieuwsgierig
Ja ik vervang 2 maaltijd. Ontbijt en lunch omdat ik een hekel heb aan brood en dan dus gewoon niet eet . Avond eten is me veel te veel waard om dat te vervangen voor een shake ofzo. Voedingswaarden zal ik eens op de doos kijken doe ik zometeen even. EN ja ik eet daarnaast nog groente (met avondeten) en fruit.
Ik kreeg de tip van iemand om bij de maaltijden die je vervangt gelijk ook een salade oid te eten. Eerlijk gezegd zie ik dat ook niet echt zitten. Natuurlijk wel gewoon bij de avond maaltijd.
Woehoe, de eerste volle kilo is er af! Vanmorgen woog ik 89.9 kg. Heerlijk dat de eerste 9 nu een 8 is. Ik heb zo een sollicitatiegesprek.. Best handig als je wilt afvallen want door de zenuwen krijg ik geen hap door m'n keel. Straks maar even een smoothie maken. Iedereen die op vakantie is, geniet er nog even van! Knap dat de meesten van jullie gewoon blijven afvallen. Ik ga volgende week op vakantie en ik hoop dat ik het die week ook volhoud. @Jolandaa succes met de shakes. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan, heb er zelf ook wel eens over nagedacht. Ben ook niet zo'n brood fan. Maar ik ga er dan allerlei lekkere en ongezonde alternatieven voor verzinnen ipv niet eten. @Victoria30 gelukkig beperkte schade Zwemmen doet het hier altijd goed, maar ik heb hier dan ook twee waterratjes. Fijne verjaardag alvast!
@Lorros wat goed! En succes straks! @madameV lekker om even te wandelen met de kinderen. @Johanna01 fijn dat het weer wat beter gaat! Het gewicht van je eerste doel is vast heel dichtbij, Ookal red je het misschien niet voor de gestelde datum. @Victoria30 gelukkig valt de schade mee! Hier zijn de activiteiten meestal iets van wandelen, ballorig, zwemmen e.d. Hier een nieuwe mijlpaal gehaald. Vandaag 85,9. En nu zit ik op mijn startgewicht voor mijn middelste. En ik zit precies op de helft van mijn doel (als dat doel haalbaar is want ik heb een brede bouw en veel spiermassa, mijn gebruikelijke gewicht was altijd 75-76 kg en dan zat ik in mt 36/38) En daarnaast is mijn bmi eindelijk onder de 30