@yaro heerlijk! Lijkt me geweldig als je al zoveel eraf hebt kunnen krijgen! @allemaal Knap dat het voor de meeste zo goed gaat,ook op vakantie! Shakes zou ik zelf nooit aan beginnen, puur omdat ik ze (heb eens geproeft bij iemand) echt heeel erg vies vind, maar iedereen doet het op een manier die bij haar past. Hier dus voornamelijk gewoon gezond eten, bewust even geen pizza's en patat, maar wel normale maaltijden en vooral ook normale porties! (Man schepte automatisch twee keer op, een voor de honger, een voor de lekker) Ik sta nu wel drie dagen stil, dus of het genoeg is. Ik sport nu wel elke dag, dus de broeken gaan losser zitten, maar het gewicht gaat nog niet in sprongen. Vandaag eten we pasta met babyspinazie en cherrytomaten met wat vlokken gedroogde ham.
Even een teken van leven, nog lekker op vakantie en lijstje gaat even niet lukken... En eten tja, snoep wel redelijk wat, vind het echt moeilijk om te laten op vakantie... wel redelijk in beweging, gister een wandeling van 2 uur gemaakt, zo mooi hier! (Bretagne). Zie de foto's in andere topic bij vakantie en vrije tijd Vandaag een beetje regen dus gaan even iets overdekts doen (aquarium), morgen laatste dag hier en dan naar de volgende camping meer naar het zuiden en binnenland, daar is het een stuk warmer en minder onstuimig (al hebben we hier prima weer gehad!).
Wat fijn @Snoopy1979 dat je zo'n fijne vakantie hebt. Wij hebben gisteravond midweekje geboekt 18 sept aan het Veluwe meer. Hopelijk word september net als vorig jaar een mooie maand. Wij eten vanavond schnitzel met champignons en uien en groenteovenfriet van de ah. Dat is zoete aardappel gele biet en pastinaak. Ben benieuwd heb het nog nooit gehad. Ook nu zit ik alweer bijna aan 9000 stappen vanochtend weer een stuk gewandeld gaat goed zo haha.
@klaver85 3 dagen stil staan is op zich wel normaal hoor. Komt vanzelf weer. @Snoopy1979 wat fijn dat jullie zo'n heerlijke tijd hebben op vakantie. @madameV wat leuk! Hopelijk is het goed weer in september. Hoe waren de groentenfrietjes? Hier aan de popcorn.. we aten vanavond gekookte aardappel, koolvis en worteltjes.. had na het avondeten gewoon 15 punten over (van de 30 dagtotaal) dus moet wel zondigen. Morgen hopelijk minder druk zodat ik het beter kan verdelen. Vandaag een hele gave broek gevonden. Is alleen een maat 30 en niet heel stretch.. nu draag ik 32 stretch. En maat 42, maar die worden een beetje los. Heb de broek toch meegenomen als doel.
Altijd leuk zo'n doel. Een aanrader die oven frites. Ze worden alleen helaas niet echt krokant. Maar de smaak is heerlijk en 100 gram is maar 3 punten @yaro Ik heb dat ook wel als ik een "goedkoop" avond gerecht eet moet ik echt zorgen dat ik overdag genoeg punten neem. Anders heb ik er zoveel over. Al zorg ik aan de andere kant ook altijd wel dat ik wat over hou voor bij de tv. Gewoonte die ik erin wil houden. Anders heb ik zo'n idee van jou mag ik de hele avond niks meer
Even topic omhoog halen hoor Heb de afgelopen dag veel gesnoept maar wil vanaf vandaag het weer op gaan pakken. Nog een weekje vakantie en hopelijk mijn gewicht weer een beetje hetzelfde als voordat ik met vakantie ging. Heb geen idee van mijn gewicht maar vrees een kilo of 2 erbij nu
Meld mij ook weer even. Wij hebben een paar heerlijke dagen in de Efteling gehad maar helaas wel slecht gegeten (en soms iets meer dan eigenlijk gepland). Gelukkig viel de schade vanochtend mee en zit ik nu op 93,6kg. Wel dus ietsjes aangekomen maar de vakantie is nu voorbij dus we gaan er weer voor.
Hihi @Snoopy1979 je hebt wel een goede profiel naam haha. Met je snoepjes @Cloud9 wat fijn dat de schade meeviel. Voor de lijst -0.7 deze week. Woog vanochtend 75.4 vandaag drukke dag gehad op t werk, vriend thuis aan t klussen. Even een x geen gezonde keuze. We gaan voor patat vandaag. Wel bewust. Zonder saus en 1 snack maar toch het is wel frituur. Ga er dus maar heerlijk van genieten haha. Gelukkig kan het qua Weight watchers punten binnen mijn dag punten vandaag Mijn lijstje O boterham rosbief met heksenkaas ( aanrader trouwens ) T snack a jack caramel rijstwafel L Optimel perzik kwark en twee boterhammen rosbief met heksenkaas T 1 crackotte cracker A patat met een kroket T denk een appel
@madameV goed dat je toch bewuste keuzes hebt gemaakt ondanks dat het van de cafetaria was. @Snoopy1979 in de vakantie mag het ook wel een beetje hè. En ik dacht ook kilo's aangekomen te zijn en er kwam toch een kleine -. Hopelijk voor jou ook positief. @Cloud9 gelukkig viel de schade mee. Hier nu al 2 dagen slecht gegeten... oeps. Stond gisterochtend op -1.3 sinds zondag. Ik ga maandag pas weer wegen. Dan weer terug naar mijn officiële weegdag en Savonds ook weer weight watchers cursus.
Hier gaat het wel redelijk qua eten alleen savonds als we achter de pc zitten is nog moeilijk. We houden wel van cola en een chip en chips. Doordeweeks goed eten in te houden algen vrijdag avond en zaterdag niet... gister ochtend was ik van 78 (begin gewicht) naar 76.6 gegaan dus al best trots
74.1 hier Aankomende week veel verjaardagen, dagje weg en een uit eten dus ik ben bang volgende week 84.1
Meiden wat zijn jullie goed bezig!!! Toppertjes! @Cloud9 dat is nog te overzien, is er zo weer af! Hier morgen wegen. T gaat hier heel goed. Weinig behoefte meer aan lekkere dingen. Afgelopen week al 4 dagen in de klas bezig geweest met mm duo(ook dus weer een week meer beweging!). Tijdens de gezamenlijke lunch goede keuzes gemaakt En met de vergadering voor de druifjes gegaan ipv de stroopwafels Dus best trots op mezelf. Benieuwd morgen..
Gisteren keurig bezig geweest en wat extra beweging gedaan. Vanochtend toch weer gewogen en 92,6kg! Denk (omdat ik de afgelopen dagen ook niet super gedronken heb) dat er wat vocht is blijven hangen. Hopelijk zet de trend zich door naar beneden en kan ik volgende week ipv een kleine + een grote - noteren!
@Jolandaa goed hoor! @Logan dat gaat vast meevallen als je uitgaat van +10kg @Cin1985 wat fijn dat het zo goed gaat! Ben benieuwd morgen. @Cloud9 wat fijn! Hier vandaag een keurige dag gehad. Maar ben bang dat ik ipv 85,7 wat ik vrijdag was morgen zeker weer in de 86 terecht kom. Na 2 dagen slecht eten... ben voor het eerst ook over mijn weekpunten heen gegaan Dus vandaag weer keurig mijn 30 punten. Morgen weer een nieuwe week.
Hier voor de lijst: huidig gewicht: 102,8. Afgevallen deze week: 1,3. Totaal afgevallen: 6,1. Blij! Morgen komt onze hometrainer, dan kan ik ook zeker op de dagen dat ik niet werk, wat extra gaan bewegen
Voor de lijst; 86,0 Meer dan vrijdag, maar valt mij toch niet tegen. In ieder geval toch -1kg met vorige week zondag.
Hier is de motivatie even ver te vinden. Niet dat ik me dan niet meer aan Weight watchers jou maar merk dat nu mijn doel dichterbij komt ik zoiets heb van ach. En dat is eigenlijk niet de bedoeling! Heb De sport kleren maar aangetrokken en ga wanneer ik de kinderen na opa en oma heb gebracht voor het werk nog even een rondje hardlopen. Nu ik mijn sportkleding aan heb kan ik ook niet meer twijfelen en ga ik gewoon haha.
@yaro Je bent gewoon nu precies op de helft zie ik aan je banner!!! Knap hoor, al bijna 16 kg lichter! @madameV Goed dat je weer een rondje gaat rennen! Go girl!
Dat herken ik wel @madameV . Heb het zelf ook een beetje terwijl ik eigenlijk mijn doel wel wil verzetten. Ben je nog gegaan? Ohh stroopwafels @Cin1985 ! Jammie Hier een lekker dagje. Precies 74kg, hopelijk morgen er onder Mijn menu van vandaag; O: twee boterhammen kipfilet T: wheyshake L: twee boterhammen kipfilet T: Nijntje koek A: Zalm en bonen T: (smart protein) pannekoek