in america hellokitty verjaardagsspul bestellen?

Discussion in 'De lounge' started by anniek, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

zou ik het er op gokken?

1. ja

2. nee

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Zouden jullie dat wel of niet gokken?

ik heb het voor 8 maart nodig en er staat bij dat je het dan voor 2 maart binnen krijgt...

zou iemand dat gokken?

Ik kan het ook bestellen in nl maar die series vind ik niet leuk, had ook een site gevonden met hetzelfde spul als in america maar die vragen zich 2 euro meer dan in de dollars kost!

alvast bedankt!

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Hou er rekening mee dat de verzendkosten heel hoog zijn en dat je pakket er uit gepikt kan worden bij de douane, en dan mag je nog eens invoer rechten en BTW betalen..
    Als je airmail doet zou het er wel op tijd moeten zijn, hier is het gemiddeld 3 dagen voordat een pakje uit de US er is.

3. Trees

Trees Niet meer actief

als ik het goed begrijp scheelt het totaal maar 2 euro? Voor die 2 euro zou ik het zekere voor het onzekere nemen en in nl bestellen. Of begrijp ik het nu verkeerd?

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    verzendkosten zijn al hartstikke duur dus dan kan je het net zo goed in NL halen.

5. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    je begrijpt het idd verkeerd
    het scheeld 2 euro op alleen 1 tafelkleed.

maar ik heb scheel gekeken, je kunt namelijk niet naar nl versturen op die site! grrrr

6. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Over het algemeen is het er best snel.
    Verzendkosten kunnen heel hoog zijn, maar is t niet altijd. Ligt eraan wat het is geloof ik.
    En of je nog invoerrechten moet betalen ligt ook aan de manier van verzenden.

7. Trees

Trees Niet meer actief

Aha ik dacht al voor die twee euro... maar per artikel wordt het inderdaad een ander verhaal. Maar als ik het nu goed begrijp kan het uberhaupt niet :( Jammer!

Share This Page