Hallo, Ik heb de Wallaboo voetenzak besteld voor in de maxi cosi. Als het goed is, krijg ik hem morgen thuis bezorgd. Ik meende dat deze voetenzak los te gebruiken is in de maxi cosi, ik wil hem namelijk ook gaan gebruiken in de Bugaboo Cameleon, zodat ik makkelijk kan wisselen. Of moet deze voetenzak echt vastgezet worden met de schouderriempjes door de stof van de voetenzak heen? Ik kan het niet duidelijk vinden op Internet en er zijn ook geen instructievideo's te vinden oid.. Alvast bedankt voor je reactie!
Ik heb hem niet maar omdat er geen uitsparing zit tussen de beentjes denk ik niet dat je de riempjes vast kan doen als je baby al in de voetenzak zit en je hem/haar in de mc doet en het lijkt me wel belangrijk dat je de riempjes vast kan doen. Of bedoel je het zo niet? Lijkt me dus dat de riempjes echt door de gleufjes moeten want anders gaat je kindje zakken.
De riempjes moeten echt door de openingen. Je doet de baby er dus in en dan vast en dan de zak dicht. Je kunt de baby niet (goed/veilig) eerst in de zak doen en dan in de mc leggen en dan de riempjes dicht doen.
De riempjes moeten echt door de opening. Daarom is het gewoon niet handig om de voetenzak uit de MC te willen gebruiken in de wagen.
Je hebt hem al besteld, maar als je iets zou zoeken waar je je kindje warm mee kunt houden in de maxi-cosi, zonder dat het vastzit aan de maxi-cosi zou je voor een puckagogo of een lodger wrapper motion kunnen gaan. Daarmee kunnen de riempjes er gewoon omheen en heb je dus een uitsparing tussen de beentjes voor het riempje dat tussen de beentjes doorloopt.
Ok, bedankt! Ik heb ook gekeken naar een wikkeldoek, maar de voetenzak schijnt warmer te zijn.. Dan gebruik ik de Wallaboo voor de Maxi Cosi en dan doe ik wel een dekentje in de kinderwagenbak, er zit op de bak van de Bugaboo ook standaard nog een dekje, dus dat zal warm genoeg zijn.. Bedankt voor jullie reacties! Ik zag trouwens op een video dat de autostoelhoes van Wallaboo heel makkelijk te bevestigen is en de riempjes in hoogte te verstellen, want je kan van openingen wisselen doordat deze met klittenband sluiten... Had gehoopt dat de voetenzak ook zo'n soort constructie zou hebben, maar helaas...