knopje op de droger

Discussie in 'De lounge' gestart door msroxy, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Ik heb zo'n knopje op mijn droger zitten met een plaatje van een zonnetje erboven en een plaatje van een half zonnetje. Nu weet ik dus niet of het hele zonnetje betekend dat de droger warmer wordt, of juist andersom? Ik heb die droger tweedehands en dus geen gebruiksaanwijzing meer. Ik wil het wel weten, want volgens mij scheelt het krimpen. Weet iemand van jullie het?

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wat voor droger is het?
    (merk,type)

3. Bij mij is het hele zonnetje intensiever dus soort van warmer, en dat halve zonnetje is milder.. Hoe moet ik het uitleggen?
    Met dat hele zonnetje is het sneller droog!
    Heb ook een oude droger

4. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    het is een indesit

Er staat op de droger zelf dat katoen en synth met het hele zonnetje moeten en acryl met het halve zonnetje. Maar dan zal het wel hetzelfde zijn als bij eerised he? Dan doe ik alles voortaan met het halve zonnetje denk ik...

5. Ik doe handdoeken, beddengoed, sokken altijd met het hele zonnetje..

En voor de rest laat ik tshirts, broeken etc altijd drogen aan de droogrek..

6. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hi,

Ik heb ook een indesit droger en heb even in de gebruiksaanwijzing gekeken. hele zonnetje is 100% warmte en het halve zonnetje is 50% warmte, dus hele zonnetje droogt heter, dus meer krinpkans!

Groet Snoozie

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Zwart zonnetje: volledige warmte
    half zonnetje: Halve temp
    Leeg zonnetje: laagste temp
    1 druppel: kastdroog
    2 druppels: strijkdroog

Wel een zanussi

8. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Ok bedankt allemaal!

En eerised, ik vind het ook wel makkelijk om alles vast even in de droger te doen, want dan hoeft ik het niet meer te strijken. Meestal is het nog wel een beetje klam, maar dat droogt dan vanzelf wel.

Deel Deze Pagina